Hola Soc Nana
Hola Soc Nana
Hola! No sé si es aquí on toca posar aquest post de presentació. Soc la Nana75. Ja fa temps que busco quedar-me embarassada. Aquest mes l'havia aconseguit. Fins avui, que aquest matí l'he perdut. Només estava de 4 setmanes i 5 dies, pero ja m'havia fet totes les ilusions de món.
Ara vull aconseguir quedar-me de nou embarassada. No vull pensar que em tornarà a passar, encara que no es pot evitar.
Salutacions a totes i espero apendre molt amb vosaltres.
Ara vull aconseguir quedar-me de nou embarassada. No vull pensar que em tornarà a passar, encara que no es pot evitar.
Salutacions a totes i espero apendre molt amb vosaltres.
Re: Hola Soc Nana
Benvinguda nana
!!! em sap molt greu el que t'ha passat!!!! jo vaig patir un avort a les 7 setmanes el mes de maig i és molt dolorós però poc a poquet i deixant passar els dies i el suport de la gent que estimes es va superant i vas tornant a agafar il.lusió per la busqueda!!! nosaltres ara ja tenim llum verda per tornar a buscar i estem molt il.lusionants!!!! segur que aquest cop anirà genial!!!
Desitjo de tot cor que de seguida tornis a tenir un cigronet/a creixent dintre teu!!!!
Quan estiguis preparada al post de Buscadores et rebrem amb els braços oberts!!!! hi ha moltes noies que també ho han patit i entre totes ens animem cada dia perque el nostre somni es faci realitat!!!!

!!! em sap molt greu el que t'ha passat!!!! jo vaig patir un avort a les 7 setmanes el mes de maig i és molt dolorós però poc a poquet i deixant passar els dies i el suport de la gent que estimes es va superant i vas tornant a agafar il.lusió per la busqueda!!! nosaltres ara ja tenim llum verda per tornar a buscar i estem molt il.lusionants!!!! segur que aquest cop anirà genial!!!Desitjo de tot cor que de seguida tornis a tenir un cigronet/a creixent dintre teu!!!!
Quan estiguis preparada al post de Buscadores et rebrem amb els braços oberts!!!! hi ha moltes noies que també ho han patit i entre totes ens animem cada dia perque el nostre somni es faci realitat!!!!

hola nana!!!
Jo sóc nova per aki i tampoc no se massa on es fiquen les coses.
Ja veuras que per aki hi ha molt bon ambient i entre totes s'ajuden , el que no sap una o sap unaltra.
Sobre el que t'ha passat , uffff , doncs ÀNIMS, sobretot no et desanimis que això pot passar a tothom ,ara el que et toca es fer molts deures
aixi aviadet ens dones una alegira i tens una panxeta
un petonas i benvinguda
Jo sóc nova per aki i tampoc no se massa on es fiquen les coses.
Ja veuras que per aki hi ha molt bon ambient i entre totes s'ajuden , el que no sap una o sap unaltra.
Sobre el que t'ha passat , uffff , doncs ÀNIMS, sobretot no et desanimis que això pot passar a tothom ,ara el que et toca es fer molts deures
aixi aviadet ens dones una alegira i tens una panxeta
un petonas i benvinguda

Gracies pels ànims i per la benvinguda.
Tinc una pregunta que igual em podeu ajudar. La doctora d'urgències que em va tractar ahir quan el vaig perdre (4 setmanes + 5 dies) em va dir que tot es veia bé i que no m'havien de fer res. Que ja podia començar a buscar aquest mateix mes.
Vosaltres ho veieu normal? vull dir, no hauria de deixar passar un mes per que això no es torni a repetir?
Estic una mica angoixada amb això perque no el tinc massa clar.
Tinc una pregunta que igual em podeu ajudar. La doctora d'urgències que em va tractar ahir quan el vaig perdre (4 setmanes + 5 dies) em va dir que tot es veia bé i que no m'havien de fer res. Que ja podia començar a buscar aquest mateix mes.
Vosaltres ho veieu normal? vull dir, no hauria de deixar passar un mes per que això no es torni a repetir?
Nana bienvinguda!! Com que estaves embarassada de molt poc el teu cos no va experimentar tans canvis va tornar a puesto de seguida i per aixó et pots posar a buscar aquest mateix mes.
Sento molt el que t'ha pasat. Jo també porto un temps buscant, pero no m'he quedat mai embarasada, pero se que ho aconseguire i ti també!!
Pasat't per el post de buscadores de juny alla es on parlem totes i a l'ultima setman de juny obrirem el post de juliol, on et pots apuntar cuan et faries el TE en el cas de "no regla"
Sento molt el que t'ha pasat. Jo també porto un temps buscant, pero no m'he quedat mai embarasada, pero se que ho aconseguire i ti també!!
Pasat't per el post de buscadores de juny alla es on parlem totes i a l'ultima setman de juny obrirem el post de juliol, on et pots apuntar cuan et faries el TE en el cas de "no regla"

Benvinguda Nana!
Sento molt el que t'ha passat. Jo també vaig tenir un avortament espontani a les 6 setmanes, el mes d'abril. A mi també em van dir que podia començar a buscar de nou, pero altres metges recomanen fer 1 o 2 mesos de repòs. Jo ja porto 2 cicles més, un de força llarg i un altre curt, i no he tornat a tenir sort. Pero segur que ho aconseguirem!
Passa't pel post de buscadores, com ja t'han dit, i si t'animes a fer gràfiques, al post de grafiqueres també ens ajudem molt!
Petons, ànims i molta sort!
Sento molt el que t'ha passat. Jo també vaig tenir un avortament espontani a les 6 setmanes, el mes d'abril. A mi també em van dir que podia començar a buscar de nou, pero altres metges recomanen fer 1 o 2 mesos de repòs. Jo ja porto 2 cicles més, un de força llarg i un altre curt, i no he tornat a tenir sort. Pero segur que ho aconseguirem!
Passa't pel post de buscadores, com ja t'han dit, i si t'animes a fer gràfiques, al post de grafiqueres també ens ajudem molt!
Petons, ànims i molta sort!
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA

Benvinguda Nana!!
Em sap greu el que t'ha passat però a fer deures i espero veure't pel post de les Buscadores de juny.
Un petonàs i ànims.
Em sap greu el que t'ha passat però a fer deures i espero veure't pel post de les Buscadores de juny.
Un petonàs i ànims.
Hola guapetona,
Sento el que t´ha passat.Jo vaig petir un avort diferit a les 18 setmanes.Em van fer un legrat i m´han dit que esperi uns 4-6mesos per tornar-hi.De fet ,segons el gine m´he recuperat molt ràpit i m´ha vist força bé per tornar-ho a intentar cap a l´agost-setembre.L´espera
és perquè la matriu està una mica inflamada degut al legrat.Faré bondat i cap a l´agost tornarem. De totes maneres,Nana,mira que et fagin una revisió per dintre a veure com has quedat.Ens hem de cuidar i mirar que estiguem bé tant per dintre com per fora per tornar a començar.
Molts petonarrros a totes
Sento el que t´ha passat.Jo vaig petir un avort diferit a les 18 setmanes.Em van fer un legrat i m´han dit que esperi uns 4-6mesos per tornar-hi.De fet ,segons el gine m´he recuperat molt ràpit i m´ha vist força bé per tornar-ho a intentar cap a l´agost-setembre.L´espera
Molts petonarrros a totes
Nana75 ha escrit:Gracies pels ànims i per la benvinguda.
Fa 3 anys vaig tenir també un avortament espontani a les 3-4 setmanes i el metge em va dir que esperés 1 o 2 mesos si no m'equivoco (ja fa força temps d'això). Normalment et recomanen una mica de repòs perquè tot "es posi a lloc" i tornis a tenir un cicle normal. Però bé, cadascú les seves idees o opinió...
Vinga, ja veuràs com tot anirà bé.
Benvinguda Nana!!
Em sap molt greu el que t'ha passat i espero que ben aviat puguis quedar-t'hi de nou!!
Ànims bonica!
Em sap molt greu el que t'ha passat i espero que ben aviat puguis quedar-t'hi de nou!!
Ànims bonica!
Hola nana,
com estas? ja veuras que cada dia ho aniras superant ..... nosaltres tambe vam passar per aixo al maig i el doctor ens va dir que ens esperesim un mes per tornar.lo a intentar i sembla mentida pero ja estem en marxa i amb moltes ganes de tornar a començar.
Ja veuras com vosaltres dintre d'un mes esteu igual...... i si no a l'altre, aixo vosaltres mateixos.
Una abraçada molt forta i anims.
com estas? ja veuras que cada dia ho aniras superant ..... nosaltres tambe vam passar per aixo al maig i el doctor ens va dir que ens esperesim un mes per tornar.lo a intentar i sembla mentida pero ja estem en marxa i amb moltes ganes de tornar a començar.
Ja veuras com vosaltres dintre d'un mes esteu igual...... i si no a l'altre, aixo vosaltres mateixos.
Una abraçada molt forta i anims.
Hola Nana,sento molt el que et va passar,a mi em va passar exactament el mateix,estava de 4 setmanes i 4 dies,el metge m'ha dit que comquè no hi ha res hi puc tornar quan jo vulgui.
Petons.
Petons.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |