ens hem de vacunar les que estem buscant?
ens hem de vacunar les que estem buscant?
Woles a totes noies?
ara que ha començat la campanya de vacunació contra la grip estacional (de l'A ja no tinc ni ganes de parlar-ne... ufff... quin paranoia!!!!) tinc un dubte: les que estem buscant ens hauríem de vacunar???
ara que ha començat la campanya de vacunació contra la grip estacional (de l'A ja no tinc ni ganes de parlar-ne... ufff... quin paranoia!!!!) tinc un dubte: les que estem buscant ens hauríem de vacunar???
Re: ens hem de vacunar les que estem buscant?
crec que les embarassades es consideren grup de risc... si esteu buscant, jo ho consultaria al metge de capçalera/ginecòleg a veure què us diu.
No sé com funcionen les vacunes de la grip... si vas per la SS, tu tries si te la vols posar o només te la posen gratis si formes part d'un dels grups de risc?
Personalment, jo no em penso vacunar (i al meu fill intentaré vacunar-lo del mínim de coses possibles, o de cap, m'ho he d'estudiar), pe`ro això ja és un altre tema...
No sé com funcionen les vacunes de la grip... si vas per la SS, tu tries si te la vols posar o només te la posen gratis si formes part d'un dels grups de risc?
Personalment, jo no em penso vacunar (i al meu fill intentaré vacunar-lo del mínim de coses possibles, o de cap, m'ho he d'estudiar), pe`ro això ja és un altre tema...
Ponioleta ha escrit:crec que les embarassades es consideren grup de risc... si esteu buscant, jo ho consultaria al metge de capçalera/ginecòleg a veure què us diu.
ponioleta, com que el 28 tinc gine... li preguntaré, a vore què em diu...
respecte a les vacunes... és un tema delicat... crec que sí que se n'hi han de posar (it's my opinion, iep!)
raquel79 ha escrit:Ponioleta ha escrit:crec que les embarassades es consideren grup de risc... si esteu buscant, jo ho consultaria al metge de capçalera/ginecòleg a veure què us diu.
ponioleta, com que el 28 tinc gine... li preguntaré, a vore què em diu...
respecte a les vacunes... és un tema delicat... crec que sí que se n'hi han de posar (it's my opinion, iep!)
Sí, pregunta-li al gine, a veure què et diu, i que t'expliqui com funciona a la SS (pq sinó... deuen ser caríssimes, no?)
I sobre les vacunes, la veritat és que primer m'he d'informar bé (cosa que penso fer durant l'embaraç) per acabar de decidir què vull fer quan tingui un fill.
no!!
Només és vacuna a grup de risc: mestres, personal sanitari, bombers, plicia, amb enfermetats respiratories croniques, diabetics, embarassades...
si no tens cap factor de risc no et vacunen.
Només és vacuna a grup de risc: mestres, personal sanitari, bombers, plicia, amb enfermetats respiratories croniques, diabetics, embarassades...
SINDRIA ha escrit:no!!
ok, síndria!! també passa això amb la grip estacional?
tu ja t'has vacunat?
raquel79 ha escrit:SINDRIA ha escrit:no!!
ok, síndria!! també passa això amb la grip estacional?
tu ja t'has vacunat?
em referia a la grip estacional, de la grip a no vui saber res de vacuna!!
jo me vacunat cada any perque soc mestra, aquest any li preguntare avere..a mi els altres anys casualitat o no pero ma ant de conya mai me he gripat nomes angines!
Rosa28 ha escrit:Yo no lo haria, mas que nada porque conozco un monton de gente que me ha dicho que, coincidencia o no, el año que se han vacunado es cuando han cogido una gripe mas fuerte, por lo menos es lo que me han dicho
yo creo que es coincidencia...porque mira:
mi hermano asmatico ( si no fuese de la vacuna)
mi madre alergia asmatica..iwal cada anyo ingresaos i des de las vacunas....como mucho un resfriadillo
Noies i de les altres vacunes en sabeu alguna cosa?? de la rubeola i coses d'aquestes??? Es que vaig una mica perduda...
Rosa28 ha escrit:Yo no lo haria, mas que nada porque conozco un monton de gente que me ha dicho que, coincidencia o no, el año que se han vacunado es cuando han cogido una gripe mas fuerte, por lo menos es lo que me han dicho
pues yo siempre me había vacunado... y hace dos años no lo hice y pillé un gripazo...!! la primera vez (y espero que la última) que he pasado la gripe... pero el siguiente tampoco me vacuné y no me pasó nada... nuser...
zakira ha escrit:Noies i de les altres vacunes en sabeu alguna cosa?? de la rubeola i coses d'aquestes??? Es que vaig una mica perduda...
Hola zakira!!
Em sembla que de la rubeola ens vacunen als 13 o 14 anys. Al menys a mi si que me la van posar.
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;

La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;

hola!!
Jo no crec q sigui per coincidencia,pero em vaig vacunar un any i vaig agafar una grip del copon!!,no m'he tornat a vacunar i nol'he agafat.
I si algun dia em kedo prenyi,q espero sigui aviat,si m'haig de vacinar ja ho faré,pero de moment no em preocupa.
Jo no crec q sigui per coincidencia,pero em vaig vacunar un any i vaig agafar una grip del copon!!,no m'he tornat a vacunar i nol'he agafat.
I si algun dia em kedo prenyi,q espero sigui aviat,si m'haig de vacinar ja ho faré,pero de moment no em preocupa.
perlita27 ha escrit:hola!!
Doncs jo de la vacuna de la grip convncional em fio molt molt i molt....nose qwue fariem sense ella a la meva familia...

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |