AJUDA PROGEVERA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
taduol
:: gosset
Entrades: 447
Membre des de: dt. jul. 07, 2009 9:19 am

AJUDA PROGEVERA

EntradaAutor: taduol » dt. oct. 06, 2009 2:48 pm

HELP ME!!!
Noies, algú s'ha pres progevera?
es que porto 8 dies prenent-la i encara no m'ha baixat... estic preocupadeta...
si estigués embarassada (que no crec que sigui el cas pero encara no m'ha baixat) repercuteix al fetus?
es que tinc un cacau mental!!! normalment, ve al 5é dia o així i jo vaig pel 8é i encara res... :-:)
La vida no se mide por las veces que respiras, sino por los momentos que dejan sin aliento
Imatge
Imatge
yeide
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 8:01 pm

Re: AJUDA PROGEVERA

EntradaAutor: yeide » dt. oct. 06, 2009 4:25 pm

Hola
Durant molt de temps vaig estar prenent progevera, però sol me les havia de prendre durant 5 dies consecutius. Després trigava una mica en baixar la regla, però si veus que s'allarga fes-te un test d'embaràs per si les mosques. De totes maneres ssegurament et baixa deseguida
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
SOL SOLET
:: peixet
:: peixet
Entrades: 271
Membre des de: dl. jul. 06, 2009 12:07 pm
Ubicació: Vic
Contacta:

EntradaAutor: SOL SOLET » dt. oct. 06, 2009 6:31 pm

Hola!

Jo durant un temps em vaig pendre la progevera quan no em venia la regla, i les indicaciosn que em van donar era pendremela durant 5 dies seguits i el 3er dia de no pendrela em venia la regla. Crec recorda algo aixi! de totes maneres sempre abans de pendremela em feien fer-me un test i repetirlo a la setmana seguent i si seguia donantq ue no em prenia la progevera. Pero el gine em va dir que si alguna vegada no em baixaba la regla em fes un test urgent i interrumpis la rpogevera. Ara bé jo me la prenia em omifin pq estaba buscant un embaras i no ho acosneguia. Si no em venia al regla era test espera altre test i progeevra i depsres els dias que em tocaba segons el cicle omifin.
Espero tinguis sort!!!! I el meu consell feste un test!
petons
:: firma esborrada per super mega mega gran ::::
taduol
Entrades: 447
Membre des de: dt. jul. 07, 2009 9:19 am

EntradaAutor: taduol » dt. oct. 06, 2009 7:35 pm

SOL SOLET ha escrit:Hola!

Jo durant un temps em vaig pendre la progevera quan no em venia la regla, i les indicaciosn que em van donar era pendremela durant 5 dies seguits i el 3er dia de no pendrela em venia la regla. Crec recorda algo aixi! de totes maneres sempre abans de pendremela em feien fer-me un test i repetirlo a la setmana seguent i si seguia donantq ue no em prenia la progevera. Pero el gine em va dir que si alguna vegada no em baixaba la regla em fes un test urgent i interrumpis la rpogevera. Ara bé jo me la prenia em omifin pq estaba buscant un embaras i no ho acosneguia. Si no em venia al regla era test espera altre test i progeevra i depsres els dias que em tocaba segons el cicle omifin.
Espero tinguis sort!!!! I el meu consell feste un test!
petons

aises guapa!! demá me'n faré un altre ?-)
La vida no se mide por las veces que respiras, sino por los momentos que dejan sin aliento
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::