Alimentació pre-embaràs

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
ciregirl
:: girafa
Entrades: 2655
Membre des de: dl. juny 15, 2009 10:40 pm

Alimentació pre-embaràs

EntradaAutor: ciregirl » dt. juny 16, 2009 8:27 pm

Sabeu si (a part de l'àcid fòlic i possiblement vitamines) hi ha alguna alimentació recomanable per quedar embarassada? I durant l'embaràs? Sempre he sentit dir que hi ha coses que és millor no prendre-les però n'hi ha que siguin necessàries o molt recomanades?
cheila
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 9:29 am
Ubicació: TORDERA

Re: Alimentació pre-embaràs

EntradaAutor: cheila » dt. juny 16, 2009 9:35 pm

Hola,

No he sentit que hi hagi alguna alimentació que es pugui prendre per quedar embarassada.El que si què he fet abans de quedar-me és fer-me una analitica per veure com estic i preparar-me.El gine et sol donar l´acid fòlic,vitamines i si et cal ferro.Quan et quedes embarrassada si que hi han aliments que és millor no menjar com: embotits,la carn poc feta,el fetge,els greixos....I d´altres com els kiwis,lcarxofes,la fruita en general,el peix,verdureta ben neta........una diet ben equilibrada,sense greixos i amb vitamines.I sobretat veure molta aigua.

Espero que t´hagi servit. Molts petons.
ImatgeImatge

ImatgeImatge

Imatge
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dc. juny 17, 2009 9:32 am

Home, q jo sàpiga no hi ha cap dieta per abans de quedar-te embarasada... sols l'àcid fòlic i poca cosa més (una altra cosa, és q tu vulguis perdre un mica de pes e intentis menjar més sa...).
Com t'han dit, quan et quedes, et faran unes analítiques per mirar si tot està OK i si has passat o no la Toxoplasmosi... en cas q et doni negatiu, no podràs menjar embotits, ni carn poc feta, ni amanides fora de casa (pel tema de la neteja), i coses així... però això ja t'ho diran...
Jo de tu, faria vida totalment normal... pensa, q potser tens sort i et quedes al primer intent, però potser la cosa triga una mica més a venir...

Molta sort!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
aglaya79
:: tigre
:: tigre
Entrades: 715
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:27 am

EntradaAutor: aglaya79 » dv. juny 26, 2009 11:38 am

i si abans no he pres acid folic passa alguna cosa¿¿
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Lopez@Jaen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3454
Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

EntradaAutor: Lopez@Jaen » dv. juny 26, 2009 11:57 am

Aglaya no pasa nada si no has pres abans pero seria millor que el prenesis.

Com ja t'han dit no hi ha res especial per menjar, pero si que hi ha un llibre ara no en recordo con es deia que si volies nen et recomenaven uns menjar i si volies nena uns altres, es per alguna cosa del ph vaginal que ayuda a uns o altres a arriba al ovul.
Se que es parlava en el foro quan jo en vaig queda de la meva nena.
ImatgeImatgeImatge Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
ImatgeImatge Imatge Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]
raquel79
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

EntradaAutor: raquel79 » dc. set. 09, 2009 8:42 am

aquest post és molt interessant...
alguna recomanació més?
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
SINDRIA
Entrades: 2472
Membre des de: dc. ago. 05, 2009 11:36 am

EntradaAutor: SINDRIA » dc. set. 09, 2009 12:22 pm

jo abans de quedarme :-()) prenia un tipus de acid folic i al quedarme me l'han cambait per un combinat. quan vaig anar a la farmacia de sempre la noia que tambe està :-()) i és molt simpàtica em va dir que perque no em prenia uns "colacaos" que venen. mels vaig comprar i mels renc cada amtí. és cacao en pols i es com un suplement alimentici que poden utilitzar bebes, padrins..
si voleu us dic la marca, la veritat es que no costa res en comptes de prendre café o colacao normal posar-se daquest que porta el triple de vitamines!!!!! :globus:
ImatgeImatge
SINDRIA

EntradaAutor: SINDRIA » dc. set. 09, 2009 12:30 pm

nenes que les vitamines fan falta per :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::

:p-) ..::·· :p-) ..::·· :p-) ..::··
ImatgeImatge
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dc. set. 09, 2009 12:34 pm

SINDRIA ha escrit:jo abans de quedarme :-()) prenia un tipus de acid folic i al quedarme me l'han cambait per un combinat. quan vaig anar a la farmacia de sempre la noia que tambe està :-()) i és molt simpàtica em va dir que perque no em prenia uns "colacaos" que venen. mels vaig comprar i mels renc cada amtí. és cacao en pols i es com un suplement alimentici que poden utilitzar bebes, padrins..
si voleu us dic la marca, la veritat es que no costa res en comptes de prendre café o colacao normal posar-se daquest que porta el triple de vitamines!!!!! :globus:

però sindria, aixó és per embarassades només, no?
llunaroa
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 7:41 am

EntradaAutor: llunaroa » dc. set. 09, 2009 12:35 pm

Sindria jo sí que vull que em diguis la marca...
investigaré a veure el què!

És que jo amb els pastis sóc un desastre em costa molt prendre'n... i així en polvos potser millor i a part l'àcid fòlic, que sol la pastilleta és més xica.
Imatge
shila
:: conillet
:: conillet
Entrades: 361
Membre des de: dg. maig 04, 2008 8:35 pm

EntradaAutor: shila » dc. set. 09, 2009 12:56 pm

Hola noies,
jo també estic buscant i la gine em va dir que no calia una alimentació especial, només dieta equilibrada i el de sempre pel que fa al tema alcohol i tabac (ja per sobre del tema embaràs, pel benefici propi... ja sabeu).
Em va receptar àcid fòlic i ja està.
Em va fer tb les probes de la toxoplasmosi, cosa que em tenia moooolt procupada, ja que a casa hi tenim gats :gat: :gat: :gat: i em feia por que, si no la tenia, què hauria de fer amb les mixetes? Afortunadament ja tinc els anticossos. :ok:

Després vaig anar a una comferència que va donar la Dexeus pel tema del ovais poliquístics :()():::: :()():::: (una de les meves dolències) i la doctora que portava la presentació va fer una recomanació: a les dones que els costa quedar-se embarassades, els recomanem que intentin perdre un 10% del seu pes, que no és molt (6-8 kgr.) i es veu que rera perdre'ls han tingut èxit en la busca :-()) :-()) , que s'hi han quedat.
Per tant cada dia, quan surto de la feina, vaig a caminar per la muntanya una 1/2 hora i, efectivament, ja he perdut uns 8 kgr. I tb fa que em senti més lleugera i àgil. Us explicaré un secret: des de que em ve la regla fins que ovulo, vaig a córrer, però després d'ovular i de fer els deures, només camino... em fa por que el cigronet, si ha estat fecundat, que no hi hagi problemes pels trotes, o per si caic, o jo qué sé, soc una mica maniàtica)

Una abraçada, i molta sort per totes nosaltres!
Imatge
SINDRIA

EntradaAutor: SINDRIA » dc. set. 09, 2009 1:28 pm

Son de la marca MERITENE també hi ha barritas, batuts de sabors, etc... es poden preparar amb llet o aigua, amb llet alimenta més :globus: jo els vaig comprar a la farmacia però potser a llocs de dietetica antural hi ha de altres marques i podeu comparar preus..
són complements com la jalea i tot això per estudiants, padrins, embarassades.. i per tant buscadores també!!!! :-)

mireu la web http://www.meritene.es/
ImatgeImatge
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dc. set. 09, 2009 1:34 pm

ostres, shila,enhorabona pel pes perdut, tia, quina força de voluntat!
un aplaudiment per tu: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
tant d'esforç ha de donar bons resultats fijo: :-()) !
llunaroa
Entrades: 194
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 7:41 am

EntradaAutor: llunaroa » dc. set. 09, 2009 2:14 pm

Gràcies Sindria, faré una ullada a la web i aniré a preguntar por ahi, però a la farmàcia del poble no jeje

Per cert, ja t'han nomenat o no?
Imatge
SINDRIA

EntradaAutor: SINDRIA » dc. set. 09, 2009 2:29 pm

no...només van doanr mitges jornades..demà hi ha avere si em convoquen i em donen alguna cosa potable.. :-:) peruqe mabureixo molt..ja tinc ganes destar amb els nenets!!!! :camio:
ImatgeImatge
MiShU
:: poltre
Entrades: 613
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 3:24 pm

Alimentació pre-embaràs

EntradaAutor: MiShU » dc. set. 09, 2009 2:50 pm

jo vaig amb una dietista, de fet i vaig sempre, perque no sé menjar bé, i ara quan li vaig dir que volia anar a buscar el baby, em va dir que m'habia de canviar la dieta (encara no la tinc me la ha de passar) pero em va comentar que entre anar-lo a buscar i en el moment en que em quedi, no es que hagui de menjar el doble, sino que he de menjar el doble de bé, de mi depen que jo i la criatura estiguem bé, això significa, suposo jo, moltes vitamines sobretot vitamina E,polen, llevat de cervesa i germen de trigo, verdura, fruita, tema toxoplasmosi (no sé si s'escriu així) etc...etc...etc...
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

MiShU
SINDRIA

EntradaAutor: SINDRIA » dc. set. 09, 2009 2:54 pm

MiShU ha escrit:jo vaig amb una dietista, de fet i vaig sempre, perque no sé menjar bé, i ara quan li vaig dir que volia anar a buscar el baby, em va dir que m'habia de canviar la dieta (encara no la tinc me la ha de passar) pero em va comentar que entre anar-lo a buscar i en el moment en que em quedi, no es que hagui de menjar el doble, sino que he de menjar el doble de bé, de mi depen que jo i la criatura estiguem bé, això significa, suposo jo, moltes vitamines sobretot vitamina E,polen, llevat de cervesa i germen de trigo, verdura, fruita, tema toxoplasmosi (no sé si s'escriu així) etc...etc...etc...

a mi em va dir que els llevats els evitesa perque les :-()) som propenses a les infeccions per exemple candida i aquests els fomenta!!
ImatgeImatge
Nina que camina
Entrades: 181
Membre des de: dj. març 06, 2008 10:26 am

EntradaAutor: Nina que camina » dc. set. 09, 2009 2:57 pm

Hola a totes,

Jo menjo fatal, vull dir que si una setmana em dóna per fer coses amb ou, en puc fer 2 o 3 dies i si una setmana em dóna per fer verduretes, tota la setmana verduretes... no sóc gens equilibrada i m'agradaria tenir una dieta tipus per seguir-la una mica.... No sé si és molt demanar però.... Mishu, tu em podries passar aquesta dieta per fer-me una idea?? Ja sé que cada cos és diferent i que per cada persona és millor personalitzar una dieta però no pretenc pas fer-la estricta sinó tenir una idea de quantes vegades a la setmana hauria de menjar carn, ous, peix, verdura, ...

Moltes gràcies!!
MiShU
Entrades: 613
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 3:24 pm

EntradaAutor: MiShU » dc. set. 09, 2009 3:08 pm

Nina que camina ha escrit:Hola a totes,

Jo menjo fatal, vull dir que si una setmana em dóna per fer coses amb ou, en puc fer 2 o 3 dies i si una setmana em dóna per fer verduretes, tota la setmana verduretes... no sóc gens equilibrada i m'agradaria tenir una dieta tipus per seguir-la una mica.... No sé si és molt demanar però.... Mishu, tu em podries passar aquesta dieta per fer-me una idea?? Ja sé que cada cos és diferent i que per cada persona és millor personalitzar una dieta però no pretenc pas fer-la estricta sinó tenir una idea de quantes vegades a la setmana hauria de menjar carn, ous, peix, verdura, ...

Moltes gràcies!!

clar, quan me la passi te l'envio, cap problema ;-)

el tema del llevat de cervesa, suposu que també depen de cada persona, jo per exemple tinc la tiroides altarda i també la meva dieta va encarada per aquest tema (regular-la) i es un compost totalment natural i també suposu que cada dietista té les seves manies i el seu criteri
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

MiShU
SINDRIA

EntradaAutor: SINDRIA » dc. set. 09, 2009 3:30 pm

jo no vaig a cap dietista m'ho va dir la gine, pero potser passo per algun perque tinc una ganaaaaaaaaaaa :oink: i estic menjant tot el diaaaa!!!i tampoc deu ser gairé bo
ImatgeImatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::