Hola! a l'agost volem intentar ser pares...
Re: Hola! a l'agost volem intentar ser pares...
La meva suggerència és que ho disfruteu molt! Tot, la practica i el que ve després
Si fas una visita a la ginecologa ella t'explicarà si has de prendre àcid fòlic i et farà una petita revisió, i llestos! Espero que tingueu molta sort en aquesta aventura!
Si fas una visita a la ginecologa ella t'explicarà si has de prendre àcid fòlic i et farà una petita revisió, i llestos! Espero que tingueu molta sort en aquesta aventura!

Keral, espero que l'espera sigui molt curta i que disfruteu de la recerca.
Nosaltres comencem aquest mes.
Com diu la Montsant, jo faria una visita al ginecòleg, perquè segur que et dóna àcid fòlic i iode per prendre. Jo ja fa uns mesos que el prenc.
Molts petons i segur que ens anirem veient pels fòrums.
Nosaltres comencem aquest mes.
Com diu la Montsant, jo faria una visita al ginecòleg, perquè segur que et dóna àcid fòlic i iode per prendre. Jo ja fa uns mesos que el prenc.
Molts petons i segur que ens anirem veient pels fòrums.
Hola! Doncs ja som dues! Nosaltres també ens hi posarem el mes d'agost, ja falta poquet! Fa un parell de setmanes vaig anar a la ginecòloga i em va fer una revisió per confirmar que tot estava bé. Em va fer cinc cèntims del que havia de fer a partir d'ara, d'entrada, deixar les pastilles quan acabès la tauleta que estava prenent (això ja ho he fet, ole!) i després, no prendre res de res durant dos mesos perquè el cos tornès a agafar el ritme de les 'regles' sense el rol de les pastilles, per sí sol. (Dos mesos fent-ho com quan ens vam conèixer, amb preservatiu). Em va donar una capseta de Yodocefol, unes pastilles d'àcid fòlic, iode i vitamines, que d'aquí un parell de mesos, que això serà a finals de juliol, principis d'agost, m'hauré de començar a prendre: una cada dia al llevar-me amb un suc de taronja. I... ja ens hi podrem posar! Estem molt il·lusionats, i com que sabem que pot ser una espera curteta o pot durar més del que voldríem, perquè això no se sap mai, doncs ens ho volem prendre amb calma, i gaudir de fer els deures ben sovint hahahaha! El mes d'agost comencem les vacances, no tindrem el ritme frenètic d'anar a la feina, ni els maldecaps que comporta: tranquil·litat, bons aliments, passejades, fer un viatget, i fer-ho molt sovint, però especialment quan ens vingui de gust, com fins ara. I... a esperar que arribi! Moltíssima sort per a totes (toquem fusta!).
Hola a totessss!!!
Que bé
,per fi un post de les que volem esperar una miqueta.Bé,jo precissament voldria posar-m´hi JA!!! però en recomanen esperar uns mesets( vaig petir un avort diferit
).Així que m´apunto a les que volem quedar-nos cap a l´agost.Aniré al ginecoleg a veure com estic i a partir d´allà a esperar una miqueta.
MOLTS PETONARROSSSS!!!!
Que bé
,per fi un post de les que volem esperar una miqueta.Bé,jo precissament voldria posar-m´hi JA!!! però en recomanen esperar uns mesets( vaig petir un avort diferit
).Així que m´apunto a les que volem quedar-nos cap a l´agost.Aniré al ginecoleg a veure com estic i a partir d´allà a esperar una miqueta.MOLTS PETONARROSSSS!!!!

Crec que les milllors recomanacions ja te les han donat.
Molta sort a totes les buscadores., Que us vagi molt bé.
Molta sort a totes les buscadores., Que us vagi molt bé.
Com que ja us han fet totes les recomanacions només queda dir-vos que us ho disfruteu la busqueda
, i que sigui ben curta!!!

, i que sigui ben curta!!!

Clar que si,Edae.La primera fasse és aquesta.De fet jo ja m´estic preparant i estic treien els meus modelitos sexis
perque el meu maromo es quedi així
i després 

i després 
Iepa!!!
nosaltres també em decidit començar a l'agost!!!!! em deixeu compartir post amb vosaltres????
la setmana passada vaig anar al gine, em va fer una revisió i ahir vaig pendre la última pastilla!!! ara vull controlar-me les ovulacions amb les tempes per conèixer una mica el meu cos i despres, quan arrivi l'agost....
...jejeje... 
nosaltres també em decidit començar a l'agost!!!!! em deixeu compartir post amb vosaltres????
la setmana passada vaig anar al gine, em va fer una revisió i ahir vaig pendre la última pastilla!!! ara vull controlar-me les ovulacions amb les tempes per conèixer una mica el meu cos i despres, quan arrivi l'agost....
...jejeje... 
Eeeeeei! Que bé saber que hi ha més gent que farà un pensament a partir del mes d'agost com nosaltres! Mishu, i el teu ginecòleg també et va recomanar prendre àcid fòlic i iode? I escolta escolta, això de prendre la temperatura per saber quan ovules t'han explicat com s'ha de fer? Jo primer vull comprovar si la regla em ve regular, amb les pastilles sempre sabia exacte quin dia la tindria, però ara sense... ja veurem! Hahahaha serà tota una aventura això!
una aventura dius????..jajaja, avui he anat a la farmacia i li dic al dependent: un anticonceptiu que no sigui hormonal i que no sigui el preservetiu??? i em diu: nena, la marxa enrera....!! jajajaja tela, aixo del preservetiu si que em fa pal!
el gine em va dir que un mes abans he de pendre àcid fòlic per tant començar al juliol.
El tema de les tempes, u vull fer per saber mès o menys quan ovulo, ja que es el que tu dius, amb les pastilles de coña! perque les regles clavades, tot controlat, però clar, jo abans tenia les regles superiregulars a mès a mès també tinc els ovaris poliquistics, per tant no sé pas com anira el tema...si entres al post de les Grafiqueres de juny, t'ho explicaran super bé, són unes patacraks amb el tema, però la qüestió és que t'has de pendre la tempe cada dia pel matí abans de llevar-te (sempre a la mateixa hora i amb el mateix termometre) i apuntar-ho, quan la tempe es manté mès alta és quan ovules, millor entra al post que t'ho explicaran molt millor elles.
Per cert, jo aquest any també faig els 30!!!
el gine em va dir que un mes abans he de pendre àcid fòlic per tant començar al juliol.
El tema de les tempes, u vull fer per saber mès o menys quan ovulo, ja que es el que tu dius, amb les pastilles de coña! perque les regles clavades, tot controlat, però clar, jo abans tenia les regles superiregulars a mès a mès també tinc els ovaris poliquistics, per tant no sé pas com anira el tema...si entres al post de les Grafiqueres de juny, t'ho explicaran super bé, són unes patacraks amb el tema, però la qüestió és que t'has de pendre la tempe cada dia pel matí abans de llevar-te (sempre a la mateixa hora i amb el mateix termometre) i apuntar-ho, quan la tempe es manté mès alta és quan ovules, millor entra al post que t'ho explicaran molt millor elles.
Per cert, jo aquest any també faig els 30!!!
Ostres, doncs jo ara tinc un dubte. Les pastilles d'àcid fòlic es poden començar a prendre el dia que vulguis, o t'han dit un dia en concret, jo que sé, quan et vingui la regla el mes de juliol. (Preguntes de 'novata', clar hahahaha!). I sí... tornar-ho a fer amb preservatiu fa una mica de pal però és per poc temps! I... a mi no m'atrapareu, n'acabo de fer 35, així que ja em puc espavilar a fer feina!
no passa res, te les pots pendre quan vulguis com si te les començesis a pendre ara, cap problema!!! tampoc cal que sigui abans o despres de la regla 

Rateta, jo també m'estic prenen Yodocefol.
Cheila, si has de descansar una mica a fer-ho per agafar-ho amb molta força i et desitjo que aquesta vegada tot vagi bé. Però entenc la impotència de l'espera. Però el temps passa més ràpid del que creiem. Jo estic esprant que se'm regulin les tiroides i també se'm fa eterna l'espera.
Keral, com ja t'han dit pots començar a prendre l'àcid fòlic quan vulguis. L'únic matís és que ha de ser abans de menjar. Suposo per a que s'absorbeixi millor.
Molta sort a totes en les vostres recerques.
Cheila, si has de descansar una mica a fer-ho per agafar-ho amb molta força i et desitjo que aquesta vegada tot vagi bé. Però entenc la impotència de l'espera. Però el temps passa més ràpid del que creiem. Jo estic esprant que se'm regulin les tiroides i també se'm fa eterna l'espera.
Keral, com ja t'han dit pots començar a prendre l'àcid fòlic quan vulguis. L'únic matís és que ha de ser abans de menjar. Suposo per a que s'absorbeixi millor.
Molta sort a totes en les vostres recerques.
Hola!
D'això de l'àcid fòlic el que em va quedar clar a mi és que me l'havia de prendre quan em llevès i amb suc de taronja perquè també el Yodocefol porta vitamines i la taronja també, i així s'absorveix millor. Ja us ho explicaré! De moment demà començo el primer dia després de la 'R' i sense pastilles. Toca esperar dos mesos sense prendre res, ni pastilles ni Yodocefol, com una neteja vaja. Res noies, farè bondat i seguirè fil per randa les indicacions que m'ha donat la ginecòloga!
D'això de l'àcid fòlic el que em va quedar clar a mi és que me l'havia de prendre quan em llevès i amb suc de taronja perquè també el Yodocefol porta vitamines i la taronja també, i així s'absorveix millor. Ja us ho explicaré! De moment demà començo el primer dia després de la 'R' i sense pastilles. Toca esperar dos mesos sense prendre res, ni pastilles ni Yodocefol, com una neteja vaja. Res noies, farè bondat i seguirè fil per randa les indicacions que m'ha donat la ginecòloga!
Nenes!!!!!!!!! , aprofiteu aquest estiu per menjar pernil,xoriç,pastissos,

...........perquè quan ens hi quedem ens haurem de cuidar moltíssim.Molta verdureta ben neta, peix ,carn molt feta,mlta aigua,carxofes (que són molt bones) .........
Molts petonarros i

Molts petonarros i

cheila ha escrit:Nenes!!!!!!!!! , aprofiteu aquest estiu per menjar pernil,xoriç,pastissos,...........perquè quan ens hi quedem ens haurem de cuidar moltíssim.Molta verdureta ben neta, peix ,carn molt feta,mlta aigua,carxofes (que són molt bones) .........
Molts petonarros i
ho farem encantades!!! el problema sera deixar de fumar!!!!
Hola guapis,
Avui m´he llevat amb ganes de
.No sé que em pasa.Tot m´afecta.M´enrecordo molt de la pèdua del meu fillet.ja fa un mes i mig.
Quan he portat les nenes a l´autocar per anar a l´escola( visc en una urbanització),el xòfer m´ha renyat perquè les he deixat sueltas i elles com volien ser les primeres a pujar han anat directes a l´autocar( no s´ha posat al davant).S´ha molestat
i davat de totes les mares m´ha dit que les he de portar agafades.Potser té raó,que fins que no aparqui no les he de deixar però és que ningú porta els nens agafats ,tots corren cap a l´autocar.A donat la casualitat que avui han sigut les meves nenes,el xòfer tindria el dia creuat i m´ha tocat a mi . A cap mare ,quan ha pasat això,li ha dit res.Jo,que sóc molt tímida i em tallava el fet de estar totes les mares mirant,no he sapigut reaccionar i l´he dit que vale ,vale.Potser és una tonteria però m´ha afectat i quan he arrivat a casa m´he posat a
.Em sembla que avui passaré un dia.................
Sento el rotllo que us he escrit però li havia de dir a algú.Diuen que en ocasions com aquestes la persona s´ha de desfogar ja que no treure aquest sentiment fa que et tanquis i ho passis malament.
Molts petonarros a totes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja queda menys per l´agost!!!!!
Avui m´he llevat amb ganes de
.No sé que em pasa.Tot m´afecta.M´enrecordo molt de la pèdua del meu fillet.ja fa un mes i mig.Quan he portat les nenes a l´autocar per anar a l´escola( visc en una urbanització),el xòfer m´ha renyat perquè les he deixat sueltas i elles com volien ser les primeres a pujar han anat directes a l´autocar( no s´ha posat al davant).S´ha molestat
i davat de totes les mares m´ha dit que les he de portar agafades.Potser té raó,que fins que no aparqui no les he de deixar però és que ningú porta els nens agafats ,tots corren cap a l´autocar.A donat la casualitat que avui han sigut les meves nenes,el xòfer tindria el dia creuat i m´ha tocat a mi . A cap mare ,quan ha pasat això,li ha dit res.Jo,que sóc molt tímida i em tallava el fet de estar totes les mares mirant,no he sapigut reaccionar i l´he dit que vale ,vale.Potser és una tonteria però m´ha afectat i quan he arrivat a casa m´he posat a
.Em sembla que avui passaré un dia.................Sento el rotllo que us he escrit però li havia de dir a algú.Diuen que en ocasions com aquestes la persona s´ha de desfogar ja que no treure aquest sentiment fa que et tanquis i ho passis malament.
Molts petonarros a totes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja queda menys per l´agost!!!!!

Hola noies!
Aquests dies són els primers que no prenc les pastilles (ja les he guardat al calaix hahaha!) i si ja heu fet el mateix, heu notat una mica de rebombori una mica més avall de la panxa, el mateix de quan t'ha de venir la regla i el cos es va preparant, entre punxades i la panxa inflada? Jo tinc aquesta sensació, suposo que és normal, que de fet, al deixar les pastilles tot torna a gafar el ritme... i es fa notar! Us hi heu trobat?
Ànims Cheila, això és el dia! De vegades ens llevem amb el peu esquerre i tenim un dia girat, o un dia molt sensible que tot ens sap greu, o un dia fantàstic i esperterrant! Segur que demà tot ho veuràs d'un altre color.
Aquests dies són els primers que no prenc les pastilles (ja les he guardat al calaix hahaha!) i si ja heu fet el mateix, heu notat una mica de rebombori una mica més avall de la panxa, el mateix de quan t'ha de venir la regla i el cos es va preparant, entre punxades i la panxa inflada? Jo tinc aquesta sensació, suposo que és normal, que de fet, al deixar les pastilles tot torna a gafar el ritme... i es fa notar! Us hi heu trobat?
Ànims Cheila, això és el dia! De vegades ens llevem amb el peu esquerre i tenim un dia girat, o un dia molt sensible que tot ens sap greu, o un dia fantàstic i esperterrant! Segur que demà tot ho veuràs d'un altre color.
- mariayfran
- :: cèrvol

- Entrades: 589
- Membre des de: ds. feb. 25, 2006 9:55 pm
- Ubicació: Creixell (Tarragona)
Hola noies!!!
Jo quan li vaig dir al meu gine que volia tenir un fill em va dir que acabés la tauleta de pastilles i endavant! veig que a moltes us fan esperar un parell de mesos abans de
sense anticonceptiu... en el meu cas em va ajudar no fer-ho aixi. Jo vaig estar 7 anys prenent "suavuret" sense descansar ni un dia (nomes la setmana entre capsa i capsa) i em vaig pendre la ultima el 14 de gener i al febrer ja tenia un test positiu...i ja estic de 4 mesos i mig! Aixi que si heu tingut cicles regulars... al ataque!!
I molts ànims que el mes d'agost és molt productiu (el maig està ple de cumples)
Jo quan li vaig dir al meu gine que volia tenir un fill em va dir que acabés la tauleta de pastilles i endavant! veig que a moltes us fan esperar un parell de mesos abans de
sense anticonceptiu... en el meu cas em va ajudar no fer-ho aixi. Jo vaig estar 7 anys prenent "suavuret" sense descansar ni un dia (nomes la setmana entre capsa i capsa) i em vaig pendre la ultima el 14 de gener i al febrer ja tenia un test positiu...i ja estic de 4 mesos i mig! Aixi que si heu tingut cicles regulars... al ataque!!
I molts ànims que el mes d'agost és molt productiu (el maig està ple de cumples)
Nom: mariayfran
DPP: 14 Setembre
Edats: jo 37, ell 39
Fills: Alba, 9/11/2009
Hospital: Sant Pau i Santa Tecla (Tarragona)
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!
DPP: 14 Setembre
Edats: jo 37, ell 39
Fills: Alba, 9/11/2009
Hospital: Sant Pau i Santa Tecla (Tarragona)
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |