assegurança mèdica

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
coco's
Entrades: 3
Membre des de: dl. març 09, 2009 5:29 pm

assegurança mèdica

EntradaAutor: coco's » dl. març 09, 2009 5:53 pm

Hola a totes,

jo també estic ficada en aquesta meravellosa aventura...i de cop m'ha agafat el yuyu amb el seguiment de l'embaras i part a la SS ( n'he sentit de tots colors ) ..i m'he assebantat que per contractar una assegurança calen 2 anys previs a l'embaras! Increible! Sabeu si realment és així? Jo encara no ho estic però no penso pas esperar 2 anys per pagar costos! Que penseu ? Alguna es troba com jo?
Merci guapes.
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

Re: assegurança mèdica

EntradaAutor: Buh! » dl. març 09, 2009 7:20 pm

Diria que normalment el que et demanen és 12 mesos de carència, es a dir que no vagis de part fins passats 12 mesos d'haver contractat l'assegurança.
A la pràctica vol dir que la tens que contractar 3 mesos avans de quedar-te embaraçada ( 3mesos avans +9 mesos d'embaraç=12 mesos de carència) de tota manera si et posesis de part avans dels 9 mesos crec que en la majoria de casos t'entra, també.
Imatge
Violeta
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Violeta » dl. març 09, 2009 8:08 pm

Coco's, jo sóc de DKV i em van dir que tenia 10 mesos de carència, o sigui que només t'has d'esperar un mes a quedar-t'hi en cas que fos a la primera...suposo que totes deuen estar entre això i un any. Penso que el més important és que la mútua et doni confiança i no tingui lletra petita d'aquelles que claven la punyalada...ànims!
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
Cuca
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 9:13 pm

EntradaAutor: Cuca » dl. març 09, 2009 9:24 pm

Hola noies!

El meu company treballa en assegurances i m'ha comentat que les carències normalment fan referència a l'assitència al part i per tant el seguiment normal (gine, ecos, proves, etc...) queda inclòs.

Al 2009 hi ha companyies que tenen de carència a l'assistència al part de menys de 10 mesos. Per exemple:

- Axa Winterthur: 7 mesos de carència
- Agrupació Mútua: 8 mesos de carència
- Sanitas: 10 mesos de carència

A més a més, per si a algú li interessa, Axa Winterthur té un acord especial per al servei de congelació de cèl·lules del cordó umbilical.

Espero haver ajudat!
ImatgeImatgeImatge
coco's
Entrades: 3
Membre des de: dl. març 09, 2009 5:29 pm

EntradaAutor: coco's » dt. març 10, 2009 11:00 am

Ostres noies, sou estupendes, aleshores sóc perfectament a temps!
Ja sé que es tracta d'una tria molt personal, però n'hi ha alguna que em recomaneu? Sobre quins preus oscil.len?
Gràcies guapes!
sweet55
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dt. gen. 20, 2009 10:15 am

EntradaAutor: sweet55 » dv. abr. 10, 2009 4:36 pm

coco´s jo sóc de Hna i també té de carencia 10 messos, i de preu fa uns mesos quan la vaig contractar jo etfeien un descompte molt bó i no m´arribaba als 50 eur./mes. Ho vaig cntractar per Santa Lúcia, no se si tenia que veure algo.
Elbereth
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

EntradaAutor: Elbereth » dv. abr. 10, 2009 4:53 pm

Hola niñas! Dons a mi hem van demanar 9 mesos de carencia, tinc Mutua Madrileña (Antes ARESA) i no tinc cap queixa!!
Iris
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 6:13 pm

EntradaAutor: Iris » ds. abr. 11, 2009 7:58 am

Per si a algú interessa Adeslas són 10 mesos de carència també. En cas de quedar-se embarassada abans no cobreix el part però si les visites.
Jo sóc partidaria en el cas d'un embaràs d'anar per mútua. Tens el ginecòleg que vols i més ecos que la SS.
ImatgeImatge

Visiteu el bloc de les meves petites: http://esthermestres.blogspot.com/

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::