Histeriosalpingografia y seguro sanitas Multi - AYUDA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
tuky
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1417
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 11:52 am

Histeriosalpingografia y seguro sanitas Multi - AYUDA

EntradaAutor: tuky » dl. jul. 20, 2009 4:20 pm

Hola,

Este jueves tengo que hacerme la histerio en la dexeus. Cuando pedi hora me dijeron que sanitas no lo cubría. Hoy por casualidad he llamado a sanitas y me han dicho que si que lo cubre. Que simplemente con el volante del medico es suficiente y que no hace falta autorización. Es cierto??????
Otra pregunta, cuando dicen el volante a que se refieren? al papel que te da el médico con la solicitud de la prueba? Alguien me podría dar un ejemplo de volante o ponerme alguna foto??????
IA: 19/10/09, 16/11 i 14/12
FIV
puncio: 23/03 fecund 12
transfer: 25/03 - 2 embri calitat 8 i 7
eco: 23/4 - 3mm
eco:14/5- 26mm
Gráfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/22eec8
Imatge
Imatge
TE +: 19/7
Roba: https://picasaweb.google.com/1148570316 ... bHYwLXDmgE
Mònica3
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 335
Membre des de: dg. jul. 20, 2008 1:28 pm

Re: Histeriosalpingografia y seguro sanitas Multi - AYUDA

EntradaAutor: Mònica3 » dl. jul. 20, 2009 4:25 pm

Hola Tuky,

No es que entienda mucho del tema, que raro que te digan dos cosas diferentes, pero creo que si Sanitas mismo te ha dicho que te lo cubren, pues razón tendrán, no? Ellos son los que deben saberlo. A lo mejor puedes mirarlo en las condiciones del seguro, a lo mejor lo puedes encontrar en Internet...
En cuanto a lo del volante, sí, yo creo que es el papel del médico con la solicitud de la prueba.

Suerte.
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dl. jul. 20, 2009 6:06 pm

Jo no et puc dir si la histerio entra o no per sanitas, però quan jo em vaig fer l'amnio, tenia també dubtes i vaig agafar el llibret informatiu amb les condicions de la teva pòlissa i allà t'ho explica clarament.
Per una altra banda, si dius q has trucat directament a Sanitas i t'han dit q no fa falta autorització doncs ja està. Sols hauràs d'anar amb el paper q t'ha fet el gine dient q sol·licita fer aquestra prova. Sino t'ha donat res, truca-li i q t'ho faci... crec q no tindràs cap problema.
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Martina32
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

EntradaAutor: Martina32 » dl. jul. 20, 2009 7:52 pm

Tuky jo també sóc de sanitas. M'havia de fer una resonància magnètica i a l'oficina on m'havien fet l'assegurança em deien que no m'entrava perquè feia molt poc que era de sanitas. Total, que com no em vaig quedar conforme amb la resposta vaig trucar al número d'informació de sanitas, em van preguntar nom i cognoms, em van mirar quina poliça tenia i em van dir que si que entrava. Vaig anar al neuròleg i em va fer un volant amb el logo de sanitas sol·licitant la prova. Se que no és la mateixa prova però com pots veure el procediment és el mateix.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::