algú amb avortament bioquímic de repetició?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
ariadna
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

Re: algú amb avortament bioquímic de repetició?

EntradaAutor: ariadna » dt. maig 19, 2009 9:50 am

Hola peixitu!

em sap molt de greu que us hagi tocat passar per això un altre cop... jo no tinc la resposta, però et recomanaria que el penjessis a "quan les coses no van bé"! segur que allà una o altre et pot ajudar!!

ànims!! i no renunciis mai al vostre somni!!! :ok:
2010 & 2016
meri68
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dt. maig 19, 2009 10:12 am

peixitu ha escrit:Hola m'agradaria que algú que els ha patit em doni consell. HE fet tres in -vitros de les quals he tingut dos bioquímics, no sé si val lapena continuar intentant-ho, el metge m'ha dit que es normal però que segurament hi ha una causa genètica.
Gràcies , si algú em pot ajudar, li estaré tan agraïda......................

peixitu, jo vaig tenir 2 abortaments seguits, el primer bioquimic, el segon retingut, tampoc vem arribar a veure embrió, però a sobre no tenia perdues i em van haber de fer un legrat. Suposo que tant li fa si es un bioquimic de FIV o de embaràs natural, vull dir que el cas es similar, t'ho dic perque no perdis les esperances, ja veus que en el meu cas, a la 3a va la vençuda, i sembla que va be. Una abraçada, i no tiris la tovallola, bonica :***:
Imatge
meri68
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dt. maig 19, 2009 10:42 am

peixitu ha escrit:Gràcies a les dues.
Avui no sé ben bé què he de fer amb tot això, era el tercer intent, pensava que ens ensortiríem aquest cop, i com més hi penso més mal em fa tot això...
Meri vosatlres era perFIV o natural? jo començo a pensar que hi ha algun problema genetic dels embrions, em plantejo intentar fer el diagnostic genetic pre-implantacional, pero això no esta recomenat en tots els casos i diuen que es una agressio molt forta perl'embrió a banda que et pots quedar sense cap embrió... ara ens queden cinc embrions congelats.
gracies per ser-hi, petons

peixitu, jo em vaig quedar embarassada en ple procés de FIV, amb una FSH de 18.5, o sigui que pitjor impossible, de fet ja portava 11 dies puntxant-me Procrin... va ser una sorpresa molt gran! Mai s'ha de perdre la esperança
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::