Antibiòtics el mes abans?
Antibiòtics el mes abans?
Hola noies,
Avui he anat al metge per un simple mal de cap i pfff mal de caps el que m'ha donat!!! Resulta a ser que m'ha trobat pus al coll, fongs a l'esquena, la tensió alta (sempre em surt alta i sempre m'havien dit que seria culpa dels nervis), un buf al cor (bé ja sabia que el tenia, eh? el que passa que aquesta doctora s'ha entestat en que m'ho fagi tornar a mirar), i pel mal de cap? una radiografia al cap (no sabia ni que es feien aquestes coses) i antibiòtics pel mal de coll i per si tinc sinusitis...
I aquí bé la meva pregunta:
El meu company i jo volíem posar-nos a buscar el nostre primer
el mes vinent, creieu que hi ha algun problema si prenc antibiòtics aquesta setmana? Sempre he sentit dir que no te'ls pots prendre si stàs prenyi, suposo k no hi haurà kap problema si els prenc el mes avans n?
Pfff al veritat és que he sortit del metge feta pols :( Spero que surti tot b pq sinó això del bebe haurà d'esperar i stem tan il·lusionats...
Avui he anat al metge per un simple mal de cap i pfff mal de caps el que m'ha donat!!! Resulta a ser que m'ha trobat pus al coll, fongs a l'esquena, la tensió alta (sempre em surt alta i sempre m'havien dit que seria culpa dels nervis), un buf al cor (bé ja sabia que el tenia, eh? el que passa que aquesta doctora s'ha entestat en que m'ho fagi tornar a mirar), i pel mal de cap? una radiografia al cap (no sabia ni que es feien aquestes coses) i antibiòtics pel mal de coll i per si tinc sinusitis...
I aquí bé la meva pregunta:
El meu company i jo volíem posar-nos a buscar el nostre primer
el mes vinent, creieu que hi ha algun problema si prenc antibiòtics aquesta setmana? Sempre he sentit dir que no te'ls pots prendre si stàs prenyi, suposo k no hi haurà kap problema si els prenc el mes avans n?Pfff al veritat és que he sortit del metge feta pols :( Spero que surti tot b pq sinó això del bebe haurà d'esperar i stem tan il·lusionats...
Re: Antibiòtics el mes abans?
No crec que hi hagi cap problema, però, pq no truques a la doctora i li preguntes??? Així estaràs més tranquila!!

Consulta-ho amb el teu metge però encara que estiguessis
pensa que fins a la setmana 6 o 7, si no recordo malament, el
és completament independent a tu.
De tota manera pensa que això de quedar-se embarassada no és tan fàcil, jo vaig trigar només 4 cicles però fins a l'any és normalissim, així que jo de tu faria vida normal, cuidant-te i sense excessos però sobretot no t'obsessionis, sinó malament arrai...
Molta sort! i cuida't molt!!
I sobretot, sempre truca al teu metge davant de qualsevol dubte...
pensa que fins a la setmana 6 o 7, si no recordo malament, el
és completament independent a tu.De tota manera pensa que això de quedar-se embarassada no és tan fàcil, jo vaig trigar només 4 cicles però fins a l'any és normalissim, així que jo de tu faria vida normal, cuidant-te i sense excessos però sobretot no t'obsessionis, sinó malament arrai...
Molta sort! i cuida't molt!!
I sobretot, sempre truca al teu metge davant de qualsevol dubte...
Hola Txeta,jo em prenc un medicament molt fort per la panxa i la meva doctora em va recomanar que quan em quedi embarassada encara m'el puc pendre fins als 3 mesos d'embaràs.
Aixi que penso que no hi ha d'haver cap problema perquè et prenguis els antibiotics un mes abans de quedar-te embarassada i com molt bè han dit hi han moltes noies que es queden
de seguida però altres com jo no.
Aixi que penso que no hi ha d'haver cap problema perquè et prenguis els antibiotics un mes abans de quedar-te embarassada i com molt bè han dit hi han moltes noies que es queden
de seguida però altres com jo no.Re: Antibiòtics el mes abans?
Ciregirl, jo estic en plena búsqueda, i la setmana passada vaig patir una infecció d'orina i em vaig haver de prendre antibiòtics. Li vaig comentar a la doctora la meva situació i em va dir que cap problema! Pots estar tranquil·la! 
JO un mes abans vaig agafar una grip de cavall em vaig automedicar dues vegades (estava de viatge EEUU) i al final vaig anar al metge que em va donar antibiòtic, jo no vaig tenir cap problema.
No sé si ho dius pel bebè o per les possibilitats de no quedar-te embarassada per pendre l'antibiòtic però si ho dius pel bebè, he de dir-te que quan em vaig fer l'amniocentesi em vaig pendre 1/2 balium perquè m'ho va dir el ginecòleg i al final de l'embaràs antibiòtic per l'estreptococ i cap problema. De tota manera entec que d'antibiòtic n'hi déu haver de diferents. Jo m'acostaria al metge o parlaria amb algún farmacèutic de confiança. Sort en la búsqueda!!!
No sé si ho dius pel bebè o per les possibilitats de no quedar-te embarassada per pendre l'antibiòtic però si ho dius pel bebè, he de dir-te que quan em vaig fer l'amniocentesi em vaig pendre 1/2 balium perquè m'ho va dir el ginecòleg i al final de l'embaràs antibiòtic per l'estreptococ i cap problema. De tota manera entec que d'antibiòtic n'hi déu haver de diferents. Jo m'acostaria al metge o parlaria amb algún farmacèutic de confiança. Sort en la búsqueda!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |