NATALBEN
NATALBEN
Hola,
fa uns dies vaig tenir revisió amb el ginecòleg, i li vaig dir que després de casar-me (d'aqui 3 mesos) voliem començar a buscar un nen. Em va donar unes mostres de Natalben que són unes càpsules i em va dir que era àcid fòlic i que quan ens hi posessim que me'n prengui una cada dia.
Alguna ho ha pres? sabeu exactament perquè són?
fa uns dies vaig tenir revisió amb el ginecòleg, i li vaig dir que després de casar-me (d'aqui 3 mesos) voliem començar a buscar un nen. Em va donar unes mostres de Natalben que són unes càpsules i em va dir que era àcid fòlic i que quan ens hi posessim que me'n prengui una cada dia.
Alguna ho ha pres? sabeu exactament perquè són?
Re: NATALBEN
hola abril!!!
primer de tot benvinguda i felicitats pel casament, i despres, dir-te que quan comentes al gine que bsuques criatura o que en buscaras et recomanen pendre acid folic, sigui natalben, folidoce, etc..... natalben em sembla que es complex vitaminic mes acid folic, cada gine recomana el que millor li sembla, axi que felicitats i que sigui una busqueda curteta!!
primer de tot benvinguda i felicitats pel casament, i despres, dir-te que quan comentes al gine que bsuques criatura o que en buscaras et recomanen pendre acid folic, sigui natalben, folidoce, etc..... natalben em sembla que es complex vitaminic mes acid folic, cada gine recomana el que millor li sembla, axi que felicitats i que sigui una busqueda curteta!!
nena febrer 2013
Bebe juny 2016
Bebe juny 2016
- mariayfran
- :: cèrvol

- Entrades: 589
- Membre des de: ds. feb. 25, 2006 9:55 pm
- Ubicació: Creixell (Tarragona)
Hola abril!
Jo vaig estar prenent natalben, son unes capsules amb vitamines i acid folic, no tenen cap efecte secundari ni res, aixi que per aixo no et preocupis. Em vaig prendre una capsa i despres em van recomanar yodocefol, ja que em mancava iode.
Felicitats pel casament i espero que vagi molt be en la recerca del teu bebe!
Jo vaig estar prenent natalben, son unes capsules amb vitamines i acid folic, no tenen cap efecte secundari ni res, aixi que per aixo no et preocupis. Em vaig prendre una capsa i despres em van recomanar yodocefol, ja que em mancava iode.
Felicitats pel casament i espero que vagi molt be en la recerca del teu bebe!
Nom: mariayfran
DPP: 14 Setembre
Edats: jo 37, ell 39
Fills: Alba, 9/11/2009
Hospital: Sant Pau i Santa Tecla (Tarragona)
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!
DPP: 14 Setembre
Edats: jo 37, ell 39
Fills: Alba, 9/11/2009
Hospital: Sant Pau i Santa Tecla (Tarragona)
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!

Jo m'estic prenent Yodocefol, que és àcid fòlic i iode.
Molta sort y que arribi
molt aviat.
Molta sort y que arribi
molt aviat.Re: NATALBEN
Hola! A mi la ginecologa també em va donar yodocefol al primer trimestre i la resta de l'embaras unes pastilles que es diuen elevit
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Hola!
Jo m'estava prenent el Folidoce (pel meu compte...). El Natalben me'l vaig prendre uns messos mentre buscàvem.... però la gine, em va treure el Folidoce i me'l va tornar a receptar pq a part de l'àcid fòlic, iode, calci, i altres vitamines.. .de fet, diuen q és el més complert... això sí, és dels cars i no entra la per la SS... la capsa de 30, em surt per uns 13 €....
Jo m'estava prenent el Folidoce (pel meu compte...). El Natalben me'l vaig prendre uns messos mentre buscàvem.... però la gine, em va treure el Folidoce i me'l va tornar a receptar pq a part de l'àcid fòlic, iode, calci, i altres vitamines.. .de fet, diuen q és el més complert... això sí, és dels cars i no entra la per la SS... la capsa de 30, em surt per uns 13 €....
Hola guapa, jo vaig prendre natalben tot l´embaràs i postpart.
me´l van donar tres mesos abans de començar a buscar quan vaig anar al gine al noembre per començar a buscar al gener o febrer, hem vaig quedar embarassada al març i fins fa dos mesos l´he pres. Jo no he tingut cap problema amb elles, son molt completes i les tornaria a prendre sens dupte. T´aporten alguna cosa més que acid folic i ferro.
sort i felicitats per tot plegat.
me´l van donar tres mesos abans de començar a buscar quan vaig anar al gine al noembre per començar a buscar al gener o febrer, hem vaig quedar embarassada al març i fins fa dos mesos l´he pres. Jo no he tingut cap problema amb elles, son molt completes i les tornaria a prendre sens dupte. T´aporten alguna cosa més que acid folic i ferro.
sort i felicitats per tot plegat.
Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!
Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Hola!
Doncs a mi m'ha reseptat el meu ginecòleg el YODUK COMPLEX, es àcid fòlic i iode. Crec que totes parlem del mateix però amb diferentes marques...Ho important és que no ens falti cap vitamina ni res i que tot en surti bé!!
Doncs a mi m'ha reseptat el meu ginecòleg el YODUK COMPLEX, es àcid fòlic i iode. Crec que totes parlem del mateix però amb diferentes marques...Ho important és que no ens falti cap vitamina ni res i que tot en surti bé!!
Hola noies!!!!
Dons jo fa un parell de mesos que busquem i vaig trucar al gine per comentar si m'havia de pendre res i em va recomanar el natalben, fa dons aixó, un parell de mesos que me'l prenc!!!
Dons jo fa un parell de mesos que busquem i vaig trucar al gine per comentar si m'havia de pendre res i em va recomanar el natalben, fa dons aixó, un parell de mesos que me'l prenc!!!
silber ha escrit:Hola!
Jo el mes vinent també començaré a prendre el Yoduk, ja que començarem a buscar el 2n a final de maig- principi de juny.
Com et va? Tens algun efecte secundari?
Apa, molts ànims!
No tinc cap efecte secundari, Aidyana. Senyal que va bé. Pensa que és un complement vitaminic, no crec que et pugui fer mal...
- gblanch
- :: dofí

- Entrades: 3659
- Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
- Ubicació: St.Feliu de Codines
- Contacta:
Jo m'estic prenent el Gestagyn plus dha, el que passa és que em surt super car...No recordo bé, però crec que em va sortir per uns 18€ la caixa de 30 pastilles. Per internet he vist Gestagyn sense plus(jeje) per 18€ 60 pastilles!! Igual no és el mateix...
Jo em vaig pendre el natalben tot l'embaràs i em va anar perfecte, pensa que a part d'àcid fòlic i iode, porta un munt de vitamines que de segu que t'aniràn bé. Quan vaig tenir el nen i mentre feiem lactància materna em vaig anar prenent el natalben lactància, i també em va anar molt bé!!
Aidyana,jo vaig començar a prendre YODUK quan em vaig enterar de l'embaras, pq m'ho va receptar la llevadora, i vaig haver de deixar-les al cap d'una setmaneta, pq em feien reacció al.lergica; em va sortir un mega-sarpullido k et mors, i k picava una barbaritat. Però son casos en concret; prova-les, i si et van be, millor! és convenient estar b de iode, ferro i totes akestes coses si buskes o si ja estas embarassada.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |