Hola mamis! soc una nova futura mare..
- Lalirondalla
- :: puça

- Entrades: 14
- Membre des de: dl. oct. 12, 2009 12:19 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Hola mamis! soc una nova futura mare..
Hola a totes!
estic molt contenta d'haver trobat socpetit i espero poder compartir moltes coses amb vosaltres!!
Des que va néixer l'Abril, la filla del meu germà, que m'han agafat unes ganes terribles de tenir una criatura.. potser per això des de fa un temps ajudo en talles de putxinellis, contes i aquestes coses!!
Un petonas a totes,
Lali.
estic molt contenta d'haver trobat socpetit i espero poder compartir moltes coses amb vosaltres!!
Des que va néixer l'Abril, la filla del meu germà, que m'han agafat unes ganes terribles de tenir una criatura.. potser per això des de fa un temps ajudo en talles de putxinellis, contes i aquestes coses!!
Un petonas a totes,
Lali.
- Lalirondalla

- Contacta:
Re: Hola mamis! soc una nova futura mare..
Hola!
gràcies a totes per la benvinguda!
No, no fa molt que el cerco.. ens hi hem posat fa un mes potser i espero no haver de fer res per a que vingui... ja ho veurem. Espero que amb amor sigui suficient!!
gràcies a totes per la benvinguda!
No, no fa molt que el cerco.. ens hi hem posat fa un mes potser i espero no haver de fer res per a que vingui... ja ho veurem. Espero que amb amor sigui suficient!!
Hola lali i benvinguda!
Nosaltres hem començat a buscar aquest mes, aviam si hi ha sort! i sino, seguirem buscant!
Passa't pel post de buscadores d'octubre que t'ajudarem a fer l'espera més emocionant, si es tracta de riure/plorar/ballar, millor compartir-ho, no?
Nosaltres hem començat a buscar aquest mes, aviam si hi ha sort! i sino, seguirem buscant!
Passa't pel post de buscadores d'octubre que t'ajudarem a fer l'espera més emocionant, si es tracta de riure/plorar/ballar, millor compartir-ho, no?

Benvinguda!!!
Lali benvinguda. Que la teva recerca sigui molt curteta. Un consell: no et capfiquis i et quedaràs més ràpid. Prent-ho amb calma i tot anirà bé. Ja ens veurem pel SocPetit. 

Hola lali benvinguda!!!
Aquí t'ho passaràs molt bè, ja veuràs.
Som totes com una gran família.

Aquí t'ho passaràs molt bè, ja veuràs.
Som totes com una gran família.

- Lalirondalla

- Contacta:
Gràcies dinser, gràcies Txell! Gràcies a totes!
No puc entrar tant sovint com voldria (feina grgrgrgrg) però ja veig que hi ha temes molt interessants!
Estic vivint molt a la meva neboda (que ara té 18 mesos!) però saber de primera mà coses de les altres mames o futures mares, no té preu!!
Per cert, algú em pot dir com posar-me una foto de perfil?
Petons i salut!!
Lali.
No puc entrar tant sovint com voldria (feina grgrgrgrg) però ja veig que hi ha temes molt interessants!
Estic vivint molt a la meva neboda (que ara té 18 mesos!) però saber de primera mà coses de les altres mames o futures mares, no té preu!!
Per cert, algú em pot dir com posar-me una foto de perfil?
Petons i salut!!
Lali.
Benvinguda!!!
jo també m'hi acabo de posar, a buscar...espero que ben aviat poguem parlar de quina cuna escollim!!!
jo també m'hi acabo de posar, a buscar...espero que ben aviat poguem parlar de quina cuna escollim!!!

- Nina que camina
- :: rateta

- Entrades: 181
- Membre des de: dj. març 06, 2008 10:26 am
Lalirondalla ha escrit:Per cert, algú em pot dir com posar-me una foto de perfil?
Petons i salut!!
Lali.
Primer de tot benvinguda!!
Per posar una foto de perfil has d'anar al tauler de control de l'usuari, posar-te a la pestanyeta d'edició de l'avatar, mostra galeria i triar-ne una foto!
Que vagi bé!
Bienvenida y espero que la espera sea corta, besos
Júlia 19/09/2010
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |