Desesperades

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Martineta
Entrades: 1
Membre des de: dv. abr. 17, 2009 2:57 pm

Desesperades

EntradaAutor: Martineta » dv. abr. 17, 2009 3:45 pm

:p-)
Sóc nova en aquest forum. Veig que es parlen de molts temes. Jo ja tinc dos fills, però fa uns 2 anys que busquem el tercer. Ens fa molta il·lusió.
Durant aquests dos anys, he tingut 3 aborts, aborts espontanis, de 5 setmanes o 6, és a dir, mai hi va haver la vàlvula del cor, només saquets, sense la divisió cel·lular.
Amb els dos primers no vam tenir cap problema (sense cesàrea), sempre al cap de 5 o 6 mesos hi quedàvem. Però aquest cop no hi ha manera.
Per això obro aquest tema, per a donar idees i ajudes a mames que els costa molt.
Veig que sou unes expertes, i jo no ho sóc tant.

M'agradaria plantajar tres preguntes:
1)-Com es fa per saber els dies de l'ovulació, (ja que són només 2 o 3 dies)?. La temperatura la mireu sota el braç? (Jo no tinc dolors d'ovulació, per tant, no sé quan és).

2)- Per ajudar a la divisió cel·lular el ginecòleg recomana prendre (Àcid fòlic i vitamina B12). Ho heu provat? Què us ha funcionat?

3)- Després del segon embaraç, ja no noto com corre el semen de l'ejaculació? Us passa?
meri68
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Desesperades

EntradaAutor: meri68 » dv. abr. 17, 2009 4:08 pm

Martineta ha escrit::p-)
Sóc nova en aquest forum. Veig que es parlen de molts temes. Jo ja tinc dos fills, però fa uns 2 anys que busquem el tercer. Ens fa molta il·lusió.
Durant aquests dos anys, he tingut 3 aborts, aborts espontanis, de 5 setmanes o 6, és a dir, mai hi va haver la vàlvula del cor, només saquets, sense la divisió cel·lular.
Amb els dos primers no vam tenir cap problema (sense cesàrea), sempre al cap de 5 o 6 mesos hi quedàvem. Però aquest cop no hi ha manera.
Per això obro aquest tema, per a donar idees i ajudes a mames que els costa molt.
Veig que sou unes expertes, i jo no ho sóc tant.

M'agradaria plantajar tres preguntes:
1)-Com es fa per saber els dies de l'ovulació, (ja que són només 2 o 3 dies)?. La temperatura la mireu sota el braç? (Jo no tinc dolors d'ovulació, per tant, no sé quan és).
En aquest post trobaràs totes les respostes: viewtopic.php?f=5&t=10267&start=0

2)- Per ajudar a la divisió cel·lular el ginecòleg recomana prendre (Àcid fòlic i vitamina B12). Ho heu provat? Què us ha funcionat?
no ajuda a aconseguir l'embaràs, però si a prevenir que el fetus pugui tenir problemes: viewtopic.php?f=5&t=7786&hilit=acid+folic i viewtopic.php?f=5&t=10149&hilit=acid+folic

3)- Després del segon embaraç, ja no noto com corre el semen de l'ejaculació? Us passa?
ho sento, en aixó no et puc ajudar... a veure si una mami ho llegeix i t'ajuda... : lasito : : lasito : : lasito : : lasito :
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::