medicaments buscant un embaràs

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
aurora84
:: gosset
Entrades: 417
Membre des de: dg. maig 18, 2008 4:36 pm

medicaments buscant un embaràs

EntradaAutor: aurora84 » ds. set. 19, 2009 8:00 am

Guapes... tinc un dubte molt gran!! Com totes les que estem aquí estic buscant un bebé... evidentment mentre tinc la regla sé perfectament que no estic embarassada però la resta de dies no es pot saber fins al següent període. Durant aquest temps d'incertesa... Ens podem medicar????

Déu meu, es que tinc un mal de coll que no m'aguanto. Aquesta nit al final m'he llevat i m'he pres una pastilla pel coll, i mentre la prenia m'he estat llegint el prospecte i ja estem amb el "si usted está embarazada o cree estarlo..." i ale, ja l'hem liat!! I amb això moltíssimes coses!! VAig més restreta que mai (no sé si és per l'Àcid Fòlic o perquè...) i l'altre dia em vaig acabar prenent un Fave de Fuca perquè sinó rebentava!!! I miro el prospecte i más de lo mismo...
Ostres... això que vol dir, que fins que no em quedi prenyi tampoc em podré prendre res?
Si realment ja tinc una llentieta a dins, el pobre ja deu haver tastat aquestes dues coses... jajajajajaj
Adéu petit angelet... La teva vida ha sigut molt curteta, però sempre formaràs part de mi... 6/9/2010

http://www.fertilityfriend.com/home/365884

Imatge

11 juliol 2011- Torna la menstruació, tornem a començar!
5 setembre - Visita ginecòloga per solucionar problema FL
pimpi
:: girafa
Entrades: 2329
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 11:16 am
Ubicació: maresme

Re: medicaments buscant un embaràs

EntradaAutor: pimpi » ds. set. 19, 2009 8:22 am

no t´agobiis. Si creus que tens força possibilitats d´estar-ho pren només gelocatil, pero totes les que som mares hem fet vida normal fins a saver que estem embarassades, faltaria més. Pensa que hi ha companyes que estan mesos per no dir anys buscant una criatura, i entre mig hi han mals de coll de queixal i de cap amb ibuprofe i antibiotic.
Jo vaig prendre ibu + mucolitic + ventolin amb placa de dentista inclosa i als 5 dies vaig saver que estava :-()) per tant... no pateixis ni t´agobiis, ni precises una medicació potser cal més que la prenguis.
Pel tema restrenyiment pot ser, pero et dic el mateix.
espero que tinguis sort aquestmateix mes :ok:
Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!

Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
aurora84

EntradaAutor: aurora84 » ds. set. 19, 2009 8:34 am

pimpi ha escrit:no t´agobiis. Si creus que tens força possibilitats d´estar-ho pren només gelocatil, pero totes les que som mares hem fet vida normal fins a saver que estem embarassades, faltaria més. Pensa que hi ha companyes que estan mesos per no dir anys buscant una criatura, i entre mig hi han mals de coll de queixal i de cap amb ibuprofe i antibiotic.
Jo vaig prendre ibu + mucolitic + ventolin amb placa de dentista inclosa i als 5 dies vaig saver que estava :-()) per tant... no pateixis ni t´agobiis, ni precises una medicació potser cal més que la prenguis.
Pel tema restrenyiment pot ser, pero et dic el mateix.
espero que tinguis sort aquestmateix mes :ok:

Gràcies per la resposta guapa!! M'has deixat més tranquila!! :pandi:
Adéu petit angelet... La teva vida ha sigut molt curteta, però sempre formaràs part de mi... 6/9/2010

Imatge

Àcura
:: peixet
:: peixet
Entrades: 275
Membre des de: dg. març 02, 2008 6:43 pm

EntradaAutor: Àcura » ds. set. 19, 2009 8:49 am

Aurora no pateixis dona,jo abans de saber que estava :-()) vaig estar prenent durant una setmaneta el ibuprofé i quan vaig a anar a la primera visita del gine em va dir que estigués tranquil.la que no pasava res.
Així que si has de pendre algo per la gola prente´l donsc encara no saps en certesa si estàs :-()) .
Imatge ImatgeImatgeImatgeImatge
-Alba-
:: dofí
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: -Alba- » ds. set. 19, 2009 10:32 am

pimpi hi ha problemes per que les embarassades prenguin ventolin??? jo ho necessito diariament
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL
llunaroa
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 7:41 am

EntradaAutor: llunaroa » ds. set. 19, 2009 12:24 pm

Hola!
A mi tb em passa pensar en que millor no prendre'm res per si de cas estic :-())
però al juny fent-me la valenta amb un mal de coll i per no prendre'm alguna cosa tan típica com ibuprofeno o algu així per si les mosques hi havia cigru, vaig acabar amb unes angines de campionat i em van haver de receptar antibiòtic 8 dies... així que mira, a vegades és pitjor!
De totes maneres vaig dir als metges que havia la possiblitat d'estar prenyi i em van dir que com que no ho sabia del cert primer era el primer i el primer era posar-me jo bona... em vaig quedar a quadros, vaig preguntar-li a la ginecòloga i em va dir que d'entrada els antibiòtics de la línia de l'augmentine i tots aquests te'ls pots prendre durant l'embaràs (suposo que en quantitats controlades és clar) i que fins als 17 dies o porai d'embaràs no hi havia tant perill.... bé no sé...
Jo aurora, em prendria alguna cosa pel mal de coll! Sinó serà pitjor...
També estic amb mal de coll... farigola amb mel, carmelets i alguna pastilla!

besus!
Imatge
pimpi
Entrades: 2329
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 11:16 am
Ubicació: maresme

EntradaAutor: pimpi » ds. set. 19, 2009 4:10 pm

-Alba- ha escrit:pimpi hi ha problemes per que les embarassades prenguin ventolin??? jo ho necessito diariament

esw un grup de medicaments "permesos" si no es pot evitar.... Jo era per una simple bronquitis, per tant més hem valia deixar el tabac que no enxufar-me el ventolin, pero mira... estava en un trancazo important.
L´aspirina ASC esta descartada en l´embaras, i a mi m´en van donar un temps per un tema de cuagulacio i de risc de perdre el bebe, per tant... no patiu, només cal informar-se bé, i els metges son metges i si dupteu busqueu una segona opinio per qedar-vos mes tranquis pero no estigueu neguitoses, que no val la pena, i als bebitus no els hi agrada :--/)
Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!

Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
martinica
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 7:13 pm

EntradaAutor: martinica » ds. set. 19, 2009 4:15 pm

A veure normalment una sap que está embarasada amb la primera falta ies compten 4 setmanes de embaras per conveni ginecologic pero de fet estas de 2 setmanes aprox, desde l'ovulacio, en el moment del positiu hi ha implantacio, pero encara la placenta i el cordo umbilical estan en fase embrionaria, es a dir s'estan formant pero encara no funcionen com tal, i l'embrio implantat en l'endometri diguem que es autosuficient i no hi ha interacanvi de sang amb la mare.El intercanvi propiament dit crec que no es fins a les 4 setmanes reals (6 d'embaras) aixi que no es gaire greu que prenguis una pastilla pel mal de cap o per el mal de gola, si es algo mes serio parla amb el teu metge.
De fet si fem servir el sentit comú (que no es fácil quant vols quedarte prenyada si o si,per experiencia :r) :r) :r) ) quantes noies s'han assabentat del seu embaras despres d'haverse pegat unes vacances de farra tremenda bebent i fumant o bè despres d'alguna malaltia en la que s'han medicat sense saber que estaven prenyades, i no ha pasat res? dooncs moltes el que pasa que quant estas desitjant veure les dos ratlletes del test d'embaras ens tornem una mica lelas i tot ens fa por.
Chiqueta estigues tranquila i fes vida normal que un cop vegis les dos ratlletes llavors si que la teva vida ja no tornara a ser la mateixa >.-<: >.-<: >.-<:

Ahhhh i els prospectes dels farmacs en el fons no son mes que un plec de descarrega per els laboratoris, tipus:
-ahhhhhhhh se siente, no em pots denunciar jo ja t'havia avisat ........
Aixo no vol dir que tot es pugui pendre alegrement sense mesure, pero si que molts medicaments que incorporen la frase famosa de : no tome este medicamento si esta embaraza o cree que pudiera estarlo, despres si calen el ginecoleg tels recepta. Y el 99% incorpora aquesta frase precisament perque no es prenguin res durant l'embaras que no hagi estat prescrit per un metge.
Imatge

Imatge

Imatge
aurora84

EntradaAutor: aurora84 » ds. set. 19, 2009 4:26 pm

Moltíiiissimes gràcies per les vostres respostes!!! De fet, ja duc dins 2 tantums verde i un neobrufen... Sinó no aguanto!!! jjajajajajajaja

I en això que dius martinica tens tota la raó.... quines paranoies que ens agafen!!! jajajajaajaj (per cert, això del cordó m'ho va explicar la meva gine de forma resumida, per tots aquells casos en que s'estan prenent antibaby i te'n deixes alguna... pots seguir prenent les de la resta del cicle encara que t'hagis quedat prenyi pq l'embrió encara no té contacte amb la sang de la mare)

Imatge

-Alba-
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: -Alba- » ds. set. 19, 2009 8:33 pm

pimpi ha escrit:
-Alba- ha escrit:pimpi hi ha problemes per que les embarassades prenguin ventolin??? jo ho necessito diariament

esw un grup de medicaments "permesos" si no es pot evitar.... Jo era per una simple bronquitis, per tant més hem valia deixar el tabac que no enxufar-me el ventolin, pero mira... estava en un trancazo important.
L´aspirina ASC esta descartada en l´embaras, i a mi m´en van donar un temps per un tema de cuagulacio i de risc de perdre el bebe, per tant... no patiu, només cal informar-se bé, i els metges son metges i si dupteu busqueu una segona opinio per qedar-vos mes tranquis pero no estigueu neguitoses, que no val la pena, i als bebitus no els hi agrada :--/)

a vale vale!!!!! a mi la resta de medicament m'es igual pero sense el ventolin no puc viure!! si estornudo 3 cops i ja em costa respirar... se'm tanquen el bronquis... tinc bronquitis asmatica cronica
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::