Busco un bon ginecòleg a VIC/MANRESA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Nina!!
Entrades: 3
Membre des de: dl. ago. 10, 2009 10:27 pm

Busco un bon ginecòleg a VIC/MANRESA

EntradaAutor: Nina!! » dl. ago. 10, 2009 10:31 pm

Hola a totes!
Sóc nova al forum, i amb aixo dels ginecòlegs també, i sempre he anat per la SS.
No tinc gaires bones experiencies amb la SS, aixi que m'agradaria buscar-ne un de privat.
I em decanto per Vic o Manresa, que es per on estic més.
Me'n podrieu recomanar algun o donar referències?
M'es igual home o dona, el que vull es que sigui amable, i hi pugis parlar obertament i tenir confiança...
I sobretot que sigui bo, es clar... jaja

Moltisimes gràcies!! =)
katt
:: zebra
Entrades: 1763
Membre des de: dg. des. 28, 2008 5:45 pm
Ubicació: Vic

Re: Busco un bon ginecòleg a VIC/MANRESA

EntradaAutor: katt » dt. ago. 11, 2009 9:15 am

A mi m´agrada molt el Doctor GRAU de Vic .. és una bellísima persona i et dona molta confiança i seguretat, té consulta privada però també està a la SS !!!!
dym
:: dofí
Entrades: 3147
Membre des de: dj. maig 28, 2009 3:14 pm
Ubicació: Bages

EntradaAutor: dym » dt. ago. 11, 2009 10:29 am

Hola! Jo soc de Manresa, i aqui hi han varis on triar.

Jo tinc al Doctor Carreras i estic molt molt contenta amb ell. Es jove i agradable, seriot, pero molt atent, i dins del seu equip hi han els doctors Costa i Garcia que tambe son molt bons.

La meva mare te al doctor Rafols i tambe esta molt contenta i tambe diuen que el seu equip es bo.

Espero haber-te ajudat... :ok:
Imatge

Imatge
Jurdi
Entrades: 1517
Membre des de: dl. març 16, 2009 11:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

EntradaAutor: Jurdi » dt. ago. 11, 2009 10:32 am

Jo sóc de Manresa i tambè tinc el mateix que la Dym el Dr.Carreres,té un tracte força humà i està molt atent amb tú en tot moment.
Si et passa alguna cosa sempre el pots trucar i al cap d'una estona et respon tots els dubtes que tens.
Imatge
dym
Entrades: 3147
Membre des de: dj. maig 28, 2009 3:14 pm
Ubicació: Bages

EntradaAutor: dym » dt. ago. 11, 2009 10:41 am

Jurdi ha escrit:Jo sóc de Manresa i tambè tinc el mateix que la Dym el Dr.Carreres,té un tracte força humà i està molt atent amb tú en tot moment.
Si et passa alguna cosa sempre el pots trucar i al cap d'una estona et respon tots els dubtes que tens.

Si, aixo tambe es veritat!!! sempre que le necessitis el pots trucar i si vas sense hora, no pateixis que tard o d'hora t'agafara... :ok:
Imatge

Imatge
Nina!!

EntradaAutor: Nina!! » dt. ago. 11, 2009 2:29 pm

Moltes gràcies a totes, noies!!!!!!! :love:
minerva2
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dt. set. 02, 2008 11:58 am

EntradaAutor: minerva2 » dt. ago. 11, 2009 2:43 pm

El doctor rafols la consulta la te plena, depen de per quina mutua vagis no t'agafaran.

Aixó em va passar a mi, vaig anar per Adeslas i em van dir que si era primera visita que no m'agafaven, així que li vaig dir doncs no m'agafareu mai.

Per sanitas em sembla que no visita.
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dt. ago. 11, 2009 2:54 pm

katt ha escrit:A mi m´agrada molt el Doctor GRAU de Vic .. és una bellísima persona i et dona molta confiança i seguretat, té consulta privada però també està a la SS !!!!

:ok: :ok: :ok: :ok: jo també vaig anar amb el Dr Grau, per la SS, i genial!!! fins i tot em va fer ecos que no tocaven per veure si finalment es deixava veure si era nen o nena :pandi: :pandi: Jo en vaig estar molt contenta :ok:
Mirda
Entrades: 1254
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 7:19 pm

EntradaAutor: Mirda » dt. ago. 11, 2009 3:27 pm

Jo també em vaig fer visitar pel Dr Grau i em va agradar molt però sobretot no vagis amb la Dr Núria Fuste, amb mi va cometre un error bastant gran de diagnòstic ?-) Ara ja no visc a la Plana de Vic i he hagut de canviar.

Que vagi molt bé !!! :ok:
Imatge
Imatge
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dt. ago. 11, 2009 4:29 pm

Nina!! A Manresa, no cal ni que truquis al Centre Llatjós (Ràfols, Ribas, Valls...) no agafen primeres visites... ho vaig provar i :ufs: :ufs: Del Dr.Carreras en tinc força bones referències, tot i que a mi no m'entrava a la mútua.
Al final, vaig decantar-me per anar a la Clínica de Vic, i estic la mar de contenta! Jo vaig amb el Dr. Viñolas, però també m'han parlat molt bé del Dr. Romeu (és el que fa les ecos). A la Clínica ja no fan parts, sinó que els fan a l'Hospital General, que està al costat, però els atenen els mateixos gines de la clínica.

Espero haver-te servit d'ajuda!
ImatgeImatge
Imatge
Nina!!

EntradaAutor: Nina!! » dt. ago. 11, 2009 10:52 pm

Sou uns sols totes!
No en sabia cap, i ara no se per quin decantar-me jajajaja!!
Estic entre el Dr Grau, o Viñolas de Vic (d'aquests dos altres persones també me'n han parlat bé)
o el Carreres de Manresa...
La veritat es que potser m'inspira més confiança un de privat, o potser són manies meves... :S

De totes maneres, Gràcies boniques!!!!!!!!! :***: :ok:
silvyadc
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. nov. 29, 2007 12:51 pm
Contacta:

EntradaAutor: silvyadc » dv. ago. 14, 2009 5:40 pm

Mirda ha escrit:Jo també em vaig fer visitar pel Dr Grau i em va agradar molt però sobretot no vagis amb la Dr Núria Fuste, amb mi va cometre un error bastant gran de diagnòstic ?-) Ara ja no visc a la Plana de Vic i he hagut de canviar.

Que vagi molt bé !!! :ok:

Mirda, me acabas de dejar "out" es la doctora que tengo en Mollet....bufffffffff
ImatgeImatge
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

EntradaAutor: MiMi_M_T » dc. ago. 19, 2009 11:24 am

Bones...
jo també soc d'aprop de Manresa i tinc el Dct.Carreras i el seu equip.
La veritat que tot genial. :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
nursi08
:: poltre
:: poltre
Entrades: 641
Membre des de: dt. des. 29, 2009 6:06 pm

EntradaAutor: nursi08 » dc. des. 30, 2009 6:45 pm

hola noies, jo tinc la doctora Núria Fusté que te una consulta a Mollet. Jo mai he tingut problemes, tot el contrari. Se que també visita a Vic, però no se ni quan ni on visita.
Mirda, he llegit mes adalt que no vas tenir una bona experiencia amb ella. Espero que no fos res greu; me quedat una mica "chof.
kukies
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. des. 30, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: kukies » dv. gen. 01, 2010 8:30 pm

Hola Nina,

jo també busco un ginecòleg a Vic. Sóc de MUFACE, de la mútua Caser i ara m'he hagut de canviar i pasaré a ser de la DKV. Entre els ginecòlegs que treballen per aquestes dues mútues hi ha la dra. Núria fusté i també el dr. josep viñolas. Ja gairebé tenia decidit triar la Núria Fusté (potser perquè és dona, no sé) i ara, després de llegir el comentari de Mirda, no sé què fer.

Si hi ha algú més que tingui referències sobre aquests dos ginecòlegs, o bé, sobre la Dra. Núria Estopiña o la Dra. Vanesa Alvarez del Centre Mèdic Vic, s'agrairïa.
Imatge
sandretaa
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

EntradaAutor: sandretaa » ds. gen. 02, 2010 11:47 am

Hola noies jo tinc el Dr Garcia del mateix equip que el carreras de manresa i n'estic molt contenta jo del Carreres no vull opinar perque dins de la meva familia va cometre un error molt greu i arrel d'això ne sentit d'altres però suposo que son coses que poden pasar son humans i lamentablement es cometen errors així que un bon gine per una pot cometre un error en un altre i un que amb algu ha comes un error amb l'altre persona pot ser molt bo.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
NyiNyi
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

EntradaAutor: NyiNyi » dl. gen. 04, 2010 9:11 am

Bones!

Del Dr. Romeu m'en havien parlat molt i molt bé!

Jo durant molts anys (ja no visc a la plana), anava amb la Dr. Farguell del centre Bayés de Vic. Per mi, un 10!era molt atenta, i molt amable amb tot. Em va costar moltíssim deixar-la, els primers anys de no viure a la plana hi anava expressament! xxo.0.o
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
evarnau
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. abr. 23, 2009 8:14 am

EntradaAutor: evarnau » dj. gen. 07, 2010 5:28 pm

Hola!!
Jo soc de Manresa i vaig amb el dr. Martorell i n'estic encantada es de l'equip del dr. Alvarez, peró com et diuen si vas per mutua primer hauras de mirar qui tens perquè no totes les mueutes treballen amb els mateixos gines.
Meduseta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 4:38 pm
Ubicació: Osona

EntradaAutor: Meduseta » dv. gen. 08, 2010 3:15 pm

kukies ha escrit:Hola Nina,

jo també busco un ginecòleg a Vic. Sóc de MUFACE, de la mútua Caser i ara m'he hagut de canviar i pasaré a ser de la DKV. Entre els ginecòlegs que treballen per aquestes dues mútues hi ha la dra. Núria fusté i també el dr. josep viñolas. Ja gairebé tenia decidit triar la Núria Fusté (potser perquè és dona, no sé) i ara, després de llegir el comentari de Mirda, no sé què fer.

Si hi ha algú més que tingui referències sobre aquests dos ginecòlegs, o bé, sobre la Dra. Núria Estopiña o la Dra. Vanesa Alvarez del Centre Mèdic Vic, s'agrairïa.

Hola kukies,

El meu primer embaras no va acabar bé, em van haver de provocar el part a la setmana 37 perquè se li havia parat el cor a la meva petita. Quan vaig anar a urgències a l'hospital, em va atendre la Dra. Vanesa Alvarez. Jo no la coneixia de res, però em va encantar. Tant en el tracte humà com el mèdic. El part no va ser senzill (considerat d'alt risc) i en tot moment vaig veure (i més el meu home que podia estar més al cas de tot) que dominava molt la situació i que prenia les decisions de forma molt segura. Es molt jove però en tot moment ens va donar la impessió que era molt molt competent. Tant, que ara torno a estar embarassada i em porta ella a la Clinica de Vic ( junt amb la ss que també hi vaig ).

La Núria Estopiña no m'ha visitat mai, no et puc ajudar.

Espero que et serveixi. Petons
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
kukies
Entrades: 119
Membre des de: dc. des. 30, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: kukies » dv. gen. 08, 2010 4:33 pm

Hola Meduseta,

ho sento per lo de la nena. Em sap greu, encara que no em puc ni imaginar pel que heu hagut de passar tu i la teva parella. Ha de ser dur perdre a un fill. Però ja veig que heu sigut forts i heu tirat endavant. Felicitats pel nou embaràs!

Gràcies per la teva opinió. Ajuda quan no has tingut un ginecòleg constant. Jo sempre he anat per la SS però la veritat és que mai he acabat de trobar aquell doctor/a que em transmeti un xic de confiança.
Ara que em plantejo tenir un fill (i a més sola), m'agradaria trobar un bon metge que "m'ajudi" a dur tot el procés endavant.

Moltes gràcies per tot.
Una abraçada :***:
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 29 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::