Un mar de dubtes: dentista i altres temes...

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
rateta-
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dl. maig 18, 2009 6:26 pm

Un mar de dubtes: dentista i altres temes...

EntradaAutor: rateta- » dl. jul. 13, 2009 8:17 am

Hola noies! Com prova la calor?
Sé que algun cop ja se n'ha parlat, però com que jo encara tinc dubtes enceto el tema, ni que sigui per saber què heu fet vosaltres i també perquè m'ahudeu amb dubtes de 'novata' d'aquells que et fan rumiar i no en treus l'aigua clara perquè del tema no hi entens gens ni mica...
El mes d'agost començarem a fer deures. A finals de maig vaig anar a la ginecòloga per dir-li que ens hi volíem posar: em va fer una revisió general, em va dir que deixès les pastilles quan acabès la tauleta que tenia començada i després, que esperèssim un parell de mesos abans de posar-nos-hi (dos cicles fent-ho amb precaució: juny i juliol). En confiança... aquest cap de setmana hem estat fora, passant uns dies al Pirineu per desconnectar una mica, però hem desconnectat tant tant i tant que vam estar junts un cop sense preservatiu (les que domineu el tema de calendaris, el sisè dia del cicle, sis dies després que em vinguès la regla). Primer no hi vaig donar importància, perquè a tot arreu he llegit que l'ovulació normalment és entre l'11 i 16è dia del cicle, però si us dic la veritat, tinc la sensació d'haver fet una malifeta, que no ho haguès hagut de fer sense precaució, sobretot perquè aquests dies també he parlat amb una amiga meva que ha sigut mare, i m'explicava que li havia fet força mal la boca. Com que em falten tres setmanes per començar les vacances i el mes d'agost, avui demanaré hora per anar al dentista perquè em revisi la boca (els dies que tinc la regla normalment em fa mal de per sí! si penso que quan estàs embarassada encara te'n fa més millor anar-hi abans per si ha d'arreglar alguna peça). Penso que no m'hauria de quedar embarassada sense haver anat a visitar-me al dentista abans per por de que em faci molt mal la boca!

Explicat això, dubtes que tinc: agú em pot dir si he d'estar tranquil·la pel fet d'haver-ho fet el dia sisè del cicle, puc pensar que és un dia infèrtil?
D'altra banda, us ha fet molt mal la boca durant l'embaraç? Heu pogut anar al dentista a fer-vos algun tractament si us ha fet mal un queixal o heu tingut molèsties?

Res... he llegit el que he escrit i em semblen preguntes 'tontes' però ara mateix em tenen una mica capficada. Si hi enteneu una mica em podeu dir què hi penseu? Gràcies!
Imatge
Imatge
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Un mar de dubtes: dentista i altres temes...

EntradaAutor: edae » dl. jul. 13, 2009 8:46 am

En teoria, al sisè dia del cicle encara te'n falten uns quants per l'ovulació, que són els dies fèrtils, o sigui que és poc probable que hi estiguis, però mai se sap.

Lo del dentista, jo fa poquet hi vaig anar per una neteja, i li vaig comentar que estàvem buscant. Em va fer una revisió i em va dir que quan m'hi quedés, l'anés a veure, i després cada trimestre de l'embaràs. Pq les genives i queixals solen patir durant l'embaràs i s'ha de controlar.

Espero haver-te ajudat una mica, respecte els dies fèrtils, segur que entren noies que en saben mooolt més que jo i et treuen de dubtes!!! :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Imatge
Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Un mar de dubtes: dentista i altres temes...

EntradaAutor: noviachuky » dl. jul. 13, 2009 10:33 am

Estic amb la edae, és improvable que estiguis embarassada pero mai se sap! i cada cos és un món.

Si vols ves al dentista i els hi dius que busqueu i que no saps si ho pots estar, l'any passat i vaig anar pq estava embarassada d'unes 6 setmanes i em va caure un empaste, me'l van arreglar sense posar-me anestesia i tot :ok: , durant l'embaràs no he tingut cap mal ni re de re, ara si, desde fa unes setmanes em feia mal la boca i vaig anar al dentista i m'ho van arreglar i au a seguir...

Molts petons i espero haver-te ajudat, ah! i que la teva búsqueda sigui curteta :elefant:
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::