quirofans clinica Quirón

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
annia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

quirofans clinica Quirón

EntradaAutor: annia » dg. oct. 04, 2009 7:39 pm

Hola,

A veure si alguna ho sap per casualitat.
M'ha comentat una amiga que li ha dir el seu ginecoleg que la Clinica Quirón te el defecte de que els quirofans estan molt lluny de la sala de parts, i que si estás tenint un part natural i a última hora t'han de fer cessarea, t'has de recorrer mig hospital per arribar als quirofans!!, amb el conseqüent risc...Algú n'ha sentit parlar?
danu79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1134
Membre des de: dl. juny 26, 2006 5:30 pm

Re: quirofans clinica Quirón

EntradaAutor: danu79 » dg. oct. 04, 2009 9:13 pm

No en tinc ni idea... ?-)
I del que tampoc tinc massa idea és de si realment pot venir d'uns minutets més de trasllat cap a la sala de parts. Hi ha casos tan greus que vingui d'uns cinc minuts? Crec que si realment és així ho deuen tenir previst no?

Ahir ens vam decidir per anar a la Quiron pel part i m'ha cridat l'atenció el post. A veure si algú ens pot ajudar.
nisana
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: ds. des. 13, 2008 3:43 pm

EntradaAutor: nisana » dl. oct. 05, 2009 10:26 am

Doncs jo vaig parir a la Quiron però no sabria dir-te...vaig entrar d'urgències perquè havia trencat aïgues "brutes" i vaig estar una estona en una saleta controlant la dilatació i el cor del nen però de seguida em van portar a quiròfan per fer cessàrea.
En tot cas, si estàs sota la supervisió de la llevadora o del metge ells van controlant el tema i no crec que vingui d'uns minuts, no sé, en realitat poques vegades cal córrer tant, la veritat. Jo no patiria per això, cada dia hi pareixen moltes dones allà.
aliciasance
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dv. set. 18, 2009 7:20 pm

EntradaAutor: aliciasance » dc. oct. 07, 2009 7:30 pm

no se si aixo pot ser molt real, sent un hospital nou jo diria que aixo ho tindrien previst, no?? pot ser que per la persona que esta parint fossi una estona molt llarga i que la veritat fossin segons... vamos digo yo... Si despres de donar-li tantes voltes a veure on anava si ara resulta que te pegues... no m'espanteu!!! petonets a totes :pandi:
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::