microabort

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
sunset1980
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm

microabort

EntradaAutor: sunset1980 » dj. ago. 06, 2009 1:29 pm

Hola noies! He llegit que diverses noies del post han tingut microaborts o aborts primerencs, si no ho entés malament això succeeix quan hi ha fecundació però l'òvul no s'ha implantat bé, no? He llegit que és força freqüent i que moltes dones ni se n'adonen si no s'han fet un TE perquè tenen la warry.
Voldria saber si algú sap perquè passa això, em refereixo a si és perquè quan encara no sabem que estem prenyis continuem fent vida "normal" és a dir, fer esport, esforços, fer alguna copeta de tant en tant,.... no sé coses d'aquestes. O simplement passa i prou.

Bé, espero les vostres respostes! Gràcies guapes! :love: :love: :love:
Imatge
SINDRIA
:: girafa
Entrades: 2472
Membre des de: dc. ago. 05, 2009 11:36 am

Re: microabort

EntradaAutor: SINDRIA » dj. ago. 06, 2009 1:44 pm

He trobat això:
El microaborto es la interrupción deliberada del embarazo antes de que el cigoto se haya desarrollado hasta constituir un embrión, es decir, mientras aún las células del cigoto no se han diferenciado, lo que ocurre habitualmente tras su anidación en la pared uterina hacia el séptimo día del embarazo.
ImatgeImatge
ffm
:: pantera
Entrades: 817
Membre des de: dc. set. 19, 2007 10:51 am

EntradaAutor: ffm » dj. ago. 06, 2009 1:49 pm

Hola sunset,

Com dius, els microavortaments passen molt sovint, però en la majoria de casos no son identificats, perquè no ha donat temps ni tan sols a que es fes un test d'embaràs.
De totes formes, dels embarassos que son reconeguts un bon percetage tampoc acaben bé. La majoria de casos son en el primer trimestre i després disminueix ràpidament el risc. En aquests casos, normalment l'embarassada sí que ha tingut cura i quasi sempre es deu a causa d'un problema del fetus o un problema no identificat de la mare. Així que suposo que en el cas de microaborts no és diferent: el fetus no és viable o no s'agafa prou bé a la matriu o...

apa, aqui tens la meva opinió (no d'experta, oju ;-) )
SINDRIA

EntradaAutor: SINDRIA » dj. ago. 06, 2009 1:54 pm

ffm ho has explicat molt bé semblaves la meva gine akest matí jaja
en relaitat no té pq haver problema simplement que no s'hagafat bé...però no té pq tornar a passar ni vol dir que passa algo. és un abort totalment natural que normalment passa desapercebut pq es manifesta com una regla normal ( apareix a dates de la warry).
ImatgeImatge
SINDRIA

EntradaAutor: SINDRIA » dj. ago. 06, 2009 2:04 pm

microabort = mbaras bioquimic

Este término, embarazo bioquímico, suele generar ciertas confusiones, pero en realidad es un concepto muy sencillo.

Es muy común que una mujer presente un retraso, se realice un test de embarazo y de positivo. Cuando la mujer asiste a la consulta con el médico, se comprueba clínicamente que no hay embarazo. Esto es lo que se llama un embarazo bioquímico, o sea, en algún momento la mujer estuvo embarazada, pero, el embarazo duró pocos días. Esto no debe preocupar, es normal perder un embarazo en los primeros días.

Cuando el óvulo fecundado se implanta en las paredes del útero, comienza a segregarse la hormona HCG (gonadotropina coriónica humana), la cual es detectada por los test de embarazo, tanto de orina como de sangre. Pero se debe tener en cuenta que más del 50 % de los óvulos fecundados no prosperan en un embarazo, no son aptos y son desechados. Esto es normal, y no debe alarmarnos.

Muchas veces, al hacernos un test de embarazo muy precoz, nos da positivo porque el embrión se ha fijado al útero, pero, esto no significa que sobreviva. A menudo, ni nos damos cuenta de que esto ha acontecido en nuestro cuerpo. La regla se retrasa y eso es todo, y el embrión que no ha podido sobrevivir es expulsado en el sangrado.

Por esta razón, se aconseja esperar unos días luego de un retraso en la menstruación, para descartar esta posibilidad.
ImatgeImatge
Jurdi
:: zebra
Entrades: 1517
Membre des de: dl. març 16, 2009 11:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

EntradaAutor: Jurdi » dj. ago. 06, 2009 2:43 pm

Hola Sindria.
Primer de tot ho sento molt el que t'ha passat,com deia la Helia en el post de buscadores jo sóc una de les grafiteres que el mes passat vaig passar el mateix que tú t'ha passat actualment.

Et faig un miniresum:

En principi sóc bastant regular i havia de començar a tacar un dijous i res,divendres tampoc tot ben blanc aixi es que dissabte em vaig fer el Clearblue i com a resultat Embarazada 1-2.

Diumenge al vespre desprès d'anar al wc vaig començar a tacar,molt poquet i color vermell però dilluns quan em vaig llevar tot era blanc,total que vaig a donar un volt i per allà a les 11 del matí vaig veure que ja tacava de color marrón i bastanta quantitat,vaig telefonar urgentment al ginecoleg i em va fer una ecografia,en principi em va comentar que no es veia ni el sac embrionàri però per estar més segur em va demanar l'anàlisis beta per determinar el nivell de l'hormona de l'embaràs.

Total que m'el vaig anar fer i quan vaig tornar a casa em vaig fer un altre TE com a resultat NO EMBARAZADA,hores més tard el ginecoleg em confirmava que no estava embarassada,al preguntar-li que havia passat,primer em va contestar que no hi havia embaràs i quan li vaig dir que el TE (primer)havia sortit positiu em va comentar que el cigronet no s'havia pogut enganxar bé i per aixó havia baixat la regla.

Em va dir que no calia que m'esperès un mes que ho podia tornar a intentar quan jo vulgués.

Desprès he sapigut que moltes noies del SP els hi ha passat de manera similar i ara ja estàn embarassadíssimes.
Els dies de fustració i d'impotència que he pasat no els hi desitjo a ningú però val més ara que més endavant i sobretot no t'has de sentir culpable de res pq tú no has fet res dolent.

Ara ja sabem que ens podem quedar :-()) si no ha sigut aquesta vegada serà la propera.

UN PETÓ GUAPA!!!!
Imatge
SINDRIA

EntradaAutor: SINDRIA » dj. ago. 06, 2009 3:12 pm

Moltes gràcies Jurdi!!!si almenys treim això de ppositiu..
Però no te res a vere amb la matriu ni res no? pq a mi a la eco surt tot perfecte..i no te pq tornar a passar, n? Eske la gine ma dit que no però sempre hi ha algú que mes val kes calles ket solta: doncs avere si tots akets mesos has tingut aborts...
però no pq mai m'havia donat positiu...
ImatgeImatge
Jurdi
Entrades: 1517
Membre des de: dl. març 16, 2009 11:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

EntradaAutor: Jurdi » dj. ago. 06, 2009 3:41 pm

SINDRIA ha escrit:Però no te res a vere amb la matriu ni res no? pq a mi a la eco surt tot perfecte..i no te pq tornar a passar, n?

En principi no té res a veure amb la matriu,justament el mes abans havia anat al gine i amb va dir que la matriu la tenia perfecte.
I la veritat es que en principi no té que tornar a passar-te però no es del tot segur.
Imatge
katt
Entrades: 1763
Membre des de: dg. des. 28, 2008 5:45 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: katt » dj. ago. 06, 2009 3:54 pm

Sindria guapa, no té perquè tornar a passar ... mira jo !!!

I jo crec que passa molt més del que ens imaginem, per mi és un tema de genètica i viabilitat animal (en el fons som tan animals com els altres mamífers) .... molts embrions no són viables a les hores de "ser creats" .... i per això els perdem als dos dies o tres d´un possible positiu ... ho passem fatal perque és un cop dur i ho hem de superar cada una com podem.

I tampoc crec que tingui a veure amb la matriu .....
sunset1980
Entrades: 405
Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: sunset1980 » dj. ago. 06, 2009 3:55 pm

Gràcies per les vostres respostes noies! Ho heu explicat molt bé!!

A les que us ha passat us dono molts ànims, i a continuar-ho intentant, deu ser molt dur haver-te fet il·lusions i veure un + al TE i després que et passi això... però aquestes coses passen i com que veig que són més normals del que em pensava no ens hi hem de capficar i esperar que arribi el nostre moment!!

Sort a totes! :love: :love: :love:
Imatge
Txore
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dt. jul. 21, 2009 9:17 pm

EntradaAutor: Txore » dj. ago. 06, 2009 6:53 pm

Hola!
Jo vaig passar per un abort a les 11 setmanes i per un microabort....no hi havia cap problema i ara ja tinc una nena estupenda que avui fa un mes!
És molt dur però cal posar-hi molta paciència i positivisme....nosaltres volem les coses quan ens les plantegem però la natura té un ritme!
Ànims i sort!!!!!!!
Marta :lleo:
maresmenca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 795
Membre des de: dc. maig 27, 2009 12:39 pm

EntradaAutor: maresmenca » dl. ago. 10, 2009 8:16 am

Jo hi he passat dos mesos seguits, tots dos avorts complets a les 5 setmanes, i aquest mes ho tornarem a intentar, esperem que a la tercera vagi la vençuda!
Que li volem donar un germanet a la meva princeseta!
ffm
Entrades: 817
Membre des de: dc. set. 19, 2007 10:51 am

EntradaAutor: ffm » dv. ago. 14, 2009 3:16 pm

Ostres, maresmenca, ara et buscava per veure com anaves...
Em sap molt greu, maca :-()-) :-()-)

Molta sort en la recerca!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::