buscadores-grafiqueres expertes, tinc dubtes!!!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5515
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

buscadores-grafiqueres expertes, tinc dubtes!!!

EntradaAutor: ametista » ds. maig 02, 2009 11:21 pm

hola noies!
tinc un peque de gairebé 15 mesos i aquest mes ens posarem a pel segon :p-) :p-) :p-)
la qüestió és que després de 2 anys sense regla, ara que m'ha vingut no sé com seran els meus cicles i per poder fer punteria aviadet ..::·· m'agradaria aprendre a fer anar les gràfiques de temperatures, els test d'ovulació...és que no en tinc ni idea! :menjadonuts: :r)
però el que no sé és si podré fer això de les temperatures... :-:) ho dic perquè he llegit la informació que heu penjat i en algun lloc diu que la temperatura s'ha de prendre pel matí, abans d'aixecar-te, sempre a la mateixa hora i després de mínim 3-4 hores de son.......mmmm, va a ser complicao!
i és que el peque es desperta per allà les 8h (i per tant jo també, és el meu despertador :love: ) i el primer que fa és teti i pot ser que a les 5h o a les 6h també hagi fet alguna toma...o sigui que ni he dormit 4 hores, ni estic en plan súper quieta, ni sempre és exactament la mateixa hora (perquè a vegades pot ser que es desperti a les 7:30h o a les 8.15h o...)

què faig? puc fer-ho igualment o no serà fiable?
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

Re: buscadores-grafiqueres expertes, tinc dubtes!!!

EntradaAutor: Buh! » ds. maig 02, 2009 11:26 pm

Ametista, jo diria que no serà gaire fiable, però sempre pots començar a fer les gràfiques i veure com va . Si les temperatures oscilen molt d'un dia per l'altre ( i no només quan la ovulació està al caure) segurament serà perquè no estàs prou hores en repòs com les que necessita el teu cos per estar en estat basal.

De tota manera, cada dona és un món, n'hi ha que les temperatures els varien poquíssim encara que s'aixequin. Em sembla que fins que no ho provis, no ho sabràs.

Espero haver-te ajudat
Imatge
meri68
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dg. maig 03, 2009 8:20 am

Prova de prendre-te-la a una hora semblant sempre, una mica abans de la toma de les 8, recordo que una noia que estava en un cas semblant al teu va fer la prova, i li funcionava.
En tot cas, els TO si que t'aniràn be!
Sort i que no triguis gaire, wapa! : lasito :
Imatge
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5515
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dg. maig 03, 2009 10:27 am

GRÀCIES GUAPES! :ok:
ho provaré doncs!!! :pandi:
(però primer m'ho he d'estudiar una mica, a veure com es fa anar tot això de les gràfiques! :r) )

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::