intent d'embaràs

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
amiga
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dl. maig 18, 2009 9:29 pm

intent d'embaràs

EntradaAutor: amiga » dc. maig 20, 2009 10:24 pm

Hola!!!! sóc nova amb tot això i no se massa com va , així que si faig algun disbarat no m'ho tingueu en compte.
me conectat en akest forum pq he vist que hi ha molt bon ambient i que us ajudeu molt entre totes , m'agradaria que tb m'ajudessiu a mi ja que sóc novata en el tema.
Bé començo, resulta que akest més hem decidit anar a buscar un fill , quan s'en va marxar la regla vaig deixar les pastilles pero resulta que al cap de 3 dies em torna a vindre la regla ( aquest cop v ser més curta que una regla normal), vaig trucar al metge i em va dir que era un reajustament hormonal. La meva pregunta és: ara a partir de quan he de contar pq em toqui vindre la regla , la primera vegada o akesta segona? i despres , es veritat que si has pres durant molts anys pastilles anticonceptives et costa més quedar-te embarassada? Gràcies
Rebeca
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

Re: intent d'embaràs

EntradaAutor: Rebeca » dc. maig 20, 2009 11:06 pm

Hola amiga Benvinguda espero que la busqueda sigui ven curteta.
Les primeres regles despres de les pastilles solen ser una mica desorganitzades, pero son fertils igual, bueno crec que aquesta que has tingut ara no gaire.
T'explicare una cosa, tinc una amiga que va deixar les pastis despres de 10 anys prenen-les, pensant que li costaria molt, i no li va venir mes, bueno si cuan va neixer el seu nen.
I jo Que vaig pendre pastilles durant 5 anys rsulta que porto la pila de temps, aixó depen de cada cos.

Si vols et pots apuntar a BUSCADORES DE MAIG!! alla intercanvien les nostres opinions, i a la primera plana veuras apuntades les dates en les que ens toca fer el TE, si et toca al maig pots demanar a la violeta que t'apunti i si et toca al juny, li pots dir que t'apunti al juny.
Cuan estigui acavant el maig alguna de nosaltres s'ofereix per obrir el post i controlar a qui li toca Test (TE) i si ha sortit negatiu o positiu.
Quin rotllo t'he fotut, perdona guapa (i no has fet caaap disvarat no tinguis por) Espero que tinguis una busqueda divertida. :pandi:
Rebeca
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Rebeca » dc. maig 20, 2009 11:08 pm

Mira acavo de veure que la peixet ja ha overt el post de juny si vols pots demanar-li que t'apunti alla x*x*x
Jurdi
:: zebra
Entrades: 1517
Membre des de: dl. març 16, 2009 11:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

EntradaAutor: Jurdi » dj. maig 21, 2009 7:17 am

Primer de tot benvinguda al foro,ja veuràs que hi ha molt bon rotllo i entre totes resolem els dubtes.

Normalment quan es deixa de pendre les pastilles,uns dies més tard apareix una regla,es diu regla de deprivació i vol dir segons tinc entès que l'assumpte es va equilibrant,a mi no em va passar a mi em va apareixer la regla 28 dies desprès de deixar les pastilles però vaig passar un mes horrorós,mal de pits,ovaris,cansament.....tenia tots els simptomes d'un embaràs,jo il.lusa de mi ja creia que estava ben preñi fins i tot vaig trucar al ginecoleg per veure si era normal,ell em va dir que probablement no,i així va ser.

El mes seguent es va adelantar als 24 dies i a partir de llavors es com ho compto.
A m'ho deixava jo vaig pendre pastilles durant 10 anys.
Quants dies vas tenir la segona regla?
Imatge
amiga

EntradaAutor: amiga » dj. maig 21, 2009 7:54 am

Moltes gràcies a totes per els vostres consells !!!!
la veritat que et sents més confortada quan veus que els teus dubtes tenen resposta.
Suposo que estic molt il.usionada en això de quedar.me embarassada i m'agradaria que fos JA i totes aquestes coses pero ja vec que com no m'ho prengui més trankilament ho passarè malament.
isa
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dj. maig 21, 2009 8:11 am

Hola amiga,
et dic el mateix, benvinguda al sp i tranqui tronca! jejejj. Mira, jo vaig prendre pastilles també uns quants anys, 6 o així, i em vaig quedar al primer intent! Així que no crec que tingui res a veure, tot i que jo també he escoltat aquesta "llegenda" molts cops!
Sort en la recerca!
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Tara
Entrades: 1327
Membre des de: dv. feb. 27, 2009 10:32 am

EntradaAutor: Tara » dj. maig 21, 2009 10:50 am

Benvinguda,amiga! Jo vaig estar 5 o 6 anys amb les pastilles,i no vaig tenir cap problema a l´hora de quedar-me embarassada.Vam fer diana al 3r intent,i anant a l´aventura,vull dir sense TO,sinó amb un sistema que crec que falla poc,la pràctica intensa del tema.Així doncs,tranquilitat ( que els nervis no porten enlloc ) i molta pràctica! :gat:
meerut
Entrades: 1348
Membre des de: ds. jul. 26, 2008 12:18 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meerut » dj. maig 21, 2009 12:30 pm

Hola amiga! Benvinguda al fòrum ;-)
Jo vaig estar uns 8 anys prenent pastilles, al deixar-les totes les regles que vaig tenir van ser irregulars. Nosaltres fèiem deures bastant sovint, normalment quan feia uns 4 o 5 dies després de que em marxés el període. Al 6è mes de búsqueda, precisament el mes que més tranquils estàvem, ja que pensàvem que ja vindria quan toqués, sense voler forçar massa les coses (sense TO, ni controlant temperatura ni res), va ser quan em vaig quedar embarassada, i a més a més, vam fer poquíssims "deures". Així que sobretot prent-t'ho amb tranquil·litat, disfruta amb la teva parella ;) i segur que acabarà arribant, més tard o més d'hora :ok:
El post de la Marina viewtopic.php?f=50&t=12814&p=660458#p660458" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge

Imatge
Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da

Imatge
amiga

EntradaAutor: amiga » dj. maig 21, 2009 1:03 pm

ostras!!!
la veritat que et sents molt recolçada amb akest forum, gràcies a totes vosaltres veus que les meves preocupacions no queden enva.
Suposo que poc a poc us anirè coneixen a totes una mica més , pq ara estic una mica tallada .
bueno , paro de ficam sentimental !!!!!
Per cert, com s'utilitzen el icones akestos qui hi ha per aki, es que no hi ha manera de trobar-ho.
Ah! ara vec que m'han ficat puça( que significa això) perdoneu per les preguntes pero es que no se com va. gràcies
dinser
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

EntradaAutor: dinser » dj. maig 21, 2009 10:28 pm

Hola amiga,
Abans que res ben vinguda!!
Com t'han dit les noies no té res a veure el temps que has estat prenent pastilles amb quedar-te embarassades. Igualment jo aniria al ginecòleg i que et faci una revisió i una analítica completa per veure que tot està bé. També et dirà que et prenguis àcid fòlic i iode. Sempre és interessant prendre'l un o dos mesos abans d'anar a buscar el b <:-< .
Però ja t'ho dirà el ginecòleg.

Per qualsevol cosa pots comptar amb nosaltres!! :ok:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
amiga

EntradaAutor: amiga » dv. maig 22, 2009 8:18 am

Hola dinser!!!
la revisó ginecòlica, fa 2 mesos que me la vaig fer, pero va ser una revisió de rutina (jo cada any em faig una revió completa) i va sortir tot bé.Al cap de 2 mesos , vam decisir anar a buscar el baby , aixi que com que se que ja estic bé no he tornat anar.
Això de pendre, acid foòlic, iode, etc... no en tenia ni idea!!! jo pensava que els emarassades no podiem pendre medicaments. de totes maneres suposo que no passa res si ames de pendre-m'ho 2 messos abans de quedam embarassada m'ho prenc 2 mesos despres !
gràcies per els consells!!!! :pandi:
carlotayjavi
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4134
Membre des de: dj. abr. 23, 2009 10:17 am

EntradaAutor: carlotayjavi » dv. maig 22, 2009 1:27 pm

hola y bienvenida!!

yo lelvaba 5 años tomando pastilals y el mes pasado deje de tomarlas,pero para mi sorpresa la regla me a venido igual que si toamse pastillas,con als pastillas tenia que venirme el domingo este,24, y me bajo ayer,asi que super regulado!

espero este mes poder quedarme embarazada,yo me e ocmprado hoy mismo el acido folico,aver si con esto ayuda!

y el lunes llamre al ginecologo para hacerme una revision,aunk me la hice hace medio año o asi,pero prefiero hablar co el todo esto del embarazo!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Imatge
dinser
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

EntradaAutor: dinser » dv. maig 22, 2009 9:29 pm

Hola noies,

Primer Amiga només comentar-te que l'àcid fòlic i el iode no són medicaments sinó uns complements com serien els complements vitamínics. És important que ho comencis a prendre perquè quan et quedes embarassada necessites més quantitat d'àcid fòlic, ja que intervé en la formació del tub neural, que és el primer que es forma del bebé i és el que posteriorment coneixerem com la columna vertebral. El iode és molt bò sobretot pel desenvolupament cerebral del bebé.
Si ja t'has fet la revisió, només trucant al ginecòleg et comentarà quines pastilles has de prendre i et farà fer una analítica.
A mi a l'analítica em van trobar tocades les tiroides i me les han hagut de regular.

Carlotayjavi, ya verás como te quedas enseguida. A mi la ginecóloga me dijo que me lo tomara con calma porque la media de tiempo en quedarte embarazada es de un año.
No obstante, decirte que el haber tomado pastillas durante tiempo no interviene a la hora de quedarte embarazada. La mayoría de gente que conozco que las ha dejado s ha quedado enseguida. Te deseo la misma suerte a ti, a mi y a todas.

Besitos. :pandi:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
amiga

EntradaAutor: amiga » dv. maig 22, 2009 9:57 pm

uffffffffffffff!!!! me n'adono qu estic molt perduda mb aixo de tindre un fill.
suposo que com que m'ha de vindre la regla el dia 3 de juny m'esperarè a llavors i si em be la regla trucarè al ginecòleg per lo del ``acid fòlic i tot això i si no em ve , jejejej tb l'haurè de trucar !!
:-D
nuri79
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 4:50 pm

EntradaAutor: nuri79 » dg. maig 24, 2009 11:41 am

ostres pel que diueu l'àcid fòlic va bé... nosaltres portem buscant pràcticament un any i ara llegint aquest post he pensat que potser podria tenir a veure amb l'àcid fòlic.

jo tinc una cosa que es diu esfericitosis hereditària (ho tenia la meva avia i tb ho té el meu pare) no és greu però a llarg termini pots tenir episodis d'anèmia important pq els globus vermells tenen menys elasticitat i es poden trecar més ràpidament. fa uns anys em visitava cada 6 mesos o un any i em prenia unes pastilles d'acid fòlic però dp ho vaig deixar estar pq no tenia anèmia. ara ja fa temps que no em controlo... de totes maneres fa poc em vaig fer anàlisis a feina i em van sortir bé...

bueno, a veure si el metge em diu si pot tenir res a veure o son rallades meues...
Imatge
amiga

EntradaAutor: amiga » dl. maig 25, 2009 12:06 pm

Hola carlotayjavi!
me encuentro muy identificada contigo pq yo deje las pastillas el dia 1 de mayo para ir a biscar un peque , pero a mi al cabo de 3 dias me bajo otra vez la regla , me duro menos de lo normal pero habia mucha cantidad, ahora supuestamente me tiene que venir el dia 3 , a ver sque pasa.
Yo le comente al ginecologo si era normal y me dijo que cuando estas un periodo de tiempo tomando pastillas es normal que al principio tu cuerpo vaya loco( ajuste hormonal).
A ver que te dice tu ginecólogo y mucha suerte en la busqueda!!!!! ..::··
amiga

EntradaAutor: amiga » dt. maig 26, 2009 12:09 pm

Que Fort!!!!!!!!
sóc una impacient!!! avui me anat a comprar una prova d'embaras, akesta que anuncien x la tele Clear no se que pq teoricament 4 dies abans pots saber si estas embarassada o no. La qüestio: resulta que a la tapa fica que la prova serà més fiable amb la primera orina del dia i dintre ( al prospecte) no ti fica , si amb la primera orinad el dia ni res simplement que ho has de tindre 5 segons, boca avall.
Vosaltres , que m'aconselleu , amb la primera orina del dia o quan jo vulgui?
:p-)
marva
:: tigre
Entrades: 748
Membre des de: dg. abr. 26, 2009 5:47 pm

EntradaAutor: marva » dt. maig 26, 2009 5:12 pm

Yo te aconsejo primera orina que siempre va mejor, si te funciona 4 días antes me lo dices que yo el viernes me lo haré también 4 días antes porque necesito saberlo el mismo viernes que marcho de despedida.

Que te lo harás mañana?
http://28dias.es/marva/wykresy/2010-01-11 El positiu!!!!

Descubriendo la vida junto a ti!!!!

Imatge
amiga

EntradaAutor: amiga » dt. maig 26, 2009 8:19 pm

ei marva!!
me la hago el jueves.yo ya te digo si funciona o que , pq la verdad que vale el doble que el normal y si te gastas ese dinerito almenos que funcione( yo me lo he comprado pq estoy ya ansiosa de saber si estoy o nooooooooooo , los nervios me pueden jejejeje) :lleo:
marva
Entrades: 748
Membre des de: dg. abr. 26, 2009 5:47 pm

EntradaAutor: marva » dt. maig 26, 2009 8:53 pm

y cuanto vale el TE clearblue? el de ovulación 36€!!!
http://28dias.es/marva/wykresy/2010-01-11 El positiu!!!!

Descubriendo la vida junto a ti!!!!

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::