Noms poc comuns
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Noms poc comuns
tombarella ha escrit:A casa també som de noms poc habituals. Encara no tenim res decidit, tot i que jo he començat a fer llista. El meu home prefereix esperar-se a saber si és nen o nena. Optimitza més els esforços que jo!![]()
De moment, aquesta és una primera tria:![]()
Bruna, Xènia, Vinyet, Arlet, Ada, Isona, Gal·la, Farners, Isolda, Aloma
Ferriol, Aniol, Guiu, Blai, Jofre, Marçal, Uriel, Guifré, Guerau, Colau, Olau, Grau, Maiol
A mi per nena, m'encanta Arlet! penso q si en tinguéssim una altra, tindria molts, molts punts
Ara recordo, q veient un programa de TV3 sobre el Lluís LLach, va sortir una parella q li havien posat a la seva filla Ítaca! Ostres, mai se m'hauria passat pel cap! I això q és el meu nick de tota la vida... (a veure si el Toni em fa ja el canvi...)
- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
Itaca, doncs justament Arlet és el que el meu home primer va fer caure de la llista. No li agrada gens...
Com sigui nena, vaig ben perduda!!!!!!!!!!!!!! Però mira... ara m'has donat una idea... Ítaca m'encanta!!!! I té el significat de fons que desitgem per a un nom!!!! Li ho proposaré, a vore què em diu! 

- Ítaca
[quote="tombarella]Però mira... ara m'has donat una idea... Ítaca m'encanta!!!! I té el significat de fons que desitgem per a un nom!!!! Li ho proposaré, a vore què em diu!
[/quote]
A veure si li fa el pes!!!

[/quote]
A veure si li fa el pes!!!

- tolinso
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
quin significat/origen te ITACA? jo no sabia ni que fos un nom 
i tu ITACA, com es que e tens de nick? (si es pot preguntar eh
)

i tu ITACA, com es que e tens de nick? (si es pot preguntar eh
)- Ítaca
tolinso ha escrit:quin significat/origen te ITACA? jo no sabia ni que fos un nom
i tu ITACA, com es que e tens de nick? (si es pot preguntar eh)
L'origen és grec, i és una illa, q no coincideix amb la pàtria d'Ulises (mitologia).
Pel poema del Kavafis, el seu significat podria ser q és el camí, és la vida mateixa.
"quan surts per fer el viatge cap a ítaca...."
Un significat q, fa molts anys jo li vaig donar, era q per mi fer el viatge cap a Ítaca era arribar a aconseguir una utopia... i aquesta utopia era la Independència (q aleshores ho veia totalment impossible... ara no és q estiguem per tirar coets, però bé...).
I ha estat el meu nick des q tinc internet... el primer cop q em van demanar un nick, estava sonant Viatge a Ítaca del Llach, i clar...
Ei, ei, mireu bé el meu nick ara!!!!
Per fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!- tombarella

Ítaca es molt maco, ademes de tindre molta força aquest nom
- tolinso
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
Ítaca ha escrit:tolinso ha escrit:quin significat/origen te ITACA? jo no sabia ni que fos un nom
i tu ITACA, com es que e tens de nick? (si es pot preguntar eh)
L'origen és grec, i és una illa, q no coincideix amb la pàtria d'Ulises (mitologia).
Pel poema del Kavafis, el seu significat podria ser q és el camí, és la vida mateixa.
"quan surts per fer el viatge cap a ítaca...."
Un significat q, fa molts anys jo li vaig donar, era q per mi fer el viatge cap a Ítaca era arribar a aconseguir una utopia... i aquesta utopia era la Independència (q aleshores ho veia totalment impossible... ara no és q estiguem per tirar coets, però bé...).
I ha estat el meu nick des q tinc internet... el primer cop q em van demanar un nick, estava sonant Viatge a Ítaca del Llach, i clar...![]()
Ei, ei, mireu bé el meu nick ara!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Per fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!
MOLT XULO
Doncs jo aquest curs tinc una nena a la classe que es diu Greta, i la veritat és que cada cop que la crido m'agrada més!
Sabeu que una filla de la Empar Moliner es diu GINEBRA?! Fort eh? i atrevit com ella mateixa.
Crec recordar que l'hi havia posat per el nom de la ciutat i potser algo més. Sona bé però vaja a mi em ve al cap el cubata! :P
Crec recordar que l'hi havia posat per el nom de la ciutat i potser algo més. Sona bé però vaja a mi em ve al cap el cubata! :P
27/8/12. Una nova oportunitat 4+2
13/9/12. Sentim el cor 6+5
19/10/12. 5,2 cm. plec nucal i os nasal ok- 11+5
19/11/12. 10,4 cm.ETS UN NEN! 16+2
18/12/12. Eco morfo. Martí, 345 gr i fas 15,8. 20+3
21/2/13. 1638 gr! 29+5
06/4/13. 2711 gr. 48cm, posició cefàlica. 36
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
eni ha escrit:Sabeu que una filla de la Empar Moliner es diu GINEBRA?! Fort eh? i atrevit com ella mateixa.
Així també s'en diu la filla petita del xef Sergi Arola, però escrit "GINEVRA".
- tombarella

miranda ha escrit:eni ha escrit:Sabeu que una filla de la Empar Moliner es diu GINEBRA?! Fort eh? i atrevit com ella mateixa.
Així també s'en diu la filla petita del xef Sergi Arola, però escrit "GINEVRA".
Uix... VR... em fa mal a la vista...

Jaja, el Danuo li va posar a una gata seva Abril fa temps, i ara és un dels noms que més ens agraden per una nena (encara estem buscant...
), però és clar, queda raro que la gata i la filla es diguin igual

), però és clar, queda raro que la gata i la filla es diguin igual
Ei!
Doncs a mi, un nom de nena que m'agrada molt i que vaig tenir una alumna a l'escola que se'n deia és BLAU. Resulta que és una Mare de Déu de no sé quin lloc de Lleida, i es diu així pq diu la llegenda que mentre l'escultor la feia, li va caure el martell al cap de la Mare de Déu i li va sortir un blau (morat) i per això es diu Mare de Déu del Blau i moltes nenes de la part de Lleida es diuen així. A mi m'agrada molt! I de nen el quin ma'grada molt és LLUC.
Petons!
Doncs a mi, un nom de nena que m'agrada molt i que vaig tenir una alumna a l'escola que se'n deia és BLAU. Resulta que és una Mare de Déu de no sé quin lloc de Lleida, i es diu així pq diu la llegenda que mentre l'escultor la feia, li va caure el martell al cap de la Mare de Déu i li va sortir un blau (morat) i per això es diu Mare de Déu del Blau i moltes nenes de la part de Lleida es diuen així. A mi m'agrada molt! I de nen el quin ma'grada molt és LLUC.
Petons!
Morty, Blau és la verge de la catedral de Lleida! Se'n diu la Verge del Blau, perque té un blau a la cara.
Merci Esabsa!!
Sabia que era de per la zona de Lleida però no en concret de la catedral de Lleida!! M'encanta el nom de BLAU!!
petons!
Sabia que era de per la zona de Lleida però no en concret de la catedral de Lleida!! M'encanta el nom de BLAU!!
petons!
A mi Ginebra m'agrada molt! És nom de reina, la dona del Rei Artús. L'estimada de Lord Lancelot. Una llegenda preciosa i per tant, un nom que m'evoca bon rotllo.
Carme74 ha escrit:A mi Ginebra m'agrada molt! És nom de reina, la dona del Rei Artús. L'estimada de Lord Lancelot. Una llegenda preciosa i per tant, un nom que m'evoca bon rotllo.
Si més no es diferent...

a mi lola, també m'agrada molt, però ja el vaig gastar per la meva gateta :( jijiji
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |