ENDOMETRIOSIS GRAU IV, QUINS PASSOS EM FARAN SEGUIR??

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
ingana73
Entrades: 2
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 11:29 am

ENDOMETRIOSIS GRAU IV, QUINS PASSOS EM FARAN SEGUIR??

EntradaAutor: ingana73 » dt. jul. 14, 2009 11:43 am

Hola m'agradaria que algu que hagi passat per la mateixa situació que la meva em pugui donar algun consell.

Tinc endometriosis, em van operar i estava en fase IV, ara porto uns mesos intentant quedar embaraçada i sembla que res de res per el moment. Prenc omiffin (aquest mes l'ultima), progeffik, iodocefol i eutirox (tambe pateixo de tiroides).
Si algu sap quins seran els seguents passos que em faran seguir, estaria molt agraida.
shila
:: conillet
:: conillet
Entrades: 361
Membre des de: dg. maig 04, 2008 8:35 pm

Re: ENDOMETRIOSIS GRAU IV, QUINS PASSOS EM FARAN SEGUIR??

EntradaAutor: shila » dt. jul. 14, 2009 6:30 pm

Hola Ingana73,

jo no et puc ajudar gaire amb la meva experiència, ja que fa poc que em van diagnosticar endo, però escric aquest missatge per fer un crit i dir que sí, que les endos ens podem quedar embarassades.

He llegit força, i veig que les possibilitats de quedar-te després d'una operació aumenten considerablement.

Que tinguis molta sort :-())

Shila
Imatge
Mirda
:: zebra
Entrades: 1254
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 7:19 pm

EntradaAutor: Mirda » ds. jul. 18, 2009 1:31 pm

Ingana no sé en el teu cas què et faran fer, crec que també depèn de la qualitat de l'esperma d'ell.
En el meu cas em van operar fa gairebé dos anys, portem 15 mesos de búsqueda, ell té l'esperma OK i a mi em repeteixen la histerosalpinografia aquí dues setmanes. Ens han dit que si les trompes segueixen bé començarem amb estimulació ovàrica, si per desgràcia no estiguessin bé tocaria fer RA.

Molta sort i ànims !!!! que tal com diu la Shila el nostra :-()) és possible !! :ok:
Imatge
Imatge
pinini
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dv. nov. 20, 2009 6:33 pm

EntradaAutor: pinini » dv. des. 04, 2009 3:19 pm

hola noies, jo estic operada de endometriosis, tenia uns dolors brutals durant mesos, no podia ni caminar, dos quistes de 6 centimetres a cada ovari, i a part tot adehrit a darrere diguessim, weno el metge no em va donar gaires esperançes, em vadir que segurament m haurien d extirpar un ovari.

em volia morir, total em començà receptant decapeptyl, que serveix per aturar els ovaris, o sigui que estiguessin en repos durant aprox. uns 8 mesos. i al cap de 1 mes o 2, em va operar em va fer cesarea i gracies a deu m ho van poder salvar tot, per fi esstava neta, i era una dona ja normal, despres de la meva menopausia precoç uns sofocs que vaig pasar per culpa del decapeptyl, doncs em van operar octubre val, el febrer em va venir la regla despres de uns 7 mesos aproximadament, vaig al.lucinar al trobar-me tant bé,podia tenir la regla i caminar!! i anar al bany!!!! era allo per mi una nova vida, doncs al primer mes PAM embarssada, no ens ho podiem creure,

despres de 2 anys, amb metges, passan ho realment malament ( no ho desitjo a ningu)

ara estic emnbarassada, estic a punt de tenir el meu primer fill i soc la mes feliç del mon.

vull nome donar ànims a totes les que estan tenint endometriosis, jo se el que es i els ho dono anims
que tot es possible.
anims a tootes ..::·· :cangui: :cangui: :pandi: :gat: :lleo: :koala: :girafa: :-) : lasito : : lasito :
Nes
:: tortuga
Entrades: 331
Membre des de: dl. set. 10, 2007 12:47 pm

EntradaAutor: Nes » ds. des. 05, 2009 9:18 am

hola noies,

jo tambè tinc endometriosis, me la van diagnosticar via laparoscopia fa 6 anys. la tinc peritoneal, o sigui que a mi em creixen implants en tota la capa que recobreix el organs genitals...la veritat es que ara mateix estic bé, no m'apreta molt. a mes tinc SOP i entre una cosa i l'altra doncs l'embaràs es com una missió impossible...però estic convençuda de que m'hi quedaré. això espero.

Ingana, si no et quedes en estat desprès del tractament, es molt possible que et facin fer el decapeptyl, ja que de ben segur que els teus ovaris necessitarán un repos...prò no ho sé, l'endometriosis es una malaltia molt enigmàtica i que no segueix un patro, per cada dona actua d'una manera o una altre. i el col.lectiu mèdic, tampoc es que tingui unes pautes clares i unanimes per al tractament de les pcients. cada dia pero, es va coneixent mes la malatia i van investigant mes de com tractar-la...

el que sí us vull dir, es que he tingut la sort de conèixer a moltes dones que pateixen endo, i hi he compartit moltes coses, tinc grans amistats que han nascut dels grups d'autoajda i són mltes les que han tingut embarassos positius. així que ànims noies que tot arribarà, i us ho dic des del llit, qu estic que no em puc quasibé ni moure, m'han manat repos uns dies...

petonets noies i molts ànims
Tanca els ulls i escolta el so del teu cor. Ell guarda moltes coses bones.
Es a on hi ha el tresor de la vida: el nostre desig i la nostra il·lusió.
El secret del nostre somni.
Mirda
Entrades: 1254
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 7:19 pm

EntradaAutor: Mirda » ds. des. 05, 2009 10:05 am

Hola Nes ara entenc perquè em recoradves tant a mi al post de l'Omifin :koala: jo també tinc endo ?-)

A mi no m'han parlat mai d'aquest tractament, aquest és l'últim mes que puc pendre Omifin si no hi ha sort el gener tinc visita amb el gine i a veure què proposa fer. L'últim cop, em va dir que no tenia la endo activa però que havien quedat seqüeles ?-)
Jo també estic convençuda que molt aviat estaré prenyi :cangui:
Imatge
Imatge
Nes
Entrades: 331
Membre des de: dl. set. 10, 2007 12:47 pm

EntradaAutor: Nes » ds. des. 05, 2009 8:10 pm

Hola Mirda! Quina casualitat eh! Doncs sí noia, jo tambè sóc endometa!! Igual que tu, la meva endo ara per ara està inactiva, però hi ha sequeles de quan va estar tant activa, i tambè es clar, de la cirurgia. Però vaja, tinc molt clar que la endo es un problema crònic i que en qualsevol moment pot tornar a atacar...

El decapeptyl es una medicació bastant forta, que et provoca una menopausa durant 6 mesos, així, durant aquest temps, els ovaris reposen i com que no hi ha funció hormonal, doncs no hi ha els terribles dolors que la malaltia pot arribar a causar.

Jo, com et vaig dir, estic en el meu primer cicle d'omifin, tot i que ja fa 15 mesos que estic en llista d'espera per RA. En realitat fa un any que havia d'haver començat amb l'omifin, però vaig contraure una hepatits A a causa de la progesterona...un caos, va ser un any terrible, i pel que estic veient, crec que l'omifin tampc es molt aconsellable per mi...no sé, a veure que passa fins al TE i desprès ja decidirem que fem...

Santa paciència...

Petonets reina!
Tanca els ulls i escolta el so del teu cor. Ell guarda moltes coses bones.
Es a on hi ha el tresor de la vida: el nostre desig i la nostra il·lusió.
El secret del nostre somni.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::