Alguna pren UTROGESTAN??

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
laurita29
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Alguna pren UTROGESTAN??

EntradaAutor: laurita29 » dv. ago. 28, 2009 4:00 pm

Hola noies... sóc pràcticament nova aqui... però he llegit bastants casos.. i m'anima estar amb vosaltres, i llegir les vostres experiencies ja que el meu maridet i jo dessitjem de tot cor QUEDAR-NOS EMBARASSATS!!!!!!! :-()) :-())

Us volia comentar que ens vam casar fà 3 mesos i pico, i desde llavors estem buscant.
Els meus dos primers cicles van ser regulars, 28 dies clavats, però a partir del tercer han sigut de 26 dies... i tacant uns dies avans... Per tot això, vaig comentar-li a la ginecòloga, hem va mirar, i tot perfecte, llavors hem va dir que si continuava tenin perdues durant mitjans de mes, que hem prenes unes pastilles que eren ajuda a reforçar la progesterona, i per si et quedes embarassada ajuda a la fecundació... així que el mes passat res de res... i aquest mes ja veurem... però hem va dir que si no tornava a perdre no me les prengués...

Alguna de vosaltres les pren?? teniu aquesta experiència??

Gràcies a totes... PETONETSSS!!!! :love: :love:
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Veronik
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dt. jul. 29, 2008 7:37 pm
Ubicació: Ripollet
Contacta:

Re: Alguna pren UTROGESTAN??

EntradaAutor: Veronik » dv. ago. 28, 2009 4:18 pm

Primer de tot felicitats per els vostres 3 mesets de casats i per decidir anar en buscar el bebe.

Jo he pres el UTEROGESTAN de la setmana 31 a la 36 de gestació, ja que el meu nen volia sortir abans d'hora, a mi la ginecologa me'l va receptar per enfortir l'uter i relaxar una micona al bebe, a mi em va anar molt be.
Imatge

laurita29

EntradaAutor: laurita29 » dv. ago. 28, 2009 4:26 pm

Veronik ha escrit:Primer de tot felicitats per els vostres 3 mesets de casats i per decidir anar en buscar el bebe.

Jo he pres el UTEROGESTAN de la setmana 31 a la 36 de gestació, ja que el meu nen volia sortir abans d'hora, a mi la ginecologa me'l va receptar per enfortir l'uter i relaxar una micona al bebe, a mi em va anar molt be.

FELICITATS GUAPISIMA PEL TEU DANIEL!!!!!!

Gràcies, doncs si, teniem clar que quan ens cassessim aniriem pel nen... així que en ello estamos!!!!

Doncs no ho se, crec que esperarè aquest mes, i depen de com vagi, el mes vinent si aquest no ha hagut sort, me'l pendré.

Gracies guapa i ànims que això ja esta aquiiii!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Xell
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: ds. ago. 29, 2009 12:31 pm

EntradaAutor: Xell » ds. ago. 29, 2009 12:58 pm

Jo em vaig pendre l'UTROGESTAN dos mesos ( encara no estic embarassada) però la gine me les va treure i em prenc unes altres pastilles per no tenir perdues entre regla i regla, es diuen OMIFRIN. De moment funcionen. :()()::::
Imatge
laurita29

EntradaAutor: laurita29 » dl. ago. 31, 2009 10:00 am

Xell ha escrit:Jo em vaig pendre l'UTROGESTAN dos mesos ( encara no estic embarassada) però la gine me les va treure i em prenc unes altres pastilles per no tenir perdues entre regla i regla, es diuen OMIFRIN. De moment funcionen. :()()::::

HOLA GUAPAAA!!!! Gràcies.... a mi m'el va donar perque al mes de Juliol, al dia 16 del meu cicle de 28 dies, vaig tacar durant uns 4 o 5 dies... i despres fins que no va venir la regla res de res... i llavors hem va dir, que si a l'agost tornava a tacar... m'el prengués.. nomes 10 dies a partir del dia 15. Pero de moment el mes d'agost vaig començar a tacar una miqueta 4 dies abans de venir-me i despres seguit hem va baixar... aixi que espero aquest mes... espero no tacar ni que hem vingui ni res....!!!!!!! :p-) :p-) :p-) :p-)
Imatge

SINDRIA
Entrades: 2472
Membre des de: dc. ago. 05, 2009 11:36 am

EntradaAutor: SINDRIA » dl. ago. 31, 2009 4:14 pm

Hola!!!jo prenc utragestan per a que akest bitxet s'gafi ben fort!!ja que vaig patir un microabort
ImatgeImatge
laurita29

EntradaAutor: laurita29 » dl. ago. 31, 2009 4:30 pm

SINDRIA ha escrit:Hola!!!jo prenc utragestan per a que akest bitxet s'gafi ben fort!!ja que vaig patir un microabort

GRÀCIES GUAPA!!!! ja veuràs com ara tindras mooooolta sort i el teu baby s'agafa moooolt fort!!!!

A mi m'el van donar, perque tenia perdues entre mig dels cicles... ?-) ?-)
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::