algú amb avortament bioquímic de repetició?
Re: algú amb avortament bioquímic de repetició?
Hola peixitu!
em sap molt de greu que us hagi tocat passar per això un altre cop... jo no tinc la resposta, però et recomanaria que el penjessis a "quan les coses no van bé"! segur que allà una o altre et pot ajudar!!
ànims!! i no renunciis mai al vostre somni!!!
em sap molt de greu que us hagi tocat passar per això un altre cop... jo no tinc la resposta, però et recomanaria que el penjessis a "quan les coses no van bé"! segur que allà una o altre et pot ajudar!!
ànims!! i no renunciis mai al vostre somni!!!
2010 & 2016
peixitu ha escrit:Hola m'agradaria que algú que els ha patit em doni consell. HE fet tres in -vitros de les quals he tingut dos bioquímics, no sé si val lapena continuar intentant-ho, el metge m'ha dit que es normal però que segurament hi ha una causa genètica.
Gràcies , si algú em pot ajudar, li estaré tan agraïda......................
peixitu, jo vaig tenir 2 abortaments seguits, el primer bioquimic, el segon retingut, tampoc vem arribar a veure embrió, però a sobre no tenia perdues i em van haber de fer un legrat. Suposo que tant li fa si es un bioquimic de FIV o de embaràs natural, vull dir que el cas es similar, t'ho dic perque no perdis les esperances, ja veus que en el meu cas, a la 3a va la vençuda, i sembla que va be. Una abraçada, i no tiris la tovallola, bonica

peixitu ha escrit:Gràcies a les dues.
Avui no sé ben bé què he de fer amb tot això, era el tercer intent, pensava que ens ensortiríem aquest cop, i com més hi penso més mal em fa tot això...
Meri vosatlres era perFIV o natural? jo començo a pensar que hi ha algun problema genetic dels embrions, em plantejo intentar fer el diagnostic genetic pre-implantacional, pero això no esta recomenat en tots els casos i diuen que es una agressio molt forta perl'embrió a banda que et pots quedar sense cap embrió... ara ens queden cinc embrions congelats.
gracies per ser-hi, petons
peixitu, jo em vaig quedar embarassada en ple procés de FIV, amb una FSH de 18.5, o sigui que pitjor impossible, de fet ja portava 11 dies puntxant-me Procrin... va ser una sorpresa molt gran! Mai s'ha de perdre la esperança

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |