Hola !!! ( no se on presentarme)
Hola !!! ( no se on presentarme)
hola, soc nova al forum i no se pas on presentarme , asi que si fico la pota , sorry
tinc 25 anys y estic buscant el meu segon embaràs.
ja tinc 2 bessones de 3 anys i mig més o menys .... ara toca el nen!!!
jejeje , da igual si fos nena seria igual de contenta.
jo parlo una mica catanyol ehhh aixi que si de vegades contesto en castellà siusplau disculpeume.
aquest es el primer mes de busqueda, veurem com surt ...
Saludos a todos!!
( que catalán más pésimo tengo Dios!! sorry!!!)
tinc 25 anys y estic buscant el meu segon embaràs.
ja tinc 2 bessones de 3 anys i mig més o menys .... ara toca el nen!!!
jejeje , da igual si fos nena seria igual de contenta. jo parlo una mica catanyol ehhh aixi que si de vegades contesto en castellà siusplau disculpeume.
aquest es el primer mes de busqueda, veurem com surt ...
Saludos a todos!!

( que catalán más pésimo tengo Dios!! sorry!!!)
Re: Hola !!! ( no se on presentarme)
Hola guapa!!!
Felicitats per les dues peques
, i que la nova busqueda se't faci beeeen curta!!!!! Tranquila pel català, l'escrius perfectament, s'agraeix l'esforç!!!
Passa't pel post de buscadores de juny!!!
Felicitats per les dues peques
, i que la nova busqueda se't faci beeeen curta!!!!! Tranquila pel català, l'escrius perfectament, s'agraeix l'esforç!!! Passa't pel post de buscadores de juny!!!

Benvinguda Liyah!!!
a veure si tens sort i fas diana deseguida i aconsegueixes un
Bona sort
a veure si tens sort i fas diana deseguida i aconsegueixes un
Bona sort

Benvinguda, guapa! Sort amb la teva búsqueda!
Benvinguda guapa!!!
Per el catala estas com jo, no en se gaire pero aqui m'esta vinguent de conya per apendre una mica mes. I a vegades escric en catala i a vegades en castella així que caaaaaaap problema
Espero que tinguis una busqueda ven curteta, solem parlar al post de buscadores, es el lloc de reunió.
Si t'ha de venir la regla ( en diem warry) al juny li dius a la peixet quin dia mes o menys et faras el test i el veuras reflectida a la llista de la primera pagina.
Sino hauras d'esperar a apuntar-te cuan obrin el post de juliol, solem animar a les noies fins al final, els ultims dies a vegades es pasen molts nervis
Sort!!!!
Per el catala estas com jo, no en se gaire pero aqui m'esta vinguent de conya per apendre una mica mes. I a vegades escric en catala i a vegades en castella així que caaaaaaap problema
Espero que tinguis una busqueda ven curteta, solem parlar al post de buscadores, es el lloc de reunió.
Si t'ha de venir la regla ( en diem warry) al juny li dius a la peixet quin dia mes o menys et faras el test i el veuras reflectida a la llista de la primera pagina.
Sino hauras d'esperar a apuntar-te cuan obrin el post de juliol, solem animar a les noies fins al final, els ultims dies a vegades es pasen molts nervis
Sort!!!!

Hola Liyah,
benvinguda al socpetit. Amb lo bé que t'ho ha explicat la Rebeca poca cosa tinc per dir-te.
Espero veure't pel post de buscadores i et desitjo (com al reste de nosaltres) que la recerca es faci molt curteta.
Hola liyah, benvinguda, no t'amoinis pel català jo ambé fico molt la pota escric millor en castellà...
Vina al post de buscadores de juny!!!!!
Ja veures que i ha get molt maca a aquest foro.
Vina al post de buscadores de juny!!!!!
Ja veures que i ha get molt maca a aquest foro.

BENVINGUDA!!!!!! Espero que sigui curta la busqeuda... i pel català tranquila. Es valora molt l'esforç que fas. Això és el que compta!
Petons
Petons
- island
- :: lleona

- Entrades: 936
- Membre des de: dg. maig 31, 2009 9:30 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Benvinguda!
I moltes felicitats per molts motius: per la teva bessonada, per la recerca del nou embaràs, i per animar-te amb el català! se t'entén perfectament, i segur que el fòrum t'ajuda a practicar-lo més! Per això no tinguis manies! sort!!!
I moltes felicitats per molts motius: per la teva bessonada, per la recerca del nou embaràs, i per animar-te amb el català! se t'entén perfectament, i segur que el fòrum t'ajuda a practicar-lo més! Per això no tinguis manies! sort!!!
- amalia1976
- :: tigre

- Entrades: 710
- Membre des de: dt. feb. 19, 2008 4:17 pm
- Contacta:
Hola guapi!!
molta sort en la búsqueda i que sigui molt curteta!!!! jejejej
fins aviat!!!

molta sort en la búsqueda i que sigui molt curteta!!!! jejejej
fins aviat!!!

[
Benvinguda Liyah ! Enhorabona per les bessones i que trobis aviat el nou embaràs!! Ens anem veient per aquí.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |