augment de mensualitats de SANITAS

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
helfa
:: zebra
Entrades: 1765
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 10:34 am

Re: augment de mensualitats de SANITAS

EntradaAutor: helfa » dg. nov. 08, 2009 11:57 am

Hola atram!!!

Yo no he recibido ninguna carta......a lo mejor la recibo esta semana.....yo tambien tengo sanitas multi pero no soy de ningun colectivo.....en fin, ya te dire algo durante esta semana porque si es verdad que nos suben un 30 por ciento no veas como se pasan!!!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Martina32
:: girafa
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

EntradaAutor: Martina32 » dg. nov. 08, 2009 12:12 pm

Jo si que he rebut aquesta carta, i carai, m'han pujat sobre un 23 %. Jo també sóc d'un col·lectiu. La veritat és que encara no he trucat perquè la vaig veure ahir. A veure que ens diuen.
mireiafor
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dg. nov. 08, 2009 2:53 pm

Jo soc d'agrupació mútua i fa poc assistència sanitària colegial em va fer una oferta molt bona amb la cobertura total + la dental per intentar captar-me com clident. Jo no la vaig agafar perquè no m'entrava la dexeus (que és on jo vaig per casi tot) ni l'odontopediatra de la nena on la portem però potser a vosaltres sí que us interessa. Segur que si demaneu informació una comercial es posaria en contacte amb vosaltres i venint d'una altra mútua per segur que podeu treure unes bones condicions per passar-vos a "assitència" :ok:
Imatge

Imatge
ciregirl
Entrades: 2655
Membre des de: dl. juny 15, 2009 10:40 pm

EntradaAutor: ciregirl » dg. nov. 08, 2009 3:45 pm

hola noies, jo em vaig fer de sanitas akest juliol i vag rebre la carta també, però la veritat és que pel que posa la meva quota es mantindrà igual (d fet crec q pagaré un euro menys!).
deu ser per això del col·lectiu que sou, jo no era de cap així que de fet ja estic pagant una pasta... pffff...
en fi salut i petons per totes! :)
Nika28
:: gosset
Entrades: 490
Membre des de: dl. oct. 16, 2006 10:51 am
Ubicació: Ara a Madrid, pero sempre de Ripollet (BCN)
Contacta:

EntradaAutor: Nika28 » dg. nov. 08, 2009 4:04 pm

yo también tengo sanitas y también de un colectivo, y nos han comunicado que suben un 30%, además de subir los copagos a 2€, un robo vamos...

así que yo el año que viene pasaré a ser de adelas que me cobran unos euros menos y practicamente los mismo, y sin copagos....

En Barcelona no se si pasa lo mismo, pero aquí en Madrid en los Hospitales de Sanitas es casi la S. Social, unas colas increibles. La verdad es que no estoy dispuesta a pagar ese dineral y que conste que he tenido a Lucía en Sanitas y su pediatra es genial pero.... las pelas mandan.

Nika :koala:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
cigroneta
Entrades: 1084
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 7:34 pm

EntradaAutor: cigroneta » dg. nov. 08, 2009 4:27 pm

Hola! m'ha agradat veure aquest post perquè a mi la setmana passada també em va arribar una carta de Sanitas!! jo estic beneficiant-me d'un preu de col·lectiu però ara resulta que me'l pugen 9 euros cada mes!!!!
jo per sort no tinc copagaments!
al principi pensava que era només a mi perque posava que revisen la zona de residència i l'edat però veig que és general. :sogra:
PACTERES, AQUEST 2010 SERÀ NOSTRE!!!

grafiqueta+ http://www.fertilityfriend.com/home/2d84c7
Imatge
Imatge
espurneta
:: granota
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 7:08 pm
Ubicació: Camp de Tarragona
Contacta:

EntradaAutor: espurneta » dg. nov. 08, 2009 5:41 pm

Jo també pertanyo a un col·lectiu i ja he rebut la carta.La quota s´incrementarà un 3´7 %.
No entenc l´increment del 30 o el 23% del que parleu.És una bestialitat!!
A veure que us diuen a Sanitas , ja ens informareu.
Imatge
MERX
Entrades: 1261
Membre des de: dc. jul. 04, 2007 11:49 am

EntradaAutor: MERX » dg. nov. 08, 2009 5:44 pm

hola agrupació mutua funciona be?????? esteu contentes les que sou d'aquesta mutua??????
ImatgeImatge

Imatge
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dg. nov. 08, 2009 6:55 pm

Ei, jo tambe he rebut la carta on diu un 3,7 % i em vaig quedar tan tranquila, no havia vist que el preu 2010 estava a la part de darrera del full ens han pujat un 35%!!!!! També som de un col.lectiu, pel que hem temo que aquesta pujada només ens l'han fet a nosaltres.

Demà trucaré a la comercial a veure que s'explica però ho trovo una passada. :sogra:
towanda
Entrades: 1381
Membre des de: dt. març 31, 2009 9:08 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: towanda » dl. nov. 09, 2009 8:47 am

hola noies:
Jo estic igual que vosaltres , la setmana pasada vaig rebre la carta de sanitas i hem vaig quedar glaçada de la pujada que m´han fet , veig que no soc l´única , emb els temps que corren no entenc com fan aquestes pujades, jo m´estic plantejant de donarme de baixa
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
marva
:: tigre
:: tigre
Entrades: 748
Membre des de: dg. abr. 26, 2009 5:47 pm

EntradaAutor: marva » dl. nov. 09, 2009 8:52 am

Noies m'apunto jo també, jo formo part del conveni de l'ensenyament i em feien preu especial, però també he rebut la carta amb la pujada i m'ha pujat uns 7 o 8€ i si em va semblar molt!!!!

Que em de fer ara, alguna s'ha informat del tema?
http://28dias.es/marva/wykresy/2010-01-11 El positiu!!!!

Descubriendo la vida junto a ti!!!!

Imatge
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

EntradaAutor: MiMi_M_T » dl. nov. 09, 2009 10:25 am

Bon dia noies!
Aixo de Sanitas es un "timo". A nosaltres ens va passar l'any passat. També som de col·lectiu i ens apujaven una bestiessa a part del copagament.
Al final ens vam donar de baixa i vam buscar una altre mutua. Ara estem a Mutua Atlantida i tot perfecte i sense copagament.
Imatge

Imatge

Imatge
Su_
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

EntradaAutor: Su_ » dl. nov. 09, 2009 11:32 am

ATRAM aixo esta donant de si eh?

Acabo de trucar a Sanitas.... definitivament jo a principis d'any em canvio de companyia, ara no puc perque estic agafada de mans i peus perque falta poquet per tenir la nena i despres d'estar pagant una polissa per tenir-la per privat no ho perdre...

Us explico una mica... jo tinc SANITAS OPCIO desde 01/10/08 i pagava 68,58 €/mes, per aquest any em van pujar a 69,75€/mes... 1,17€... aqui be... pero per al 2010 em volen pujar a 76,98€... 7,23€ mes al mes.... (el primer rebut, el de gener es una mica mes pels impostos, pero aixo tambe passa amb les assegurances de cotxe, hogar, vida....)

Al trucar li he dit que la pujada no correspon al 3,7% i m'ha dit que es correcte, que no nomes es el 3,7% sino que tambe influeix l'edat i la zona geografica.... m'ha dit que si vull reclamar i que em diguin a que correspon cada cosa que envii un mail a gestionclientes@sanitas.es

Tinc 30 anys.... visc a Sabadell.... i porto pagant la polissa desde fa 13 mesos.... vaig contractar-la per web... i ja pago mes que moltes persones que tenen la mateixa franja d'edat amb la mateixa polissa ?-) com es menja aixo? i ara aquesta pujada....

A sobre fa poquet que vaig trucar per sapiguer quan i com he de donar d'alta la nena quan la tingui i de pas vaig preguntar preu... aproximadament em van dir que em costaria 70€/mes!!!!! aixi que pensava canviar-me o deixar la nena nomes.... pero aixi passo... directament em canviare!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
mireiafor

EntradaAutor: mireiafor » dl. nov. 09, 2009 11:33 am

MERX ha escrit:hola agrupació mutua funciona be?????? esteu contentes les que sou d'aquesta mutua??????

Nosaltres fa temps que hi som i estem bastant contents, no hem tingut mai cap queixa del tracte telefònic, la rapidesa del servei, autoritzacions... tot vaja. Ara em feia una mica de por perquè el famós Millet també havia estat al seu consell de direcció i no sabia com aniria la cosa, però de moment cap problema.

Quan jo em vaig apuntar em van vendre un parell de coses que no necessitava (però això va ser més picaresca de la comercial i falta d'informació meva) però amb el temps he anat afinant i ara només estic apuntada a l'assegurança mèdica. Cada vegada que alguna altrá mútua m'ha intentat captar i he parlat amb Agrupació m'han anat millorant les condicions i ara ja no tinc copagament i també tinc un descompte per el tercer i quart membre de la família :ok:
Imatge

Imatge
mireiafor

EntradaAutor: mireiafor » dl. nov. 09, 2009 11:38 am

[quote="atrammireiafor: he estat mirant lo què has comentat d'assistència sanitària, i a la web són més de 82€, a veure si trucant-hi em parlen d'aquesta oferta que has comentat. També comentaves que no hi ha copagaments, oi? Perquè la web també diu que si que n'hi ha!
[/quote]

A mi em van fer una oferta de pagar 200 euros per 4 persones amb l'assegurança mèdica més completa, incluint la cobertura dental (revisions i neteges anuals gratis, i preus especials per a la resta de tractaments), sense carències ni copagaments. No sé si li faran a tothom però hi ha una comercial bastant trempada que m'ha intentat captar vàries vegades i em té a la seva base de dades i cada vegada que li entra una oferta interessant em truca.... crec que ja vaig esborrar el seu correu però si t'interessa m'envies un privi i intentaria veure si puc contactar amb ella :ok:
Imatge

Imatge
Pitufitta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 145
Membre des de: dj. abr. 24, 2008 2:02 pm

EntradaAutor: Pitufitta » dl. nov. 09, 2009 11:45 am

chicas pues vaya que os suban tanto el precio! eso no es normal!

yo estoy buscando ahora mutuas.. y la verdad que me gustaba bastante sanitas, pero con esto de que suben me he echado un poco para atras.... ?-) ?-) ?-) :-(( :-((
nani2
Entrades: 456
Membre des de: dc. set. 02, 2009 9:19 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: nani2 » dl. nov. 09, 2009 11:50 am

Ahora vengo de mirar DKV, por si hay q cambiar, con 30 años pertenciendo a un colectivo son 69e.
Imatge
nani2
Entrades: 456
Membre des de: dc. set. 02, 2009 9:19 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: nani2 » dl. nov. 09, 2009 12:06 pm

Atram he ido directamente a la oficina de Dkv que trabajo al lado, pero ahora acabo de llamar a adeslas y me han dicho q por pertenecer a un colectivo de hospitales de catalunya, o algo asi lo llaman, para mi , mi marido o mis hijos, cuando los tenga, 43,61e sin copagos ni nada y cree q sin carencia, esto precio 2009, el de 2010 no lo tenia aun pero me ha dicho 2 ó 3 e más q eso si q es normal. Me pasare directament por la oficina de adeslas a informarme mejor, por telefono no es lo mismo y si es correcto lo de la carencia, creo q no espero a cambiarme.
Imatge
morritos
Entrades: 2065
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 2:49 pm

EntradaAutor: morritos » dl. nov. 09, 2009 2:26 pm

nenas a mi no me ha llegado nada...!!! :-:) ?-) ?-) ?-)
eso del colectivo que decís... yo no soy de ningún colectivo...... :-:) :-:) :-:)
Imatge

Imatge
Hemos hecho ''teti'' durante 10 meses.
Supernena
Entrades: 485
Membre des de: dl. set. 07, 2009 4:55 pm

EntradaAutor: Supernena » dl. nov. 09, 2009 4:59 pm

Hola chicas a mi tampoco me ha llegado ninguna carta, y tampoco pertenezco a ningun colectivo, sera que solo os suben las cuotas a los colectivos???
Júlia 19/09/2010

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::