GINECOLOG/A A LA TEKNON
GINECOLOG/A A LA TEKNON
algu em podria dir si te alguna experiencia o va amb algun gone millor dona, em fa vergonya, jijiji, a la teknon????? gracie smaques!!!
la vida es una montanya rusa, algunes vegades les coses van be i de altres no, tenim que acceptar-ho tal i com venen les coses.
Re: GINECOLOG/A A LA TEKNON
Hola!! a mi em va encantar el Dr. Vergés, és un Sr. gran pero encantador... pero el problema és que no atén amb la meva mútua... Ara m'aten la Dra. Teresa Gomez, és de l'equip del Dr. Del Pozo, me'l van recomanar!! també ès molt maca!! espero haver-te ajudat!!
Hola, jo he tingut al meu nen amb el Dr. Sanfeliu i la meva experiència ha sigut molt bona. És un senyor de mitjana edat molt correcte...te'l recomano sense dubtes.
jo soc de sanitas, saps si entra per akesta mutua??? i que tal amb la Dra. teresa gomez???? es bona dra?? i que tal el tracte als paritoris i a la clinica???? jo em vaig operar alla pero no ser!!!! gracies
la vida es una montanya rusa, algunes vegades les coses van be i de altres no, tenim que acceptar-ho tal i com venen les coses.
MYM1984 jo també soc de sanitas i vaig amb la Dra. Figueroa, és molt maca i de moment no tenim cap queixa 

i es la teknon????? que es una dona o una noia?? em refereixo mes o menys a la edat!!! es agradable o que???
és a la teknon sí i es una dona però no és molt gran (soc molt dolenta per les edats) però és molt agradable
que em pots pasar el telefon per trucar i demanar hora??
qukns ides visita???
qukns ides visita???
Jo també vaig portar el meu embaraç amb la doctora gomez i també molt bé, es molt maca i agradable.
que em podeu pasr el telefon de la dra gomez???
Teresa Gomez tiene sobre los 40 años... es muy maja, pero no cogen embarazadas, yo fui antes d empezar a buscar...
tienes q llamar a este tlf:93 290 62 00 (atencion al cliente) y pedir por el consultorio del dr. Del Pozo. Cuando te pasen, pides para que te visite ella.
tienes q llamar a este tlf:93 290 62 00 (atencion al cliente) y pedir por el consultorio del dr. Del Pozo. Cuando te pasen, pides para que te visite ella.
Hola¡¡
jo vaig al ginecoleg en la teknon i estic encantada, es la diatros, en principi el meu gine era el Lugo pero l´any pasat faig tindre un embaras ectopic i estaba de guardia el cap de l´equip, Rafael Sanchez Borrego i es bonissim¡¡¡ en el seu equip hi ha dones, jo tambè soc d sanitas¡¡
deuuu
jo vaig al ginecoleg en la teknon i estic encantada, es la diatros, en principi el meu gine era el Lugo pero l´any pasat faig tindre un embaras ectopic i estaba de guardia el cap de l´equip, Rafael Sanchez Borrego i es bonissim¡¡¡ en el seu equip hi ha dones, jo tambè soc d sanitas¡¡
deuuu
hola maca, moltes gracies!!!!!!!! avui parlare amb el meu marit i pendrem una desicio!!!!!! gracies a totes!!!
Hola, yo tengo el telefono de la recepcion de su consultorio: 932906425
Taduol tiene razon, yo fui pq habia dejado las pastillas y no me venia la regla asi que fui como visita ginecologica ( ni se me paso por la cabeza que estuviera embarazada) y me dijo que no cogian mas embarazos, pero como yo habia ido como visita ginecologica me hacia un hueco.
Taduol tiene razon, yo fui pq habia dejado las pastillas y no me venia la regla asi que fui como visita ginecologica ( ni se me paso por la cabeza que estuviera embarazada) y me dijo que no cogian mas embarazos, pero como yo habia ido como visita ginecologica me hacia un hueco.
y eso???? cuando fuistes tu??? pk yo voy pk estamos buscando un bebe!!! que consultorio es??? tengo un lio de dr/dra jijiji
gegar82 ha escrit:Hola, yo tengo el telefono de la recepcion de su consultorio: 932906425
jejejeje!! y estabas embarazada?????

hola, pues si habia dejado los parches pensando que despues del verano empezariamos a buscar y asi dejabamos que el cuerpo volviera a su ritmo normal, lo haciamos con proteccion menos tres veces o asi, y sono la flauta, fui pq me habia hecho un te ysalio negativo y claro llevaba un retraso de 50 dias. Al principio me dijo que era normal que el cuerpo tenia un margen de tres meses para que me bajara la regla, pero como le dijo que tenia unos dolores bastante fuertes y que con la regla nunca me dolia asi me hizo una eco y tachi alli salio el que es hoy Samuel.
Mónica ya me contarás.... cómo te ha ido la elección.....

27.11.2009: 1ª visita ginecologa - 1ª eco
04.01.2010: 2ª visita ginecologa - 2ª eco
02.02.2010: Amniocentesis
03.02.2010: ÉS UNA NENA!
12.02.2010: Revisión después de la Amnio
11.03.2010: Eco Morfológica
16.03.2010: Visita Ginecóloga resultados Morfológica
23.04.2010: Resultados análisi de sangre Ginecóloga
29.04.2010: Curso preparación al parto
Hola yo tambien tengo sanitas opció y estoy en la teknon y tambien con diatros con el equipo del borrego, a mi de momento me ha llevado la dr Mariajesus rodriguez y super bien y muy contenta con el trato y con todo
Júlia 19/09/2010
ola me parece que al final cogere diatros, haber!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |