**Cercadores de JuLioL, fem bebit@s al SoL!!**
Re: **Cercadores de JuLioL, fem bebit@s al SoL!!**
Mimi reina, ja saps que sóc grafiquera i que mai he participat gaire a cercadores però tenint en compte que tu ets la mestressa de juliol seria un honor per mi que cantéssis tu també el meu positiu.
Espero que fem el hat trick ben aviat!
Us espero!

Espero que fem el hat trick ben aviat!
Us espero!
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/38c4e4

P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà
- Ventureta
- Fancy - Giss
- Ventureta
- Fancy - Giss Re: **Cercadores de JuLioL, fem bebit@s al SoL!!**
Ventu, carinyeta!! Doncs avui mateix busco un ordenador i el canto com deu mana, que un positivas com el teu no es canta cada dia!!!
Les 3 emme's!! :D
Les 3 emme's!! :D
Felicitats ventureta!!! Disfruta de la panxeta!!
Buscant el nostre cigronet des de l'octubre de 2011
08/06/2013 - 1a IA - negativa
29/07/2013 - 2a IA - negativa
04/09/2013 - 3a IA - positiva amb avort posterior (embaràs bioquímic)
desembre 2013 - 1a FIV - 6 òvuls, 4 embrions - 9/12 Transferència 2 blastòcits +A
20/12- TE positiu; 23/12 beta 1500
08/06/2013 - 1a IA - negativa
29/07/2013 - 2a IA - negativa
04/09/2013 - 3a IA - positiva amb avort posterior (embaràs bioquímic)
desembre 2013 - 1a FIV - 6 òvuls, 4 embrions - 9/12 Transferència 2 blastòcits +A
20/12- TE positiu; 23/12 beta 1500
NidiaGi ha escrit:Afrodita això és un POSITIU.... jijijijiji et poso al foto de l'evolució els verds son ovulació i els blaus son d'embraç el primer dia es marcava molt menys que la teva jijijiji
Diria que d'aquí a poc et passaràs per el post de mamis del abril :)![]()
![]()
![]()
Ooooh ara t'estic llegint!!!
Jejejej moltes gràcies per posar-me la fotos dels teus tests!!!
Jo encara no vull fer-me moltes il.lusions... em vaig fer ahir un altre test i només ombreta! això em fa mosquejar perquè encara tinc els tests del meu petit (fa quatre anys que els guardo) i encara es poden veure les dues ratlles suuper fortes... em sembla que per sortir de dubtes em faré un clearblue i així sé si aquest cap de setmana puc fer uns mojitos a la festa major... jajajaj
va pujant a poc a poc... fes-te un clarblue o sinó cada dia palet i en 4/5 dies ja veuràs quines rallasses!!!!
Ventureta moltes felicitats!!!! en el Abril t'estarem esperant amb els brassos oberts .
Quins positiu més bonic!!!
Quins positiu més bonic!!!
Mimi carinyu, tranquil·la, no hi ha pressa... Les tres emes!!!
MMM
Julia12 Moltíssimes gràcies! Espero que tinguis una cerca ben curta.
Afrodita Gràcies a tu també!! He llegit que t'ha sortit una ombreta al TE! Ja saps que significa això, aviat serem companyes de post!
NidiaGi Moltes gràcies!! Ja he vist que portes el post d'Abril (us he estat espiant). Jo, de moment, estic molt poruga però espero vèncer aquesta por aviat i apuntar-me amb totes vosaltres. Un petó ben fort! Ens veiem a l'altra banda...
MMM
Julia12 Moltíssimes gràcies! Espero que tinguis una cerca ben curta.
Afrodita Gràcies a tu també!! He llegit que t'ha sortit una ombreta al TE! Ja saps que significa això, aviat serem companyes de post!
NidiaGi Moltes gràcies!! Ja he vist que portes el post d'Abril (us he estat espiant). Jo, de moment, estic molt poruga però espero vèncer aquesta por aviat i apuntar-me amb totes vosaltres. Un petó ben fort! Ens veiem a l'altra banda...

La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/38c4e4

- Ventureta
- Fancy - Giss
- Ventureta
- Fancy - Giss Re: **Cercadores de JuLioL, fem bebit@s al SoL!!**
Ventureta, carinyet!!!! Per fi he pogut conectar-me a un PC!!! E
N
H
O
R
A
B
O
N
A
N
I
N
A
!!!!!!
Quina ilu cantar aquest positiu!!! El proper la Crisàlide, per descomptat!!!! Ara t'ampunto al llistat de la primera pàgina!!!!

N
H
O
R
A
B
O
N
A
N
I
N
A
!!!!!!Quina ilu cantar aquest positiu!!! El proper la Crisàlide, per descomptat!!!! Ara t'ampunto al llistat de la primera pàgina!!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |