i la regla per quan?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
sònia-2
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

i la regla per quan?

EntradaAutor: sònia-2 » dv. maig 15, 2009 10:57 pm

Molt bones a totes.

Suposo que amb aquesta situació ens trobem poquíssimes noies d'aquest fòrum, però m'estic començant a posar nerviosa i he pensat, què carai!, si la resta també està així desfoguem-nos!!!

Situació actual: tinc una filla que el dia 7 de Maig va fer un anyet. Li dono pit per esmorzar i després dels cereals del sopar crec que fa més o menys ja 1 mes, i jo supercontenta perquè pensava que així ja em vindria la regla,i res de res!!!

Jo ja m'havia fet els meus plans, i ja tenia pensat començar a fer el tonto a l'Abril i ja més en serio al Maig-Juny. Havia pensat: que neixi al Març o a l'Abril que es portaran una miqueta menys de 2 anys, però molt poquet.Però no!

De la regla, ni rastre!

M'he comprat tests d'ovulació pensant, com algun dia ovularé, em vaig fent 1 test per setmana a veure si hi ha sort i no cal que esperi a la primera regla per anar fent tests.

Ja m'he n'he fet 2, evidentment només ha sortit 1 ratlleta. Crec que també tinc psicosímptomes de la regla. I amb aquest pas m'arruïnaré amb tests.

Sé que la solució és deixar de donar-li el pit, i evidentment un dia ho faré, però em fa sentir egoista si ho avanço per aquest motiu.

El que sí començaré a fer és suprimir la presa del matí, perquè quan em reincorpori a la feina segons el torn que faci no estaré a casa per donar-li. Potser així....

Però m'estic començant a capficar tant que m'estic plantejant ja destetar-la del tot.

Suposo que primer començaré amb la de l'esmorzar, però no em vull fer la mateixa il·lusió que em vaig fer abans veient el fracàs.

Valtros com ho porteu?
Imatge
Imatge
littleif
:: dofí
Entrades: 3219
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 7:13 am

Re: i la regla per quan?

EntradaAutor: littleif » ds. maig 16, 2009 6:10 am

Sònia cielo, veig que estàs feta un manat de nervis... per dues coses diferents, però tot ajuda!!
No sé si has llegit al post de maig que jo li vaig deixar de donar el pit al Pol fa un mes i mitg o dos mesos per un tema d'un viatge que havia de fer... Doncs quan he deixat de donar el pit m'ha vingut la regla i encara no la tinc regular del tot, fins que la cosa no es reguli ja em van dir que passaria un temps... Jo estava encantada sense, ara el sindrome premenstrual em mata i m'enparanoïo... Jejeje, ja veus, cadascú té lo seu!! ;-)
Em va costar molt deixar de donar el pit al peke, i encara ara ho trobo a faltar... però ell no. Em veu el pit i no intenta mamar, i de vegades que el poso al llit amb mi al matí i no porto res a sobre tampoc té la intenció (i es va passar 10 mesos mamant a la nit així). Vull dir que suposo que ell també es va fent gran i va descobrint coses noves i les anteriors ja són passat. Ha estat més dur per mi treure-li el pit que per ell.
No pensis que ets egoista per treure-li el pit per una raó personal. La meva va ser un viatge al GP de Jerez, o sigui que més "egoista" que aquest motiu no és el teu!!
Sònia, crec que has de deixar de patir tant i relaxaaaar-te. L'Aran estarà encantada amb qualsevol decisió que tu prenguis si ho fas convençuda i feliç
Un petó a les dues.
Imatge

Imatge
esperantabril
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » ds. maig 16, 2009 9:20 am

Jo tb tinc ganes de germanet/a i tb estic sense la regla encara però em compensa tantíssssssim donar el pit i veure-la amb les galtones vermelles tota satisfeta que no li dono més voltes, quan deixi de mamar ho deixarà, quan ella vulgui i quan vingui la regla vindrà...
jo vaig trigar 16 mesos a quedar-me embarasada, vaig patir molt i de tot se n'apren, suposo... ara no m'atavalo...si que m'encantaria anar per un segon però tot arribarà quan hagi de venir; intenta tenir aquest pensament, et farà be!
Imatge

Imatge
gblanch
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » ds. maig 16, 2009 10:00 pm

Doncs a mi em va vindre la regla als 7 mesos de neixer la Jana, quan encara li donava LM exclusiva...Ara li dono 3 o 4 vegades al dia i 1 o 2 durant la nir i estic embaraçada d'11 setmanes... Vull dir que no tens perque treure-li el pit del tot potser...
sònia-2
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

EntradaAutor: sònia-2 » ds. maig 16, 2009 11:29 pm

Moltes gràcies noies.

El que faré, serà començar per l'esmorzar, substituiré el pit pels cereals i a veure què?

I intentaré prendre-m'ho més amb calma.
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::