Noms poc comuns

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
petit@_somni
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dv. març 25, 2011 11:19 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: petit@_somni » dc. ago. 31, 2011 4:19 pm

Momo ha escrit:
andaira.94 ha escrit:hola! <:-) em dic ariadna i jo no estic esperant cap fill (més aviat es podria dir que encara em falta, que només tinc 17anys) però es podria dir que me'n estic creant un: estic escrivint un llibre i necessitava noms únics per als personatges. només volia dir que moltes gràcies per donar-me tant bones idees (ja sé que no anaven dirigides a mi però és igual).

Ariadna, estic d'acord amb tu en el fet de que Annibal no és un nom molt bonic, que diguem, A mi, n'hi ha un que m'agrada molt : Alec. S'assembla a Alex i no té diminutiu. Amés, és original, curt i no s'hi poden fer molts jocs de paraules.


Alec és Aleix en anglés. :ok:
Sí que te diminutiu, Al. :ok:




Ostres, doncs jo em pensava que Alec venia d'Àlex!! No ho hagués dit mai que era Aleix!!
||*||
petit@_somni
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dv. març 25, 2011 11:19 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: petit@_somni » dc. ago. 31, 2011 4:28 pm

Aixx, que no he fet les meves aportacions!! jejeje
Com a "noms poc comuns" de nena, a mi m'agraden: Uma, Ina o Inna, Duna, Danna, Noor, Nausicaa, Ànnia,...
i de nen: Kai, Gael i Hug

Això dels noms és molt complicat!!
||*||
petit@_somni
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dv. març 25, 2011 11:19 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: petit@_somni » dj. set. 01, 2011 9:00 pm

Torno a ser jo!! :content: jejeje

Avui he sentit que una nena li havien posat Índia!! També havia sentit nenes que es deien Àfrica, Àsia, Amèrica i Grècia!! Ara es deu "portar" això de posar noms de llocs als nens!!!
||*||
Avatar de l’usuari
Ilura12
:: pantera
:: pantera
Entrades: 854
Membre des de: dt. juny 07, 2011 8:38 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Ilura12 » dv. set. 02, 2011 12:38 pm

A mi per nen, que siguin originals, m'agraden OT, ROC i IU. De nena no cal que hi pensi gaire que l'Elibono li voldria posar Júlia sí o sí!
Imatge

BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni , Gemma , Llina, Isa31 i Lacuca!!!

Imatge
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: tombarella » dt. set. 06, 2011 10:49 pm

A casa també som de noms poc habituals. Encara no tenim res decidit, tot i que jo he començat a fer llista. El meu home prefereix esperar-se a saber si és nen o nena. Optimitza més els esforços que jo! :r)

De moment, aquesta és una primera tria: :love:

Bruna, Xènia, Vinyet, Arlet, Ada, Isona, Gal·la, Farners, Isolda, Aloma

Ferriol, Aniol, Guiu, Blai, Jofre, Marçal, Uriel, Guifré, Guerau, Colau, Olau, Grau, Maiol
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Danu » dc. set. 07, 2011 8:27 am

Bueno, vinga, aquí teniu una altra sèrie de noms poc comuns de nen i de nena, per si ajuden a algú a decidir-se:

:cnen: NEN: Noel (hi havia un company d'EGB que es deia així), Unax, Etán (d'Ethan, com Izan), Jon (basc), Guillén, Dante, Bertran, Zeus, Xiao (gallec), Xurxo (gallec), Hernan, Siset, Artal/Artald/Artau, Miró, Vidal, Ibai (significa "riu" en basc).

:cnena: NENA: Dánae/Danae, Nonna, Siena/Sienna, Nia, Saida, Altea, Ava, Lúa (gallec), Aixa, Nela, Uxue, Aldara (gallec), Ilduara (gallec), Aloia (gallec), Nekane (basc, m'encanta), June (basc), Edurne (basc).
Avatar de l’usuari
miranda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 568
Membre des de: dv. des. 11, 2009 5:18 pm
Ubicació: Maresme

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: miranda » dc. set. 07, 2011 2:24 pm

Danu ha escrit:Bueno, vinga, aquí teniu una altra sèrie de noms poc comuns de nen i de nena, per si ajuden a algú a decidir-se:

:cnen: NEN: Noel (hi havia un company d'EGB que es deia així), Unax, Etán (d'Ethan, com Izan), Jon (basc), Guillén, Dante, Bertran, Zeus, Xiao (gallec), Xurxo (gallec), Hernan, Siset, Artal/Artald/Artau, Miró, Vidal, Ibai (significa "riu" en basc).

:cnena: NENA: Dánae/Danae, Nonna, Siena/Sienna, Nia, Saida, Altea, Ava, Lúa (gallec), Aixa, Nela, Uxue, Aldara (gallec), Ilduara (gallec), Aloia (gallec), Nekane (basc, m'encanta), June (basc), Edurne (basc).


Mare meva quina peaso llista de noms!!! La majoria no els havia escoltat mai. Em quedo amb Dante de nen i Altea o Sienna de nena!!!! :love:
Imatge

A la recerca des de l'Octubre 2010
27/04/2012: TE Positiu!
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Yaiza202 » dv. set. 16, 2011 6:25 pm

Jo Xenia l'habia pensat per les meves nenes, pero al final ho vaig deixar estar perque l'he sentit tant que ja el veig bastante comú, sort que no l'hi vaig posar a la gran perque a la clase hi ha una nena que es diu Xenia jejejeje.

Les meves es diuen Elektra i Edelweiss
Avatar de l’usuari
Aleida
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 6:22 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Aleida » dc. set. 21, 2011 6:42 pm

Nosaltres dubtàvem entre Mar, Jana, Noa o Clara. Donat que el meu marit té un cognom moooooolt comú (*****ez) volíem que el nom fos una mica diferent perquè mai li diessin pel cognom en cas de trobar-se amb una altra nena amb el mateix nom.

Donat que això va a modes, hem triat el nom menys comú avui dia, el que tenia menys possibilitats de repetir-se.


Ara ens encanta i ens sembla el més bonic del món: CLARA <:-< <:-<
Imatge
Avatar de l’usuari
tuijoserem4
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. set. 21, 2011 7:31 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: tuijoserem4 » dc. set. 21, 2011 7:35 pm

Hola! Jo sóc nova al forum, buscadora desde fa uns mesos, i m'encanta pensar en noms, jo tb treballo amb criatures i quan una et cautiva el nom guanya punts:

nen: Bru, Roc, Màrius,
nena: Sira, Duna, Arlet

apali! aquesta és la meva aoprtació!
Avatar de l’usuari
vespa
:: granota
:: granota
Entrades: 247
Membre des de: dc. set. 21, 2011 7:57 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: vespa » dg. set. 25, 2011 12:19 pm

Quin post més bonic!!! Quants noms i molts bonics!!!

M'ho tindré que mirar amb molta calma!!
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Yaiza202 » dc. set. 28, 2011 6:30 pm

Vespa ves mirant per Internet, hi han molts llistats de noms i segur que algun t'agradara :ok:
El nom de les meves van sortir veient pelis jejejee
Avatar de l’usuari
vespa
:: granota
:: granota
Entrades: 247
Membre des de: dc. set. 21, 2011 7:57 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: vespa » dc. set. 28, 2011 8:08 pm

I tant!! Això que diu de Lea, jo el vaig lleguir no fa molt, però amb h, Leah... em va semblar molt bonic!!!

Uii nosaltres ja "tenim" noms en comú!! jajaja, però es lo que li dic al vespo (uiii el meu home al fòrum es el vespo!!! Millor el harley jajajaja) que quan tinguem al nadó als braços, segur que volem posar-li un altre...

Les teves nenes van sortir de pelis?? De quines??? Ainssss que m'ha agradat això de les pelis!!!! >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Danu » dc. oct. 05, 2011 6:28 pm

Un altre nom poc comú, que crec que no s'ha dit: el del fill d'un company de la feina, Loïc ! :cnen: </;-)
Elsa pataki
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. juny 13, 2011 8:07 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Elsa pataki » dc. oct. 05, 2011 8:56 pm

m'encanten els noms que proposeu!!
Avatar de l’usuari
Alba2910
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 3:25 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Alba2910 » dj. oct. 06, 2011 2:04 pm

Jo conec tres nenes que es diuen: Mia, Nina i Dolça
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Danu » dl. oct. 10, 2011 4:30 pm

Un altre nom curiós de nena, que vaig sentir fa temps però ja no me'n recordava...: MIRNA. És d'origen eslau. :cnena:
Avatar de l’usuari
petita83
:: conillet
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: petita83 » dl. oct. 10, 2011 7:58 pm

Hola wapis!!!

Realment encara no ens hi hem posat amb el meu marit però m'ha fet gràcia passar per aquest post i començar a prendre nota de noms!!! ^^ Realment m'heu descobert noms que ni tan sols m'havia plantejat!

Arlet per a noia i Aran per a noi m'encanten!!! Si bé ja tinc coll avall que si és nen, si més no el primer, ja té nom assignat: Josep, com el seu futur pare, avi, besavi, etc. No és que em faci molta patxoca, no sóc amiga de repetir noms amb la quantitat que hi han però el meu marit poques coses m'ha demanat i crec que és just que ell digui la seva, després de 8 anys junts...ja no vec el nom de Josep tan carrincló com al principi.

Diria els meus noms per a nena i nen, però crec que sóc poc original o massa clàssica XD

Un petonàs
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Momo » dl. oct. 10, 2011 11:42 pm

Avui me n'han dit un que crec que no ha sotit per aquí: Jun :cnen:
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Danu » dt. oct. 11, 2011 8:57 am

Jo vaig conèixer a una noia basca que es deia June... i he sentit a algun lloc el nom de Juny, també! El de Jun no l'havia sentit mai!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::