buscadores tarragonines
buscadores tarragonines
A veure si us animeu, totes les buscadores de les terres tarragonines, i ens podem anar aconsellant les unes a les altres!

Re: buscadores tarragonines
Duneta ha escrit:Raquel jo sóc de Tgn!![]()
ostres!!!!
holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
jo sóc ganxeta!!!!

Hola xiques,
Jo sóc de Vila-Seca, vaig tenir el Roger l'any passat, no estic buscant un germanet encara
, però si voleu algún consell sobre Hospitals Tarragonins, llevadores, el que us pugui ajudar aqui estic 
Jo sóc de Vila-Seca, vaig tenir el Roger l'any passat, no estic buscant un germanet encara
, però si voleu algún consell sobre Hospitals Tarragonins, llevadores, el que us pugui ajudar aqui estic Re: buscadores tarragonines
granoteta ha escrit:Hola xiques,
Jo sóc de Vila-Seca, vaig tenir el Roger l'any passat, no estic buscant un germanet encara, però si voleu algún consell sobre Hospitals Tarragonins, llevadores, el que us pugui ajudar aqui estic
granoteta? on vas tenir al roger?
jo m'havia quedat sense ginecòloga aquest estiu... us explico, jo anava a la biogest, de reus, i la meva ginecòloga s'ha jubilat...
biogest no m'acabava de convèncer per anar a buscar la criatura, perquè assisteixen a la fàbregues, de reus, que no em mola massa...
total, que parlant amb gent, m'han recomanat la tecla, a tarragona... i ara, el dia 28, tinc hora, la primera visita, amb la dra. sonia miguel, a tarragona...
algú té referències?
ma cunyada diu que molt i molt bé...
Hola!!
Doncs just, vaig tenir el Roger a St Tecla, i la veritat és que va ser tot perfecte
No tinc més que bones paraules, les enfermeres, les comadrones, els ginecòlegs.. tot el personal va estar en tot moment i la veritat és que amb la lactància materna em van assesorar també molt bé. Jo vaig anar per la SS, però fins i tot als 10 dies de tenir el nen, vaig agafar una mastitis, i em van ingressar 3 dies. Doncs em van donar una habitació perquè estiguèssim sols els tres, i no ens va faltar cap atenció!!
En quant a la ginecòloga que comentes, no em sona perquè al part no vaig tenir cap complicació i em van assistir nomès les comadrones, i a la mastitis em va asistir una ginecòloga, que potser és aquesta que dius però no recordo el nom... bastant bé també
Qualsevol cosa, ja saveu on sóc!!
Doncs just, vaig tenir el Roger a St Tecla, i la veritat és que va ser tot perfecte
En quant a la ginecòloga que comentes, no em sona perquè al part no vaig tenir cap complicació i em van assistir nomès les comadrones, i a la mastitis em va asistir una ginecòloga, que potser és aquesta que dius però no recordo el nom... bastant bé també
Qualsevol cosa, ja saveu on sóc!!
merci per la teva informació!
cada vegada estic més convençuda d'anar a la tecla el dia que (espero que aviat!) em toqui!
cada vegada estic més convençuda d'anar a la tecla el dia que (espero que aviat!) em toqui!
Ei noies!!!
Jo també sóc de Tarragona!!!
Jo havia pensat tenir la criatura, el dia que estigui prenyada clar, a Joan XXIII.
Jo vaig a la ginecologa a Reus, a la Doctora Masip i super bé.
Que guai que hi hagi un lloc per a parlar les Tarragonines!!
Dimarts comença Santa Tecla, iupiiiii!! Festaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Jo també sóc de Tarragona!!!
Jo havia pensat tenir la criatura, el dia que estigui prenyada clar, a Joan XXIII.
Jo vaig a la ginecologa a Reus, a la Doctora Masip i super bé.
Que guai que hi hagi un lloc per a parlar les Tarragonines!!
Dimarts comença Santa Tecla, iupiiiii!! Festaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
woleeeeees!!!!
una altra tarragonina, com mola!!!
vinga ànims a les panxetes tarragonines...
doncs jo m'estreno el proper 28 de setembre amb la dra. miguel, a tarragona... la veritat és que si hagués de tenir una criatura, m'agradaria anar a la tecla... tothom m'ha parlat molt i molt bé...
mon germà, que està preparant ara el MIR diu que a la tecla és on tenen millor el tema dels parts...
una altra tarragonina, com mola!!!
vinga ànims a les panxetes tarragonines...
doncs jo m'estreno el proper 28 de setembre amb la dra. miguel, a tarragona... la veritat és que si hagués de tenir una criatura, m'agradaria anar a la tecla... tothom m'ha parlat molt i molt bé...
mon germà, que està preparant ara el MIR diu que a la tecla és on tenen millor el tema dels parts...
ah, i txell, benvinguda!!!
a veure si aviat ens pots donar (ens podem donar) bones notícies!
a veure si aviat ens pots donar (ens podem donar) bones notícies!
Aix!! ojala aviat ens puguem donar bones notícies!!! l'espera es fa llarga, però bueno, ho resistirem!!!
Tard o d'hora arribarà i ens oblidarem de tot el que estem patint!!
Fins aviat tarragonines!!

Tard o d'hora arribarà i ens oblidarem de tot el que estem patint!!
Fins aviat tarragonines!!

fa molt que busques, txell?
jo estic començant el segon cicle... a vore, a vore...

jo estic començant el segon cicle... a vore, a vore...

raquel79 ha escrit:fa molt que busques, txell?
jo estic començant el segon cicle... a vore, a vore...![]()
Deu fer quasi un anyet que busquem, xo no m'hi quedava perquè no ovulava. Ara amb l'ajuda de l'OMIFIN si que ovulo i deu fer uns 4 mesos que em prenc aquestes pastilles i de moment si que ovulo.
Ara em prenc els anticonceptius xq com que vaig tenir un embaras químic el cos ha d'acabar d'expulsar la brutícies i sense els antibabys no l'expulso tota.
A partir del mes que ve torno amb les pastis d'ovular i es com si comences de zero.
O sigui que no se ben b com ho he de contar.
Vaia rollo no t'he fotut eh??

Ei! com va la tarda tarragonines!!!!
Està tot molt paradet!! Segur que esteu pel carrer en algun dels actes de Santa Tecla!! A disfrutar!!
Jo aquesta nit nirè al conceert de Mago de Oz!!
Fins aviat noies!!!

Està tot molt paradet!! Segur que esteu pel carrer en algun dels actes de Santa Tecla!! A disfrutar!!
Jo aquesta nit nirè al conceert de Mago de Oz!!
Fins aviat noies!!!

QUÈ TAL EL CONCERT XELL?
A MI M'HAGUÉS AGRADAT VEURE A M-CLAN... EN FI...
IEP! QUE A REUS TAMBÉ SÓN FESTES! JOAN MASDEU A LA PLAÇA MERCADAL DISSABTE VINENT!
QUÈ TAL? COM HO PORTES? AQUEST MES HAS OVULAT? POTSER ENS DONARÀS UNA BONA NOT´CIA?

A MI M'HAGUÉS AGRADAT VEURE A M-CLAN... EN FI...
IEP! QUE A REUS TAMBÉ SÓN FESTES! JOAN MASDEU A LA PLAÇA MERCADAL DISSABTE VINENT!
QUÈ TAL? COM HO PORTES? AQUEST MES HAS OVULAT? POTSER ENS DONARÀS UNA BONA NOT´CIA?

Al final van anul·lar el concert per la pluja! Quina putada!!!
Suposo que si que he ovulat, ara m'estic prenen els anticonceptius o sigui que de moment res de res de tenir un baby.
Fins que no comenci amb l'Omifin res de res (començo al octubre) ja en tinc moltes ganes, el setembre se m'esta fent una mica llarg.
Avui toca concert dels pets jijiji
El dia 26 es la despedida del grup no?? Quina pena tia!!!
Fins aviat!!!

Suposo que si que he ovulat, ara m'estic prenen els anticonceptius o sigui que de moment res de res de tenir un baby.
Fins que no comenci amb l'Omifin res de res (començo al octubre) ja en tinc moltes ganes, el setembre se m'esta fent una mica llarg.
Avui toca concert dels pets jijiji
El dia 26 es la despedida del grup no?? Quina pena tia!!!
Fins aviat!!!

NENAAAA!!!
EL 26 DESPEDIDA PERÒ DELS WHISKI'NS...!!!
QUÈ TAL? FINS QUAN HAS DE PENDRE PASTIS?
JO ESTIC A LA SETMANA SEXY! JEJEJE...CREUAREM ELS DITS...

EL 26 DESPEDIDA PERÒ DELS WHISKI'NS...!!!
QUÈ TAL? FINS QUAN HAS DE PENDRE PASTIS?
JO ESTIC A LA SETMANA SEXY! JEJEJE...CREUAREM ELS DITS...

El dissabte ja s'acaben les pastis i despres a esperar que em vingui la warry i despres començare amb l'Omifin.
A mi encara em queden 2 setmanes per arribar a la setmana sexy!!
Ja en tinc ganes!!! Estic atabalada ja.
A on la fan la despedida dels whiskyngs?
A mi encara em queden 2 setmanes per arribar a la setmana sexy!!
Ja en tinc ganes!!! Estic atabalada ja.
A on la fan la despedida dels whiskyngs?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |