Després del Nuvaring?
Després del Nuvaring?
Hola noies,
Ahir finalment em vaig fer de Sanitas. Primer em vaig passar per la secretària del meu ginecòleg per assegurar-me que un cop de la mútua pogués seguir anant amb ell.
A la Mutua molt bé. EM van tornar a dir que no hi ha carències pel seguiment del part, només de 8 mesos per hospitalització (i per tant pel part).
La setmana vinent em toca treure'm el Nuvaring. Suposo que encara que ens haguem decidit ja a buscar el fill m'he d'esperar fins el dia que em tocava per treure-me'l, n?
L'última visita que vaig fer amb el meu ginecòleg, ara farà un mes, em va dir que quan vulgués quedar-me embarassada que li ho digués que un mes avans de posar-m'hi em diria que em treiés l'anell vaginal i em receptaria l'àcid fòlic.
Bàsicament voldria saber si això m'ho podrà receptar per telèfon o si hauré de demanar hora de visita. Vosaltres ho sabeu? Més que res pq quan em vaig fer d ela mutua em van dirq ue em donarien d'alta a partir de 1 de juliol ai´xi que no puc demanar hora al gine fins dsprés i llavors ja m'hauria d'haver tornat a posar l'anell... jijiji kin kaos eh? XD
Tan temps sense pensar-hi i quan t'hi poses és que no pots parar!!! Des que vaig descobrir el fòrum aquest que encara en tinc més ganes!!!
(de tenir nens em refereixo eh? jejeje).
Ara hi ha dues coses que em segueixen preokupant:
- La primera és: I si no en podem tenir? I si ara que per fi ens hem decidit i ens fa tanta il·lusió tardem molt?
- La segona és: Com ens ho farem?! A la poca gent que li he dit algo de tenir nens (sense concretar que els volgués anar a buscar ja) m'han començat a ratllar amb el tema "com ho fareu si vius a arenys i treballes a mataró? Ja saps el gasto que implica tenir fills?
NO tinc molt clar quan dura la baixa per maternitat són 3 mesos nomes? :(
Quants diners aproximadament necessita un bebé per estar b?!
Ufff potser m'he enrotllat massa...
Gràcies per llegir-me ;)
Ahir finalment em vaig fer de Sanitas. Primer em vaig passar per la secretària del meu ginecòleg per assegurar-me que un cop de la mútua pogués seguir anant amb ell.
A la Mutua molt bé. EM van tornar a dir que no hi ha carències pel seguiment del part, només de 8 mesos per hospitalització (i per tant pel part).
La setmana vinent em toca treure'm el Nuvaring. Suposo que encara que ens haguem decidit ja a buscar el fill m'he d'esperar fins el dia que em tocava per treure-me'l, n?
L'última visita que vaig fer amb el meu ginecòleg, ara farà un mes, em va dir que quan vulgués quedar-me embarassada que li ho digués que un mes avans de posar-m'hi em diria que em treiés l'anell vaginal i em receptaria l'àcid fòlic.
Bàsicament voldria saber si això m'ho podrà receptar per telèfon o si hauré de demanar hora de visita. Vosaltres ho sabeu? Més que res pq quan em vaig fer d ela mutua em van dirq ue em donarien d'alta a partir de 1 de juliol ai´xi que no puc demanar hora al gine fins dsprés i llavors ja m'hauria d'haver tornat a posar l'anell... jijiji kin kaos eh? XD
Tan temps sense pensar-hi i quan t'hi poses és que no pots parar!!! Des que vaig descobrir el fòrum aquest que encara en tinc més ganes!!!
(de tenir nens em refereixo eh? jejeje).Ara hi ha dues coses que em segueixen preokupant:
- La primera és: I si no en podem tenir? I si ara que per fi ens hem decidit i ens fa tanta il·lusió tardem molt?
- La segona és: Com ens ho farem?! A la poca gent que li he dit algo de tenir nens (sense concretar que els volgués anar a buscar ja) m'han començat a ratllar amb el tema "com ho fareu si vius a arenys i treballes a mataró? Ja saps el gasto que implica tenir fills?
NO tinc molt clar quan dura la baixa per maternitat són 3 mesos nomes? :(
Quants diners aproximadament necessita un bebé per estar b?!
Ufff potser m'he enrotllat massa...
Gràcies per llegir-me ;)
- Lopez@Jaen
- :: dofí

- Entrades: 3454
- Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
Re: Després del Nuvaring?
A veure et preocupes (pel meu pensament molt aviat per segons quines coses), Lo del anell vaginal es que no se ven be con funciona, llavorens aqui no et puc ajudar.
Aixo de si no pots tenir fills ostres primer ho teniu que intentar i suposo que con en va dir el meu gine si a l'any no t'has quedat mirem si hi ha cap problema, pero de moment molta tranquilitat i a practicar molt que quan mes et menjis el cap pitjor (ja ser que es molt facil dir i molt dificil fer)
Lo de la gent es sempre igual tothom et dona la seva opinio(jajaja fins i tot jo
)nosaltres quan ens preguntaven si voliem fills deien no d'aqui 4 o 5 anys, i ja estaben fent feina. No te que ser tan car quan tothon en tenen i els treuen endevant, uns li donen mes coses i altres li donem menys, lo millor per als nostres petits es que siguin nens volguts i estimats.
Lo del treball no et preocupis encara que quan arribi el moment ja veuras con ho fas i les pegues o facilitats que et donen en el treball, pots agafar una excedencia, reduccio de jornada, etc..
I juntant la maternitat (16 st.) + la lacatancia (fins als 9 mesos) i despres les vacances pots arriba fins a que el teu peque tingui casi gaire be 6 mesos quan tornis a treballa.
Anims i lo millor de tot es relaxar-si i a fer deures!!!!

Aixo de si no pots tenir fills ostres primer ho teniu que intentar i suposo que con en va dir el meu gine si a l'any no t'has quedat mirem si hi ha cap problema, pero de moment molta tranquilitat i a practicar molt que quan mes et menjis el cap pitjor (ja ser que es molt facil dir i molt dificil fer)
Lo de la gent es sempre igual tothom et dona la seva opinio(jajaja fins i tot jo
)nosaltres quan ens preguntaven si voliem fills deien no d'aqui 4 o 5 anys, i ja estaben fent feina. No te que ser tan car quan tothon en tenen i els treuen endevant, uns li donen mes coses i altres li donem menys, lo millor per als nostres petits es que siguin nens volguts i estimats. Lo del treball no et preocupis encara que quan arribi el moment ja veuras con ho fas i les pegues o facilitats que et donen en el treball, pots agafar una excedencia, reduccio de jornada, etc..
I juntant la maternitat (16 st.) + la lacatancia (fins als 9 mesos) i despres les vacances pots arriba fins a que el teu peque tingui casi gaire be 6 mesos quan tornis a treballa.
Anims i lo millor de tot es relaxar-si i a fer deures!!!!

Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]Re: Després del Nuvaring?
Jijiji moltes gràcies,
i sí, tens raó, sóc d'aquelles persones que de seguida es preokupen i pensen el pitjor :P Ja sé que així no aniré enllok, però és per si desprésno va b k la decepció no sigui tan gran jijiji...
és normal que vegi bebés per tot arreu des que vam decidir fer el pas? jajaja
b, gràcies per la teva resposta i faré el que tu dius: practicar i practicar i si no arriben doncs ja anirem al metge... ;)
Yujuuuuuuuuuuu!
i sí, tens raó, sóc d'aquelles persones que de seguida es preokupen i pensen el pitjor :P Ja sé que així no aniré enllok, però és per si desprésno va b k la decepció no sigui tan gran jijiji...
és normal que vegi bebés per tot arreu des que vam decidir fer el pas? jajaja
b, gràcies per la teva resposta i faré el que tu dius: practicar i practicar i si no arriben doncs ja anirem al metge... ;)
Yujuuuuuuuuuuu!
Sí que és normal que ara que t'has decidit vegis bebés per tot arreu, a que sembla una conspiració
?? D'altra banda la gent que pensi el que vulgui l'única condició per tenir fills és tenir-ne moltes ganes, després et gastaràs en funció del que puguis i hi ha mil maneres de muntar-s'ho la mar de bé!!
?? D'altra banda la gent que pensi el que vulgui l'única condició per tenir fills és tenir-ne moltes ganes, després et gastaràs en funció del que puguis i hi ha mil maneres de muntar-s'ho la mar de bé!!Re: Després del Nuvaring?
ciregirl, primer de tot, tranquil·la com diu la Lopezjaen t'amoines per coses que ara no son importants.
Jo vaig portar el nuvaring dos anys i ja porto 4 mesos sense ell. Jo vaig fer-me primer una revisió ginecologica per veure que estigués tot bé i va dir-me la ginecòleg que quan treies l'anell prenés l'àcid fòlic, jo prenc foli doce. Crec que no hem va dir cap marca en concret, jo vaig a anar a la farmàcia i el vaig demanar. Suposo que per telèfon t'ho diran però si més no demana hora per si tens algun tipus d'al·lergia, o problemes que t'afectin però tranqui que son vitamines!!!
La baixa maternal son 16 setmanes.
Si et treus l'anell abans l'unic que pot passar és que et baixi la regla abans i ja está, pero tranquil·la que tot arriba.
L'unic que has de pensar és que ja has començat la busqueda i que arribi quan vulgui, com hem va dir la gindecòleg meva, t'ho només preocupat de passar-t'ho pipa que l'altre arriba sol, quan més pensis més triga.
Jo vaig portar el nuvaring dos anys i ja porto 4 mesos sense ell. Jo vaig fer-me primer una revisió ginecologica per veure que estigués tot bé i va dir-me la ginecòleg que quan treies l'anell prenés l'àcid fòlic, jo prenc foli doce. Crec que no hem va dir cap marca en concret, jo vaig a anar a la farmàcia i el vaig demanar. Suposo que per telèfon t'ho diran però si més no demana hora per si tens algun tipus d'al·lergia, o problemes que t'afectin però tranqui que son vitamines!!!
La baixa maternal son 16 setmanes.
Si et treus l'anell abans l'unic que pot passar és que et baixi la regla abans i ja está, pero tranquil·la que tot arriba.
L'unic que has de pensar és que ja has començat la busqueda i que arribi quan vulgui, com hem va dir la gindecòleg meva, t'ho només preocupat de passar-t'ho pipa que l'altre arriba sol, quan més pensis més triga.
- lauraijoan
- :: zebra

- Entrades: 1141
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm
hola!!!
no et preocupis tant!!!! has d'anar pas a pas dona...
Nosaltres no li hem dit a ningú, per que ja m'imagino la reacció,que si la crisi que si, com tu, jo visc a Mataró però treballo a Bcn ...com ho faràs¿? patatim patatam...Quan arribi el moment ja m'hi preocuparé..
per cert jo he començat aquesta setmana i tinc gine el dia 8/07 això del acid folic que és?cal recepta???
merci!
no et preocupis tant!!!! has d'anar pas a pas dona...
Nosaltres no li hem dit a ningú, per que ja m'imagino la reacció,que si la crisi que si, com tu, jo visc a Mataró però treballo a Bcn ...com ho faràs¿? patatim patatam...Quan arribi el moment ja m'hi preocuparé..
per cert jo he començat aquesta setmana i tinc gine el dia 8/07 això del acid folic que és?cal recepta???
merci!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]