REFERNCIES HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA
REFERNCIES HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA
Hola a tothom,
Algunes ja sabreu que estava dubtant entre la Dexeus i L'HGC. Bé, aq matí ha volgut parlar amb el dr q em va visitar fa gairebé un mes (el vaig voler provar a veure q tal) x fer-li una consulta i la telefonista m'ha dit que ja no passaven consultes x tf. Que si vols algo has o bé demanar hora de visita o bé anar a una consulta allà directament on es visiten les dones q no tenen hora xo q tenen un dubte, com si fos d'urgències.
M'he quedat de pedra!!! Jo visc fora de Bcn i no crec que per consultar algo q potser no té importància m'hagi d desplaçar fins a Bcn!! No sé, m'he quedat decepcionada pq pensava q la Dexeus, donat q té taaaaant nom... no sé com dir-ho.
Aq problema no l'he tingut pas a l'HGC. Quan he tingut un dubte, m'han passat al metge de seguida o si estava enfeinat després m'ha trucat ell, aixi que volia preguntar a les q us heu visitat, us visiteu o heu tinguts els vostres bebès allà, què tal tot? El meu següent embaràs serà d'alt risc i vull estar segura q estaré a les millors mans x poder estar el més tranquil·la possible.
Moltes gràcies!
Algunes ja sabreu que estava dubtant entre la Dexeus i L'HGC. Bé, aq matí ha volgut parlar amb el dr q em va visitar fa gairebé un mes (el vaig voler provar a veure q tal) x fer-li una consulta i la telefonista m'ha dit que ja no passaven consultes x tf. Que si vols algo has o bé demanar hora de visita o bé anar a una consulta allà directament on es visiten les dones q no tenen hora xo q tenen un dubte, com si fos d'urgències.
M'he quedat de pedra!!! Jo visc fora de Bcn i no crec que per consultar algo q potser no té importància m'hagi d desplaçar fins a Bcn!! No sé, m'he quedat decepcionada pq pensava q la Dexeus, donat q té taaaaant nom... no sé com dir-ho.
Aq problema no l'he tingut pas a l'HGC. Quan he tingut un dubte, m'han passat al metge de seguida o si estava enfeinat després m'ha trucat ell, aixi que volia preguntar a les q us heu visitat, us visiteu o heu tinguts els vostres bebès allà, què tal tot? El meu següent embaràs serà d'alt risc i vull estar segura q estaré a les millors mans x poder estar el més tranquil·la possible.
Moltes gràcies!
Re: REFERNCIES HOSPITAL GENERAL DE CATALUNYA
Jo no vaig tenir la meva filla al HGC pq anava per la SS, però tinc familiars i amics que si i la veritat és que tothom a quedat molt molt content. Si ets de fora de BCN suposu que deus estar al Vallès...HGC és una bona opció. Jo hi haniria sense cap dubte.
En realitat el fet de viure al Vallès no es q em suposi un problema x anar a BCN, el q passa és q quan he trucat a la Dexeus i m'han dit això m'han deixat de pedra. Quan estàs embarassada, x qualsevol cosa t'espantes i, parlo x experiència pròpia, sovint una consulta telefònica et soluciona el problema d'una manera molt ràpida i sense necessitat d'anar a visitar-se per fer una simple pregunta. Si el metge llavors creu q és millor fer-te un cop d'ull, ja t'ho dirà, no?
Gràcies x la teva resposta Noa25!
Gràcies x la teva resposta Noa25!
Hola Ossa maca,jo vaig tenir a l'Adrià a la Dexeus i em va anar tot bé, en vaig quedar contenta, pots llegir si vols la meva crònica al post del peque on en parlo,de la clínica. Però això de no poder parlar directament amb el metge que et porta en el moment que ho necessites és una mica rollo. (però de fet no sé si es fa gaire això ara, perquè si el metge està enmig d'una visita...)Si no recordo malament,però, algun cop jo havia trucat per fer alguna consulta i havia deixat l'encàrrec i aleshores m'havien trucat quan no estan visitant,però crec que l'infermera de la doctora.Per a urgències tens la possibilitat de parlar amb el ginecòleg o la llevadora de guàrdia ,jo ho vaig fer un parell de cops i em va solucionar el dubte que tenia.
L'HGC també està molt bé, una amiga hi va tenir el seu nen i en va sortir contenta.
L'HGC també està molt bé, una amiga hi va tenir el seu nen i en va sortir contenta.
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Hola Ossa,
Jo vaig parir a l'HCG. bé, va ser cessarea, pero programada pq la peque venia de cul i sobretot per les 2 voltes de cordo que tenia al coll. Nosaltres vam estar molt contents per tota l'atencio rebuda en el part i en els dies posteriors. Les infermeres van ser encantadores, tenen un bon equip pediatric i el servei de neonats es bo.
Decideixis el que decideixis estaras en bones mans, no pateixis.
Jo vaig parir amb el Dr. Rombaut, i una amiga meva amb el Dr. Argatxa. (tb bé pel que explica)
Jo vaig parir a l'HCG. bé, va ser cessarea, pero programada pq la peque venia de cul i sobretot per les 2 voltes de cordo que tenia al coll. Nosaltres vam estar molt contents per tota l'atencio rebuda en el part i en els dies posteriors. Les infermeres van ser encantadores, tenen un bon equip pediatric i el servei de neonats es bo.
Decideixis el que decideixis estaras en bones mans, no pateixis.
Jo vaig parir amb el Dr. Rombaut, i una amiga meva amb el Dr. Argatxa. (tb bé pel que explica)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |