COM ENS HEM DE CUIDAR QUAN DECIDIM QUEDAR-NOS EMBARASSADES??

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

COM ENS HEM DE CUIDAR QUAN DECIDIM QUEDAR-NOS EMBARASSADES??

EntradaAutor: raquel79 » dc. set. 02, 2009 9:17 am

NENES, TINC UN DUBTE... POTSER SÓN XORRADES, PERÒ ÉS EL QUE TENIM LES PRIMERENQUES, DUBTES, DUBTES I MÉS DUBTES...
EN EL MOMENT EN QUE POT SER QUE ESTIGUIS EMBARASSADA, ÉS A DIR, COMENCES A NO PRENDRE PRECAUCIONS, S'HA DE FER ALGUNA COSA ESPECIAL? PER EXEMPLE, SI EM FA MAL EL CAP, NO PRENDRE CAP ASPIRINA??? ÉS UN EXEMPLE TONTO...
PER EXEMPLE, EL MES PASSAT HO VAM FER DUES VEGADES SENSE PRECAUCIÓ, EN PLAN FENT EL TONTO, DURANT LA HONEYMOON... LLAVORS EM VAIG RATLLAR MOLTÍSSIM... EM VA AGAFAR UNA LUMBÀLGIA MOLT FORTA (PATEIXO SOVINT DE MAL D'ESQUENA) I NO EM VAIG VOLER PRENDRE RES... VAIG FER EL CORRECTE? O SE'M VA ANAR MOLT LA PINZA...
TAMPOC VOLIA VEURE RES D'ALCOHOL (CERVESETA I TAL...) NI ANAR A NATACIÓ... PERÒ ÉS CLAR, ÉS UNA RATLLADA DE NASSOS, PERQUÈ NO SAPS QUAN ET POTS QUEDAR EMBARASSADA!!!
EM PODEU DONAR LA VOSTRA OPINIÓ?
MERCI A TOTES...
OSTRES, AQUEST FÒRUM ÉS DE GRAN AJUDA!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
RA26
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dl. març 31, 2008 10:34 am

Re: COM ENS HEM DE CUIDAR QUAN DECIDIM QUEDAR-NOS EMBARASSADES??

EntradaAutor: RA26 » dc. set. 02, 2009 9:24 am

Primer de tot felicitar-vos per la desicio.
Jo de tu el que faria es visitar el teu ginecoleg, ell t'informara del que has de fer . Segurament et receptara l'acid folic, que es molt importan per a la formació del bebe.
Però a part d'aixó no ti capfiquis gaire més, jo crec que pots continuar fent natació, fent la teva vida normal, i menjar sa, axiò ho hauriem de fer encara que no busquessim.
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dc. set. 02, 2009 10:31 am

moltes gràcies a les dues pels vostres consells...
ostres, sou la canya... jo vaig super perduda i s'agraeixen tots els consells...
per sort, no fumo, però la cervesa del cap de setmana sí que em fa mandra deixar-la... tot sigui per la millor causa del món: ser mama!
gràcies pels vostres bons desitjos, tam´be...
la veritat és que són uns moments de molta molta il.lusió, ni que encara no ho estigui...
Ila
Entrades: 109
Membre des de: dv. jul. 24, 2009 8:21 pm

EntradaAutor: Ila » dc. set. 02, 2009 10:38 am

No prendre alcohol????!!!!
I si trigo un any en quedar-me prenyi?
Ostres, jo no m´hi veig en cor... quan tingui cigru al forn, sí (tot serà poc), però ara... sóc molt sibarita! Si surto a sopar amb la familia o els amics i no bec cervesa o vi es pensaran que ja estic embarassada! Jo mai demano aigua o refrescs en un restaurant!

Totalment conscient de que acabo de quedar com una alcohólica... però és que vinc de família aficionada als vins i la part sogril ens fa una dura competència :love:
Helia
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dc. set. 02, 2009 10:58 am

A mi el gine em va dir VIDA NORMAL fins que sàpiga que estic embarassada. Només amb el complement de l'àcid fòlic.
I el que és de lògica: menjar equilibrat, beure aigua, dormir bé, fer esport normal... (la piscina va molt bé, sempre!!)

Ila ha escrit:No prendre alcohol????!!!!
Ostres, jo no m´hi veig en cor... quan tingui cigru al forn, sí (tot serà poc), però ara...

Totalment d'acord!!! >.-<: >.-<: >.-<: I tranqui, que no has quedat com una alcohòlica, dona! Jo tampoc penso prescindir del vi i la cerveseta fins que vegi un positiu...
ImatgeImatge
Imatge
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dc. set. 02, 2009 12:31 pm

Ostres, jo no m´hi veig en cor... quan tingui cigru al forn, sí (tot serà poc), però ara... sóc molt sibarita! Si surto a sopar amb la familia o els amics i no bec cervesa o vi es pensaran que ja estic embarassada! Jo mai demano aigua o refrescs en un restaurant!

Totalment conscient de que acabo de quedar com una alcohólica... però és que vinc de família aficionada als vins i la part sogril ens fa una dura competència :love:

què tonteta ets, ila!!! jajajaja, he rigut amb tu un munt... tia, és que a mi em passa exactament el mateix... jo sóc, de la colla, casi la única tia que beu vinet i cerveseta (com un paiot, jejejeje... però què pacha un bon vi, és un bon vi...). I pensava... osti, quan vagi a buscar un crio tothom se n'adonarà de que no prec alcohol... no em considero alcohòlica ni molt menys... només bec els caps de setmana, si surto amb els amics, si no a casa no tinc l'hàbit, aigua que fa la vista clara... no sé, suposo que com tothom, no?
i pensava com tu... si he d'estar anys sense tastar l'alcohol sense ni saber si estic prenyada.... :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dc. set. 02, 2009 12:32 pm

Helia ha escrit:A mi el gine em va dir VIDA NORMAL fins que sàpiga que estic embarassada. Només amb el complement de l'àcid fòlic.
I el que és de lògica: menjar equilibrat, beure aigua, dormir bé, fer esport normal... (la piscina va molt bé, sempre!!)

Ostres, jo no m´hi veig en cor... quan tingui cigru al forn, sí (tot serà poc), però ara...

Totalment d'acord!!! >.-<: >.-<: >.-<: I tranqui, que no has quedat com una alcohòlica, dona! Jo tampoc penso prescindir del vi i la cerveseta fins que vegi un positiu...

ufff... merci!!!!! :ok:
laura_28
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dc. set. 02, 2009 4:18 pm

no se si et sere de gran ajudar pero a mi em van dir de pendre yodocefol un mes abans de començar a buscar i les precaucions es amb els medicaments, pots pendre paracetamol "gelocatil" i la pomada trombocid tambe, o sigui que si dubtes de si estas embarasada i tens mal de cap doncs ja saps un gelocatil i si et fa mal l'esquena el teu home na frega amb trombocid.

jo tambe vaig anar a fer-me una citologia i vaig a anar al dentista a matar-me el nerv, ja que si estas embarassada no et poden posar anestesia per tant vaig voler anar sobre segur.
nuri79
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 4:50 pm

EntradaAutor: nuri79 » dc. set. 02, 2009 4:42 pm

Jo al principi tenia molta cosa de prendre medicaments, entenc el vostre neguit. me n'estava de tot, fins i tot vaig deixar de fer la posició invertida a les classes de ioga... dp vaig anar al metge i li vaig comentar i en principi per gelocatils i coses bàsiques no hi ha problemes. de totes maneres amb el temps que fa que portem buscant el nen/a ara amb aquest tema ja no em preocupo gens, al contrari amb els nervis del tema he tornat a fumar!! (2-3 cigarros/dia...), si per casualitat em quedés embarassada ho deixaria amb molt de gust una l'altra vegada...això segur.
Imatge
Amal
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

EntradaAutor: Amal » dc. set. 02, 2009 5:15 pm

El meu gine també em va dir de prendre l'àcid fòlic i vida normalíssima. Quan estiguès :-()) ja canviariem alguns hàbits.
Jurdi
:: zebra
Entrades: 1517
Membre des de: dl. març 16, 2009 11:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

EntradaAutor: Jurdi » dc. set. 02, 2009 7:28 pm

Porto nou mesos buscant i decididament desprès de tants mesos un dia vaig decidir que continuaria amb la meva quotidiana i normal,aixó si em vaig apuntar al gimnàs (3 cops a la setmana) i vaig començar a fer una mica de dieta,alcohol ja no m'agrada gaire però si que hauria de deixar de fumar però noies sempre havia dit que deixaria de fumar quan em quedés :-()) i com que de moment res de res doncs continuo fumant.

Tema medicació,tinc una malaltia crónica i m'he de punxir obligatóriament cada 15 dies a la panxa,quan em quedi embarassada ja m'ha dit la doctora que durant els tres primers mesos m'haurè de continuar punxint però desprès res de res,com dic jo sola ante el peligro.

I una altre cosa que si que he fet que no feia abans ha estat començar a pendre pastilles de oli d'onagre per controlar la warry.

Apa aixó es tot,quan vingui vindrà i ens canviarà la vida aixi es que mentrestant A DISFRUITAR QUE LA VIDA SON QUATRE DIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dj. set. 03, 2009 8:28 am

laura_28 ha escrit:no se si et sere de gran ajudar pero a mi em van dir de pendre yodocefol un mes abans de començar a buscar i les precaucions es amb els medicaments, pots pendre paracetamol "gelocatil" i la pomada trombocid tambe, o sigui que si dubtes de si estas embarasada i tens mal de cap doncs ja saps un gelocatil i si et fa mal l'esquena el teu home na frega amb trombocid.

jo tambe vaig anar a fer-me una citologia i vaig a anar al dentista a matar-me el nerv, ja que si estas embarassada no et poden posar anestesia per tant vaig voler anar sobre segur.

ostres, laura, merci per la informació...
a mi em ratllava pel fet de que, ostres, si fins que no sàpiga si estic embarassada o no, no em puc prendre res...
lo del gelocatil, perfecte...
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dj. set. 03, 2009 8:28 am

de totes formes, com que el 28 tinc visita amb el ginecòleg... a veure què em diu...
suposo que em receptarà l'àcid fòlic i tot plegat...
damma85
Entrades: 1285
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 1:21 pm
Contacta:

EntradaAutor: damma85 » dj. set. 03, 2009 11:34 am

jo fa uns quants mesos que prenc unes vitamines normals i corrents, sempre en prenc a la primavera i a la tardó i akest any he continuat durant l'estiu pq ja haviam planejat começar a buscar al setembre. porten la meitat d'àcid fólic que el q necessita una embaraçada... ja he trucat al gine, suposo q me les canviarà.
hi ha hagut un hàbit que si q l'he canviat. el CAFE!! abans n'hi prenia molt i ara només un al dia. pot provocar abortaments l'excés de café, o sigui q fora.
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
laura_28
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dj. set. 03, 2009 12:10 pm

raquel79 ha escrit:
laura_28 ha escrit:no se si et sere de gran ajudar pero a mi em van dir de pendre yodocefol un mes abans de començar a buscar i les precaucions es amb els medicaments, pots pendre paracetamol "gelocatil" i la pomada trombocid tambe, o sigui que si dubtes de si estas embarasada i tens mal de cap doncs ja saps un gelocatil i si et fa mal l'esquena el teu home na frega amb trombocid.

ostres, laura, merci per la informació...
a mi em ratllava pel fet de que, ostres, si fins que no sàpiga si estic embarassada o no, no em puc prendre res...
lo del gelocatil, perfecte...

ostres m'agrada haver-te servit d'ajudar, molta sort
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dj. set. 03, 2009 12:27 pm

damma85 ha escrit:jo fa uns quants mesos que prenc unes vitamines normals i corrents, sempre en prenc a la primavera i a la tardó i akest any he continuat durant l'estiu pq ja haviam planejat começar a buscar al setembre. porten la meitat d'àcid fólic que el q necessita una embaraçada... ja he trucat al gine, suposo q me les canviarà.
hi ha hagut un hàbit que si q l'he canviat. el CAFE!! abans n'hi prenia molt i ara només un al dia. pot provocar abortaments l'excés de café, o sigui q fora.

ostres, tampoc cafès...?
i les infusions?
damma85
Contacta:

EntradaAutor: damma85 » dj. set. 03, 2009 12:51 pm

les infusions no ho se, de fet el café no és dolent el que és dolent és abusar de la cafeïna. Jo cada matí necessito el meu café, aixó si, ja no prenc cap més durant el dia (per si les mosques)..
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dj. set. 03, 2009 1:04 pm

damma85 ha escrit:les infusions no ho se, de fet el café no és dolent el que és dolent és abusar de la cafeïna. Jo cada matí necessito el meu café, aixó si, ja no prenc cap més durant el dia (per si les mosques)..

per tant, millor prendre també la cocacola sense cafeïna, oi?
damma85
Contacta:

EntradaAutor: damma85 » dj. set. 03, 2009 1:31 pm

doncs en teoria si, però ara que ho dius jo no hi parava compte amb aixó... jeje
te paso l'informació:
http://www.nacersano.org/centro/9246_9631.asp
http://www.elmundo.es/elmundosalud/2008 ... 03758.html
Imatge
Imatge
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dj. set. 03, 2009 1:47 pm

damma, ets un solet
gràcies! :content:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::