Noms poc comuns
- petit@_somni
- :: puça

- Entrades: 42
- Membre des de: dv. març 25, 2011 11:19 pm
Re: Noms poc comuns
Momo ha escrit:andaira.94 ha escrit:hola!em dic ariadna i jo no estic esperant cap fill (més aviat es podria dir que encara em falta, que només tinc 17anys) però es podria dir que me'n estic creant un: estic escrivint un llibre i necessitava noms únics per als personatges. només volia dir que moltes gràcies per donar-me tant bones idees (ja sé que no anaven dirigides a mi però és igual).
Ariadna, estic d'acord amb tu en el fet de que Annibal no és un nom molt bonic, que diguem, A mi, n'hi ha un que m'agrada molt : Alec. S'assembla a Alex i no té diminutiu. Amés, és original, curt i no s'hi poden fer molts jocs de paraules.
Alec és Aleix en anglés.![]()
Sí que te diminutiu, Al.
Ostres, doncs jo em pensava que Alec venia d'Àlex!! No ho hagués dit mai que era Aleix!!

- petit@_somni
- :: puça

- Entrades: 42
- Membre des de: dv. març 25, 2011 11:19 pm
Re: Noms poc comuns
Aixx, que no he fet les meves aportacions!! jejeje
Com a "noms poc comuns" de nena, a mi m'agraden: Uma, Ina o Inna, Duna, Danna, Noor, Nausicaa, Ànnia,...
i de nen: Kai, Gael i Hug
Això dels noms és molt complicat!!
Com a "noms poc comuns" de nena, a mi m'agraden: Uma, Ina o Inna, Duna, Danna, Noor, Nausicaa, Ànnia,...
i de nen: Kai, Gael i Hug
Això dels noms és molt complicat!!

- petit@_somni
- :: puça

- Entrades: 42
- Membre des de: dv. març 25, 2011 11:19 pm
Re: Noms poc comuns
Torno a ser jo!!
jejeje
Avui he sentit que una nena li havien posat Índia!! També havia sentit nenes que es deien Àfrica, Àsia, Amèrica i Grècia!! Ara es deu "portar" això de posar noms de llocs als nens!!!
jejejeAvui he sentit que una nena li havien posat Índia!! També havia sentit nenes que es deien Àfrica, Àsia, Amèrica i Grècia!! Ara es deu "portar" això de posar noms de llocs als nens!!!

Re: Noms poc comuns
A mi per nen, que siguin originals, m'agraden OT, ROC i IU. De nena no cal que hi pensi gaire que l'Elibono li voldria posar Júlia sí o sí!
- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
Re: Noms poc comuns
A casa també som de noms poc habituals. Encara no tenim res decidit, tot i que jo he començat a fer llista. El meu home prefereix esperar-se a saber si és nen o nena. Optimitza més els esforços que jo!
De moment, aquesta és una primera tria:
Bruna, Xènia, Vinyet, Arlet, Ada, Isona, Gal·la, Farners, Isolda, Aloma
Ferriol, Aniol, Guiu, Blai, Jofre, Marçal, Uriel, Guifré, Guerau, Colau, Olau, Grau, Maiol
De moment, aquesta és una primera tria:
Bruna, Xènia, Vinyet, Arlet, Ada, Isona, Gal·la, Farners, Isolda, Aloma
Ferriol, Aniol, Guiu, Blai, Jofre, Marçal, Uriel, Guifré, Guerau, Colau, Olau, Grau, Maiol
Re: Noms poc comuns
Bueno, vinga, aquí teniu una altra sèrie de noms poc comuns de nen i de nena, per si ajuden a algú a decidir-se:
NEN: Noel (hi havia un company d'EGB que es deia així), Unax, Etán (d'Ethan, com Izan), Jon (basc), Guillén, Dante, Bertran, Zeus, Xiao (gallec), Xurxo (gallec), Hernan, Siset, Artal/Artald/Artau, Miró, Vidal, Ibai (significa "riu" en basc).
NENA: Dánae/Danae, Nonna, Siena/Sienna, Nia, Saida, Altea, Ava, Lúa (gallec), Aixa, Nela, Uxue, Aldara (gallec), Ilduara (gallec), Aloia (gallec), Nekane (basc, m'encanta), June (basc), Edurne (basc).
NEN: Noel (hi havia un company d'EGB que es deia així), Unax, Etán (d'Ethan, com Izan), Jon (basc), Guillén, Dante, Bertran, Zeus, Xiao (gallec), Xurxo (gallec), Hernan, Siset, Artal/Artald/Artau, Miró, Vidal, Ibai (significa "riu" en basc).
NENA: Dánae/Danae, Nonna, Siena/Sienna, Nia, Saida, Altea, Ava, Lúa (gallec), Aixa, Nela, Uxue, Aldara (gallec), Ilduara (gallec), Aloia (gallec), Nekane (basc, m'encanta), June (basc), Edurne (basc).Re: Noms poc comuns
Danu ha escrit:Bueno, vinga, aquí teniu una altra sèrie de noms poc comuns de nen i de nena, per si ajuden a algú a decidir-se:
NEN: Noel (hi havia un company d'EGB que es deia així), Unax, Etán (d'Ethan, com Izan), Jon (basc), Guillén, Dante, Bertran, Zeus, Xiao (gallec), Xurxo (gallec), Hernan, Siset, Artal/Artald/Artau, Miró, Vidal, Ibai (significa "riu" en basc).
NENA: Dánae/Danae, Nonna, Siena/Sienna, Nia, Saida, Altea, Ava, Lúa (gallec), Aixa, Nela, Uxue, Aldara (gallec), Ilduara (gallec), Aloia (gallec), Nekane (basc, m'encanta), June (basc), Edurne (basc).
Mare meva quina peaso llista de noms!!! La majoria no els havia escoltat mai. Em quedo amb Dante de nen i Altea o Sienna de nena!!!!

Re: Noms poc comuns
Jo Xenia l'habia pensat per les meves nenes, pero al final ho vaig deixar estar perque l'he sentit tant que ja el veig bastante comú, sort que no l'hi vaig posar a la gran perque a la clase hi ha una nena que es diu Xenia jejejeje.
Les meves es diuen Elektra i Edelweiss
Les meves es diuen Elektra i Edelweiss
Re: Noms poc comuns
Nosaltres dubtàvem entre Mar, Jana, Noa o Clara. Donat que el meu marit té un cognom moooooolt comú (*****ez) volíem que el nom fos una mica diferent perquè mai li diessin pel cognom en cas de trobar-se amb una altra nena amb el mateix nom.
Donat que això va a modes, hem triat el nom menys comú avui dia, el que tenia menys possibilitats de repetir-se.
Ara ens encanta i ens sembla el més bonic del món: CLARA

Donat que això va a modes, hem triat el nom menys comú avui dia, el que tenia menys possibilitats de repetir-se.
Ara ens encanta i ens sembla el més bonic del món: CLARA

- tuijoserem4
- :: granota

- Entrades: 236
- Membre des de: dc. set. 21, 2011 7:31 pm
Re: Noms poc comuns
Hola! Jo sóc nova al forum, buscadora desde fa uns mesos, i m'encanta pensar en noms, jo tb treballo amb criatures i quan una et cautiva el nom guanya punts:
nen: Bru, Roc, Màrius,
nena: Sira, Duna, Arlet
apali! aquesta és la meva aoprtació!
nen: Bru, Roc, Màrius,
nena: Sira, Duna, Arlet
apali! aquesta és la meva aoprtació!
Re: Noms poc comuns
Quin post més bonic!!! Quants noms i molts bonics!!!
M'ho tindré que mirar amb molta calma!!
M'ho tindré que mirar amb molta calma!!
Re: Noms poc comuns
Vespa ves mirant per Internet, hi han molts llistats de noms i segur que algun t'agradara
El nom de les meves van sortir veient pelis jejejee
El nom de les meves van sortir veient pelis jejejee
Re: Noms poc comuns
I tant!! Això que diu de Lea, jo el vaig lleguir no fa molt, però amb h, Leah... em va semblar molt bonic!!!
Uii nosaltres ja "tenim" noms en comú!! jajaja, però es lo que li dic al vespo (uiii el meu home al fòrum es el vespo!!! Millor el harley jajajaja) que quan tinguem al nadó als braços, segur que volem posar-li un altre...
Les teves nenes van sortir de pelis?? De quines??? Ainssss que m'ha agradat això de les pelis!!!!

Uii nosaltres ja "tenim" noms en comú!! jajaja, però es lo que li dic al vespo (uiii el meu home al fòrum es el vespo!!! Millor el harley jajajaja) que quan tinguem al nadó als braços, segur que volem posar-li un altre...
Les teves nenes van sortir de pelis?? De quines??? Ainssss que m'ha agradat això de les pelis!!!!

Re: Noms poc comuns
Un altre nom poc comú, que crec que no s'ha dit: el del fill d'un company de la feina, Loïc !


- Elsa pataki
- :: formigueta

- Entrades: 68
- Membre des de: dl. juny 13, 2011 8:07 pm
Re: Noms poc comuns
m'encanten els noms que proposeu!!
Re: Noms poc comuns
Un altre nom curiós de nena, que vaig sentir fa temps però ja no me'n recordava...: MIRNA. És d'origen eslau. 

Re: Noms poc comuns
Hola wapis!!!
Realment encara no ens hi hem posat amb el meu marit però m'ha fet gràcia passar per aquest post i començar a prendre nota de noms!!! ^^ Realment m'heu descobert noms que ni tan sols m'havia plantejat!
Arlet per a noia i Aran per a noi m'encanten!!! Si bé ja tinc coll avall que si és nen, si més no el primer, ja té nom assignat: Josep, com el seu futur pare, avi, besavi, etc. No és que em faci molta patxoca, no sóc amiga de repetir noms amb la quantitat que hi han però el meu marit poques coses m'ha demanat i crec que és just que ell digui la seva, després de 8 anys junts...ja no vec el nom de Josep tan carrincló com al principi.
Diria els meus noms per a nena i nen, però crec que sóc poc original o massa clàssica XD
Un petonàs
Realment encara no ens hi hem posat amb el meu marit però m'ha fet gràcia passar per aquest post i començar a prendre nota de noms!!! ^^ Realment m'heu descobert noms que ni tan sols m'havia plantejat!
Arlet per a noia i Aran per a noi m'encanten!!! Si bé ja tinc coll avall que si és nen, si més no el primer, ja té nom assignat: Josep, com el seu futur pare, avi, besavi, etc. No és que em faci molta patxoca, no sóc amiga de repetir noms amb la quantitat que hi han però el meu marit poques coses m'ha demanat i crec que és just que ell digui la seva, després de 8 anys junts...ja no vec el nom de Josep tan carrincló com al principi.
Diria els meus noms per a nena i nen, però crec que sóc poc original o massa clàssica XD
Un petonàs

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.
http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
Re: Noms poc comuns
Avui me n'han dit un que crec que no ha sotit per aquí: Jun 

Re: Noms poc comuns
Jo vaig conèixer a una noia basca que es deia June... i he sentit a algun lloc el nom de Juny, també! El de Jun no l'havia sentit mai!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |
em dic ariadna i jo no estic esperant cap fill (més aviat es podria dir que encara em falta, que només tinc 17anys) però es podria dir que me'n estic creant un: estic escrivint un llibre i necessitava noms únics per als personatges. només volia dir que moltes gràcies per donar-me tant bones idees (ja sé que no anaven dirigides a mi però és igual). 























