DUDA PERIODO CARENCIA MUTUA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
ILUSION08
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. set. 16, 2008 12:31 pm

DUDA PERIODO CARENCIA MUTUA

EntradaAutor: ILUSION08 » dt. jul. 14, 2009 9:25 am

Bon dia noies,

Tinc un dubte i es que pago una mútua i tenia periode de carencia fins el dia 10 d'aquest mes pel tema del embaraç o sigui fins divendres passat.L'última regla en va venir el dia 2 de juliol i el tema es que ahir vam fer deures i no se si ha resultat <:-< .Com calcula la mútua el periode de carencia perque et cobreixi???

Gracies.
SERA UNA NIÑA Y SE LLAMARA LUCIA
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: DUDA PERIODO CARENCIA MUTUA

EntradaAutor: mireiafor » dt. jul. 14, 2009 9:34 am

Hauras de mirar la lletra petita del contracte. En el cas de la meva mútua si em deien per exemple que tenia una carència de 10 mesos per naixement, al consultar-ho em van dir que a la que portés un mes amb la mútua ja em podia quedar embarassada perquè m'ho cobria. En cas de part prematur o part abans de la data prevista quedava també coberta perquè la lletra petita de la carència deia que en tots els casos (embarassos, operacions, el que fos) quedava completament coberta qualsevol urgència :ok:
Imatge

Imatge
aglaya79
:: tigre
:: tigre
Entrades: 715
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:27 am

Re: DUDA PERIODO CARENCIA MUTUA

EntradaAutor: aglaya79 » dl. jul. 20, 2009 8:01 pm

doncs si

t'hauras de mirar la lletra petita xq de vegades ni ells mateixos s'aclareixen

el meu marit te Adeslas i abans de casar-nos vam trucar per informar-nos i ens van dir q eren 10 mesos de carència

com q no voliem esperar jo li vaig dir q no calia donar-me d'alta (fins q ens casessim xq clar tinc més de 60€ de descompte) a la mutua q no tindria mutua i llestos

ara ens hem casat. Estic embarassada i tinc adeslas

Ens ha arribat a casa la pòlissa i a les condicions generals diu q hi ha carència per embaraç

però a les particulars de l'empresa i al contracte diu q no

aixi q al final sembla q tindre mutua.. .ara q el meu ginecòleg no hi treballa així que crec q no ho faré servir
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::