Noms poc comuns

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
sephora
:: pantera
:: pantera
Entrades: 828
Membre des de: dv. jul. 09, 2010 1:24 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: sephora » dv. oct. 21, 2011 3:32 pm

piru-leta ha escrit:Doncs jo aquest curs tinc una nena a la classe que es diu Greta, i la veritat és que cada cop que la crido m'agrada més!

ostras piru-leta m'has deixat de pedra!! GRETA es el nom que sempre pensem el sephoro i jo si tenim algun dia una nena, pero no en conec cap!!
Pensaba que era la unica que li agradaba aquest nom!! :ok:
Imatge
20.03.12: TE+ Agafa't ben fort, que et desitjem moltíssim!!!
14.11.12: El millor regal de la vida... Martí!!!!
Imatge
12.11.2013: TE+ Agafa't ben fort, que et desitjem moltíssim!!!
03.02.2014: Ets una nena!!! Arlet la nostra princesa!!!
piru-leta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 900
Membre des de: dt. set. 13, 2011 6:15 pm

EntradaAutor: piru-leta » dv. oct. 21, 2011 8:23 pm

sephora1706 ha escrit:
piru-leta ha escrit:Doncs jo aquest curs tinc una nena a la classe que es diu Greta, i la veritat és que cada cop que la crido m'agrada més!

ostras piru-leta m'has deixat de pedra!! GRETA es el nom que sempre pensem el sephoro i jo si tenim algun dia una nena, pero no en conec cap!!
Pensaba que era la unica que li agradaba aquest nom!! :ok:

Doncs t'he de dir que sona molt i molt bé i que la nena és espectacular per dins i per fora! I el nom és personalitat, diuen, no? Així que jo t'animo!
Al meu xurri no li mola pro a mi m'encanta!
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » ds. oct. 22, 2011 7:28 am

Carme74, jo com tu, quan he llegit el nom no he pensat en la beguda, sinó en la Ginebra artúrica
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

EntradaAutor: Fuzztoon » ds. oct. 22, 2011 7:07 pm

Momo ha escrit:Carme74, jo com tu, quan he llegit el nom no he pensat en la beguda, sinó en la Ginebra artúrica

Jo igual. De fet, un dels personatges de Harry Potter es diu Ginny ((Ginevra, que és com s'escriu en realitat).
eni
:: tigre
Entrades: 719
Membre des de: dg. ago. 21, 2011 6:07 pm

EntradaAutor: eni » dg. oct. 23, 2011 7:42 pm

Carme74 a mi em sonava que havia donat alguna explicació però recordava el que has comentat, ara ja m'ho miro amb uns altres ullls!! merci :)
Imatge
27/8/12. Una nova oportunitat 4+2
13/9/12. Sentim el cor 6+5
19/10/12. 5,2 cm. plec nucal i os nasal ok- 11+5
19/11/12. 10,4 cm.ETS UN NEN! 16+2
18/12/12. Eco morfo. Martí, 345 gr i fas 15,8. 20+3
21/2/13. 1638 gr! 29+5
06/4/13. 2711 gr. 48cm, posició cefàlica. 36
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
petit@_somni
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dv. març 25, 2011 11:19 pm

EntradaAutor: petit@_somni » dv. oct. 28, 2011 5:24 pm

un altre que m'encanta, ALOMA!! :cnena: com el llibre de Mercè Rodoreda
||*||
petit@_somni
Entrades: 42
Membre des de: dv. març 25, 2011 11:19 pm

EntradaAutor: petit@_somni » dv. oct. 28, 2011 5:29 pm

Fuzztoon ha escrit:
Momo ha escrit:Carme74, jo com tu, quan he llegit el nom no he pensat en la beguda, sinó en la Ginebra artúrica

Jo igual. De fet, un dels personatges de Harry Potter es diu Ginny ((Ginevra, que és com s'escriu en realitat).

Ginevra també s'ho diu la protagonista del llibre "Tengo ganas de ti" de Federico Moccia, tot i que al llibre li diuen Gin
||*||
Lexi
Entrades: 709
Membre des de: dv. gen. 27, 2012 12:03 am

EntradaAutor: Lexi » dv. gen. 27, 2012 5:01 pm

Bona tarda noies!!

Deixo la meva aportació als noms poc comuns :-) De nena Antia (es un nom gallec) i de nen Mael.

No els havia sentit mai!
Martí i Emma els meus petits
AnnaNahia
:: granota
Entrades: 222
Membre des de: dl. gen. 09, 2012 9:55 am

EntradaAutor: AnnaNahia » dv. gen. 27, 2012 7:35 pm

Nosaltres amb la nena ens ho vam pensar molt... és diu Nahia però vam pensar noms com Aya, Goette, Mia, Lia, Kelly... de tot una mica! Ara quan ens quedem... si es una nena li direm o Núria o Laia, noms força comuns. I si es nen doncs Eric... tot i que podem canviar mil milions de cops abans d'arribar a un nom segur, que amb la Nahia ens vam decidir a l'últim moment i això que des del positiu en pensàvem de noms!
Danu
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

EntradaAutor: Danu » ds. gen. 28, 2012 9:57 am

Goette no és un nom masculí?
AnnaNahia

EntradaAutor: AnnaNahia » ds. gen. 28, 2012 2:22 pm

Danu ha escrit:Goette no és un nom masculí?

Maca, nosaltres vam buscar en un llibre de noms i ens sortia que era de nena, potser et confons amb Goethe que si és de nen, però va amb una t i una h.
Danu

EntradaAutor: Danu » ds. gen. 28, 2012 6:42 pm

Què curiós, no l'havia sentit mai! És clar que el que em sonava a mi era el cognom de Goethe... :content: I d'on ve el nom de Goette? És alemany? O un diminutiu francès?
AnnaNahia

EntradaAutor: AnnaNahia » ds. gen. 28, 2012 7:19 pm

Danu ha escrit:Què curiós, no l'havia sentit mai! És clar que el que em sonava a mi era el cognom de Goethe... :content: I d'on ve el nom de Goette? És alemany? O un diminutiu francès?

És el femení de Goethe, que a part de cognom és nom, i és un poble d'alemanya. És com aquí que fiquem el nom d'Aran (per la Vall) o com els Bekham que tenen una col·lecció de noms de ciutats per als seus fills ;-)))

Avui buscant i rebuscant a altres llibres de noms que tenim he trobat altres noms que afegeixo a la llista de possibles candidats per a quan em torni a quedar...

:cnena: : Nahara (és molt semblant a Nahia, per això m'agrada tant) significa: Llum i és d'origen Arameu.
Ixchel (sona Ishel): Deessa maya.

:cnen: Aimar : variant del germànic Gaimar (aim= casa, mar= ilustre o duro)
Aleida
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 6:22 pm

EntradaAutor: Aleida » ds. gen. 28, 2012 10:51 pm

Tinc una amiga mexicana que se'n diu, però s'escriu

ITZEL
Imatge
AnnaNahia

EntradaAutor: AnnaNahia » dg. gen. 29, 2012 1:14 pm

Aleida ha escrit:Tinc una amiga mexicana que se'n diu, però s'escriu

ITZEL

Doncs és un nom preciós, m'agrada més que Ixchel.

Suposo que l'escriptura serà depenent del lloc on es fiqui, perquè per exemple Nahia nosaltres va amb h però en conec una que se'n diu però sense h, és a dir, Naia.
MYE
Entrades: 200
Membre des de: dc. des. 07, 2011 8:24 pm

EntradaAutor: MYE » dl. gen. 30, 2012 1:49 pm

M'encanta aquest post!!
A mi m'agradaria posar un nom diferent, que no estigués molt escoltat per aquí, sobretot m'agraden vascos. M'agraden curts i amb força. Però cada vegada que li dic al meu home noms d'aquests em posa una cara com si estigués boja... jajajajajaja!!
A ell li agraden els noms comus i a mi no... que difícil serà posar-nos d'acord.
:-o00m

Petons!
ImatgeImatge
Danu

EntradaAutor: Danu » dl. gen. 30, 2012 1:57 pm

La veritat és que molts noms comuns abans són rars ara... Per eixemple, un que m'agrada molt, (H)elena, a Catalunya quasi no es sent, o Eduard, Rubèn... però es sent moltíssim Carla, Júlia, Aina, Jan, Pol, Biel, Nil... que abans es consideraven rars... Perquè, quàntes Raquels, Núries, Ester, Montserrats, Mercès o inclús Martes es senten ara en nens molt petits? És curiós això de les modes...
MYE

EntradaAutor: MYE » dl. gen. 30, 2012 2:12 pm

Si si, tens raó.
Jo sé que si el meu home coneixés a algú amb algun d'aquests noms que jo li dic ja ho veuria normal, però no és el cas... No tenim gaires bebes al voltant llavors no sap els noms que hi ha de moda, que hi han molts que no són els mateixos que quan ell anava al cole... No hi ha tants: Jesús, Carlos, Pedro, Rafa, Antonios i Ramon.... Aquests en la nostra época era molt comuns, jo vull un altra tipus de nom, pero serà una missió complicada... jeje! Tindré temps encara per fer-li pensar... però un cop cantat el positiu tindrem una lluita interna... :ok:
Li vaig comentar que en un viatge al Pais Basc em va agradar el nom d'Ander, Andreu en basc.... Em va mirar amb una cara que ufff.... i em va dir... Jo noms anglessos, no? jajajajajajajajajajajaajajajaja!!!!

A veure si trobem noms ben macos!

salut!
ImatgeImatge
Danu

EntradaAutor: Danu » dl. gen. 30, 2012 2:30 pm

Jo la veritat és que tinc sort, perquè m'agraden noms "clàssics" i moderns, de fet hi ha alguns que són ben bonics i sempre estan vigents, com Alba, Emma, Laia, Elsa, Lara... De nens, bascs però "sentits", estan Julen, Iker, Eloi, Unai, Imanol, Andoni, Eneko, Asier (aquests darrers potser són més rars)... És fàcil trobar futbolistes, actors, etc., amb aquests noms, per què el teu home vegi que es posen bastant... I de nenes Aitana, Ainhoa, Itziar, Nekane, Leire, Edurne, June...
MYE

EntradaAutor: MYE » dl. gen. 30, 2012 3:37 pm

Gràcies Danu! jeje! hauré d'anar tantejant el terreny amb aquest noms, m'encanten!!! De nena no hi ha problema, ens agraden molts i coincidim! pero de nen no coincidim en cap... :ufs:
Temps al temps :ok: jeje! Encara no estem ni prenyis, jijiji!! Però a mi ja m'agrada parlar-ne de noms
ImatgeImatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::