Monitor de fertilitat Clearblue
Monitor de fertilitat Clearblue
Bon dia wappes
!
Ahir vaig veure l'anunci per la tele d'aquest monitor de fertilitat. Ara m'ho estava mirant i la veritat és que és veu molt eficaç.
Aqui us deixo l'enllaç www.clearblue.info/es
Està tot molt ven explicat, si em ve la WARRI, potser ho probaré, que me'n dieu??? Potser ens ajudaria a trobar el dia, no?
!Ahir vaig veure l'anunci per la tele d'aquest monitor de fertilitat. Ara m'ho estava mirant i la veritat és que és veu molt eficaç.
Aqui us deixo l'enllaç www.clearblue.info/es
Està tot molt ven explicat, si em ve la WARRI, potser ho probaré, que me'n dieu??? Potser ens ajudaria a trobar el dia, no?

- Blanca07
- :: poltre

- Entrades: 647
- Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
- Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa
Re: Monitor de fertilitat Clearblue
l'enllaç fall deixo aquest haveure si funciona
http://www.clearblue.info/es/monitor-de ... arblue.php
la veritat que es una passada si fa de toooooot!!1 Només falta que et digui a quina hora has de fer els kikis per quedar-te...!!! Ara, que deu costar un ronyó i part de l'altre...
Quan alguna el provi que digui si funciona realment o no!
http://www.clearblue.info/es/monitor-de ... arblue.php
la veritat que es una passada si fa de toooooot!!1 Només falta que et digui a quina hora has de fer els kikis per quedar-te...!!! Ara, que deu costar un ronyó i part de l'altre...
Quan alguna el provi que digui si funciona realment o no!
Ho vaig mirar un dia i em penso que el preu passa de llarg els 150 euros, a part del preu de les varilles que tens que anar comprant a part per fer els testos... Jo em sembla que prefereixo els mètodes tradicionals ( gràfiques i TO)
Ho han altres marques que també fabriquen aparells d'aquests. A Andorra a tot arreu en tenien un de la marca Personna ( que em sembla recordar que valia també uns 150€)
Ho han altres marques que també fabriquen aparells d'aquests. A Andorra a tot arreu en tenien un de la marca Personna ( que em sembla recordar que valia també uns 150€)
Bon dia,
no se quan costara el monitor de fertilitat. Quan vaig sapiguer que estava embarassada, me'n van donar un test d'embaras d'aquests (abans de que sortissin amb tanta publicitat) i em va costa 12€!!!!!!!!!! Se que nomes es un test i vosaltres parleu del monitor, pero realment tenen un sistema molt clar i facilment legible.
no se quan costara el monitor de fertilitat. Quan vaig sapiguer que estava embarassada, me'n van donar un test d'embaras d'aquests (abans de que sortissin amb tanta publicitat) i em va costa 12€!!!!!!!!!! Se que nomes es un test i vosaltres parleu del monitor, pero realment tenen un sistema molt clar i facilment legible.

Bon Sant Jordi floretes
Ostres, 150 E.............!!!!!!!!!!!!!!!!
Si es aixi, em sembla que paso, ara te que anar genial.

Si es aixi, em sembla que paso, ara te que anar genial.
silber ha escrit:Bon Sant Jordi floretes![]()
![]()
Si es aixi, em sembla que paso, ara te que anar genial.![]()
![]()
![]()
Ho vaig estar mirant per internet i en alguns llocs posava que el preu eren 250€...
. Que no sap la gent de clerablue que hi ha crisi!!!!!!Re: Monitor de fertilitat Clearblue
Bon dia
!
Ja veieu, el clearblue, de crisis, res...........
Potser és perquè és pioner....com diu la Buh, si a Andorra ja ni ha d'altres marques, aviat arrivaran aqui i potser, quan hi hagi més competència, ja baixaran els preus
!Ja veieu, el clearblue, de crisis, res...........
Potser és perquè és pioner....com diu la Buh, si a Andorra ja ni ha d'altres marques, aviat arrivaran aqui i potser, quan hi hagi més competència, ja baixaran els preus

Hola,
Esta el monitor clearblue i els tets d'ovulació clearblue...algú sap quan valen els test?? jo creec que deuen ser mes economics que el monitor, no???
Esta el monitor clearblue i els tets d'ovulació clearblue...algú sap quan valen els test?? jo creec que deuen ser mes economics que el monitor, no???
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |