Histeriosalpingografia y seguro sanitas Multi - AYUDA
Histeriosalpingografia y seguro sanitas Multi - AYUDA
Hola,
Este jueves tengo que hacerme la histerio en la dexeus. Cuando pedi hora me dijeron que sanitas no lo cubría. Hoy por casualidad he llamado a sanitas y me han dicho que si que lo cubre. Que simplemente con el volante del medico es suficiente y que no hace falta autorización. Es cierto??????
Otra pregunta, cuando dicen el volante a que se refieren? al papel que te da el médico con la solicitud de la prueba? Alguien me podría dar un ejemplo de volante o ponerme alguna foto??????
Este jueves tengo que hacerme la histerio en la dexeus. Cuando pedi hora me dijeron que sanitas no lo cubría. Hoy por casualidad he llamado a sanitas y me han dicho que si que lo cubre. Que simplemente con el volante del medico es suficiente y que no hace falta autorización. Es cierto??????
Otra pregunta, cuando dicen el volante a que se refieren? al papel que te da el médico con la solicitud de la prueba? Alguien me podría dar un ejemplo de volante o ponerme alguna foto??????
IA: 19/10/09, 16/11 i 14/12
FIV
puncio: 23/03 fecund 12
transfer: 25/03 - 2 embri calitat 8 i 7
eco: 23/4 - 3mm
eco:14/5- 26mm
Gráfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/22eec8

TE +: 19/7
Roba: https://picasaweb.google.com/1148570316 ... bHYwLXDmgE
FIV
puncio: 23/03 fecund 12
transfer: 25/03 - 2 embri calitat 8 i 7
eco: 23/4 - 3mm
eco:14/5- 26mm
Gráfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/22eec8

TE +: 19/7
Roba: https://picasaweb.google.com/1148570316 ... bHYwLXDmgE
Re: Histeriosalpingografia y seguro sanitas Multi - AYUDA
Hola Tuky,
No es que entienda mucho del tema, que raro que te digan dos cosas diferentes, pero creo que si Sanitas mismo te ha dicho que te lo cubren, pues razón tendrán, no? Ellos son los que deben saberlo. A lo mejor puedes mirarlo en las condiciones del seguro, a lo mejor lo puedes encontrar en Internet...
En cuanto a lo del volante, sí, yo creo que es el papel del médico con la solicitud de la prueba.
Suerte.
No es que entienda mucho del tema, que raro que te digan dos cosas diferentes, pero creo que si Sanitas mismo te ha dicho que te lo cubren, pues razón tendrán, no? Ellos son los que deben saberlo. A lo mejor puedes mirarlo en las condiciones del seguro, a lo mejor lo puedes encontrar en Internet...
En cuanto a lo del volante, sí, yo creo que es el papel del médico con la solicitud de la prueba.
Suerte.
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Jo no et puc dir si la histerio entra o no per sanitas, però quan jo em vaig fer l'amnio, tenia també dubtes i vaig agafar el llibret informatiu amb les condicions de la teva pòlissa i allà t'ho explica clarament.
Per una altra banda, si dius q has trucat directament a Sanitas i t'han dit q no fa falta autorització doncs ja està. Sols hauràs d'anar amb el paper q t'ha fet el gine dient q sol·licita fer aquestra prova. Sino t'ha donat res, truca-li i q t'ho faci... crec q no tindràs cap problema.
Per una altra banda, si dius q has trucat directament a Sanitas i t'han dit q no fa falta autorització doncs ja està. Sols hauràs d'anar amb el paper q t'ha fet el gine dient q sol·licita fer aquestra prova. Sino t'ha donat res, truca-li i q t'ho faci... crec q no tindràs cap problema.
Tuky jo també sóc de sanitas. M'havia de fer una resonància magnètica i a l'oficina on m'havien fet l'assegurança em deien que no m'entrava perquè feia molt poc que era de sanitas. Total, que com no em vaig quedar conforme amb la resposta vaig trucar al número d'informació de sanitas, em van preguntar nom i cognoms, em van mirar quina poliça tenia i em van dir que si que entrava. Vaig anar al neuròleg i em va fer un volant amb el logo de sanitas sol·licitant la prova. Se que no és la mateixa prova però com pots veure el procediment és el mateix.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |