Experiències Dostinex-Ovulació-Embaràs
Experiències Dostinex-Ovulació-Embaràs
hola noies!!
volia fer-vos una consulta... a veure si algú s'hi ha trobat.
Em van detectar a l'última analítica hormonal la prolactina una mica elevada, cal dir que tinc hiperprolactinemia causada per adenoma a la hipòfisis.
El gine em va receptar (un cop més) el Dostinex. 3 mesos de tractament.
Avui em pendré la 3ª mitja pastilla (o sigui que fa dues setmanes que estic amb el tractament)
La meva pregunta es ¿¿ovularé abans que em baixi la marranota? o primer vindrà i després, amb el nou cicle, ja ovularé?
I una segona pregunta, en el moment que vegi un positiu ¿he de deixar de pendre les dosis, oi??
Espero que alguna de vosaltres em pugui ajudar... pejaré el post a "embarassades" també!
Mil gracies, nines!
volia fer-vos una consulta... a veure si algú s'hi ha trobat.
Em van detectar a l'última analítica hormonal la prolactina una mica elevada, cal dir que tinc hiperprolactinemia causada per adenoma a la hipòfisis.
El gine em va receptar (un cop més) el Dostinex. 3 mesos de tractament.
Avui em pendré la 3ª mitja pastilla (o sigui que fa dues setmanes que estic amb el tractament)
La meva pregunta es ¿¿ovularé abans que em baixi la marranota? o primer vindrà i després, amb el nou cicle, ja ovularé?
I una segona pregunta, en el moment que vegi un positiu ¿he de deixar de pendre les dosis, oi??
Espero que alguna de vosaltres em pugui ajudar... pejaré el post a "embarassades" també!
Mil gracies, nines!
2010 & 2016
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |