Després de gairebé dos anys...........
Després de gairebé dos anys...........
Hola, noies!!!!!!!!!!!!!!
Estic embarassada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No m'ho crec, però el Clear blue diu que si!!!!!!!!!!!!!!!
Fa molt que no escribia, però us anava llegint.......
Després de dos anys "dándole que te pego", ho he conseguit!!!!!!Tenia totes les proves de fertilitat fetes i m'havien diagnosticat "infertilitat d'origen desconegut" ara fará un any, i em van recomenar anar a RA, però vaig voler deixar passar el temps uns 6 mesos i després per problemes de peles....6 mesos més!!!! Ara, a on treballava han tancat i amb els diners de l'indemnització, ja tenia pensat que començaria el tractament.........(ha sigut molt fort, volia demanar hora aquesta setmana i el diumenge em vai fer el test!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
La frase de quan menys tho esperis, tens estress, son nervis....jo, l'havia sentit mil vegades, la veritat, tinc un caracter molt tranquil, però despres de dos anys, he passat per tots els sentiments possibles......fins que l'empresa a on jo treballava no ha tancat, no m'he quedat embarassada.....tindrá algo que veure???? Ara penso, que igual si que tenia nervis........
Ara espero, que tot em surti bé!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anims a totes!!!!!!!!!
Estic embarassada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No m'ho crec, però el Clear blue diu que si!!!!!!!!!!!!!!!
Fa molt que no escribia, però us anava llegint.......
Després de dos anys "dándole que te pego", ho he conseguit!!!!!!Tenia totes les proves de fertilitat fetes i m'havien diagnosticat "infertilitat d'origen desconegut" ara fará un any, i em van recomenar anar a RA, però vaig voler deixar passar el temps uns 6 mesos i després per problemes de peles....6 mesos més!!!! Ara, a on treballava han tancat i amb els diners de l'indemnització, ja tenia pensat que començaria el tractament.........(ha sigut molt fort, volia demanar hora aquesta setmana i el diumenge em vai fer el test!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
La frase de quan menys tho esperis, tens estress, son nervis....jo, l'havia sentit mil vegades, la veritat, tinc un caracter molt tranquil, però despres de dos anys, he passat per tots els sentiments possibles......fins que l'empresa a on jo treballava no ha tancat, no m'he quedat embarassada.....tindrá algo que veure???? Ara penso, que igual si que tenia nervis........
Ara espero, que tot em surti bé!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anims a totes!!!!!!!!!
Re: Després de gairebé dos anys...........
Moltes Felicitats!!!!!!

Enhorabona Fabiola! Sempre és bo sentir aquestes bones noticies! Felicitats

Moltes felicitats! quina alegria! Ara toca cuidar-se molt!
Una abraçada
Una abraçada
Moltes felicitats!!!

Yo, mi, me, contigo... http://jgodrid.wordpress.com
Mobles d'estudi en venta! https://picasaweb.google.com/jgodrid/Mu ... Negociable
- island
- :: lleona

- Entrades: 936
- Membre des de: dg. maig 31, 2009 9:30 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
enhorabona guapa!!!!
és una gran notícia! imagino com de feliços de veu estar!!!
disfruta-ho mooooolt!!!!

és una gran notícia! imagino com de feliços de veu estar!!!
disfruta-ho mooooolt!!!!
Fabiola muchisimas felicidades!!! Me alegro mucho por ti!!!! No tenias ningun sintoma que te hiciera pensar que estabas embarazada??? Porque te hiciste el TE?? Tenias retraso?? Cuentanoslo todo!!!
- noe23/6/07
- :: conillet

- Entrades: 371
- Membre des de: dt. maig 12, 2009 3:01 pm
Quina bona notícia!!!
Deu ser dels positius més desitjats del SP!!!!

Deu ser dels positius més desitjats del SP!!!!

ENHORABONA FABIOLA!!
I ARA QUE ET MIMIN MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLT!!!!
Ja saps si serà
o
????
I ARA QUE ET MIMIN MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLT!!!!
Ja saps si serà
o
????Re: Després de gairebé dos anys...........
MOLTISSIMES FELICITATS, ARA A CUIDAR-SE MOLT I A DEIXAR QUE ET MIMIN. UNA ABRAÇADA

Felicitats guapa!!!!! el relax fa aquestas cosas. Veure casos com els teus dona molts ànims.
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
moltes felicitats!!! T'esperem al post de mares de juny 2010!!! Perque sera de juny no?
MUCHIIIIISIMAS FELICIDADES!!! Cuidate mucho y disfruta muchisimo de tu embarazo!!!
FABIOLA, Quin subidon quan et vas fer el test, no? que guai!!!! MOLTES FELICITATS!!!!! T'espero al post de mamis de juny!
Enhorabona fabiola!! Cuida't molt!!
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;

La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;

MOLTES FELICITATS!!!!
que guay ara a cuidar-te jijiji si que els nervis influeixen si, veus t'has descansat i patapam EMBARASSADA!!!
que guay ara a cuidar-te jijiji si que els nervis influeixen si, veus t'has descansat i patapam EMBARASSADA!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

07.11.2009