DUDA PERIODO CARENCIA MUTUA
DUDA PERIODO CARENCIA MUTUA
Bon dia noies,
Tinc un dubte i es que pago una mútua i tenia periode de carencia fins el dia 10 d'aquest mes pel tema del embaraç o sigui fins divendres passat.L'última regla en va venir el dia 2 de juliol i el tema es que ahir vam fer deures i no se si ha resultat
.Com calcula la mútua el periode de carencia perque et cobreixi???
Gracies.
Tinc un dubte i es que pago una mútua i tenia periode de carencia fins el dia 10 d'aquest mes pel tema del embaraç o sigui fins divendres passat.L'última regla en va venir el dia 2 de juliol i el tema es que ahir vam fer deures i no se si ha resultat
.Com calcula la mútua el periode de carencia perque et cobreixi???Gracies.
SERA UNA NIÑA Y SE LLAMARA LUCIA
Re: DUDA PERIODO CARENCIA MUTUA
Hauras de mirar la lletra petita del contracte. En el cas de la meva mútua si em deien per exemple que tenia una carència de 10 mesos per naixement, al consultar-ho em van dir que a la que portés un mes amb la mútua ja em podia quedar embarassada perquè m'ho cobria. En cas de part prematur o part abans de la data prevista quedava també coberta perquè la lletra petita de la carència deia que en tots els casos (embarassos, operacions, el que fos) quedava completament coberta qualsevol urgència 
Re: DUDA PERIODO CARENCIA MUTUA
doncs si
t'hauras de mirar la lletra petita xq de vegades ni ells mateixos s'aclareixen
el meu marit te Adeslas i abans de casar-nos vam trucar per informar-nos i ens van dir q eren 10 mesos de carència
com q no voliem esperar jo li vaig dir q no calia donar-me d'alta (fins q ens casessim xq clar tinc més de 60€ de descompte) a la mutua q no tindria mutua i llestos
ara ens hem casat. Estic embarassada i tinc adeslas
Ens ha arribat a casa la pòlissa i a les condicions generals diu q hi ha carència per embaraç
però a les particulars de l'empresa i al contracte diu q no
aixi q al final sembla q tindre mutua.. .ara q el meu ginecòleg no hi treballa així que crec q no ho faré servir
t'hauras de mirar la lletra petita xq de vegades ni ells mateixos s'aclareixen
el meu marit te Adeslas i abans de casar-nos vam trucar per informar-nos i ens van dir q eren 10 mesos de carència
com q no voliem esperar jo li vaig dir q no calia donar-me d'alta (fins q ens casessim xq clar tinc més de 60€ de descompte) a la mutua q no tindria mutua i llestos
ara ens hem casat. Estic embarassada i tinc adeslas
Ens ha arribat a casa la pòlissa i a les condicions generals diu q hi ha carència per embaraç
però a les particulars de l'empresa i al contracte diu q no
aixi q al final sembla q tindre mutua.. .ara q el meu ginecòleg no hi treballa així que crec q no ho faré servir
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |