A tú petitó...
A tú petitó...
He començat a escriure un diari perquè un dia sàpiga tot el que he sentit mentre l'esperava...
Hola vida. Avui fa tot el dia que parlo amb tu i a estones em sento una mica boja ja que ni tan sols sé si ja avui, ha començat la teva vida. Reso al cel perquè sigui així. Tinc tantes ganes de tu, de sentir-te dintre meu, de saber del cert que estàs creixent, fen-te fort i preparan-te per quan surtis al món, que sento pessigolles que em recorren tot el cos, la pell se'm torna de gallina a estones, és un desig tant intens que és molt difícil d'explicar. El món aquí a fora no és fàcil, però et ben asseguro que no et faltara de res. T'estimaré com mai ho podrà fer ningú altre. No ho dubtis en cap moment. Si es avui que comença la teva vida, ara t'espera un viatge, un viatge que no serà fàcil però necessito que el facis, ves en compte, però arriba a on has d'arribar, i una vegada allá, no et rendeixis, agafa't fort i no pateixis jo t'estimo i t'envio l'energia necessària perquè et quedis amb mi. Passaran unes setmanes complicades, et sentiràs dèbil o potser no tindràs ganes de lluitar per res, no ho facis si us plau, no et donis per vençut o vençuda, em notaràs nerviosa, però tan sols serà perquè ja avui començo a patir per tu. Lluita, lluita per quedar-te i viure, lluita per poder obrir els ulls un dia i trobar-te amb els meus, lluita per totes les coses boniques que et prometo que podràs veure, escoltar, sentir i tocar. Lluita, que jo et necessito ara, quan et tingui als braços, aleshores seré jo la que lluitaré perquè seràs tu que em necessitaràs. Ho faré, res ni ningú em farà caure i si així fos, m'aixecaré perquè et tindré a tu. Et desitjo tant...
Mentre vé de camí...que sàpiga que no deixo de pensar en ell o ella...
Hola vida. Avui fa tot el dia que parlo amb tu i a estones em sento una mica boja ja que ni tan sols sé si ja avui, ha començat la teva vida. Reso al cel perquè sigui així. Tinc tantes ganes de tu, de sentir-te dintre meu, de saber del cert que estàs creixent, fen-te fort i preparan-te per quan surtis al món, que sento pessigolles que em recorren tot el cos, la pell se'm torna de gallina a estones, és un desig tant intens que és molt difícil d'explicar. El món aquí a fora no és fàcil, però et ben asseguro que no et faltara de res. T'estimaré com mai ho podrà fer ningú altre. No ho dubtis en cap moment. Si es avui que comença la teva vida, ara t'espera un viatge, un viatge que no serà fàcil però necessito que el facis, ves en compte, però arriba a on has d'arribar, i una vegada allá, no et rendeixis, agafa't fort i no pateixis jo t'estimo i t'envio l'energia necessària perquè et quedis amb mi. Passaran unes setmanes complicades, et sentiràs dèbil o potser no tindràs ganes de lluitar per res, no ho facis si us plau, no et donis per vençut o vençuda, em notaràs nerviosa, però tan sols serà perquè ja avui començo a patir per tu. Lluita, lluita per quedar-te i viure, lluita per poder obrir els ulls un dia i trobar-te amb els meus, lluita per totes les coses boniques que et prometo que podràs veure, escoltar, sentir i tocar. Lluita, que jo et necessito ara, quan et tingui als braços, aleshores seré jo la que lluitaré perquè seràs tu que em necessitaràs. Ho faré, res ni ningú em farà caure i si així fos, m'aixecaré perquè et tindré a tu. Et desitjo tant...
Mentre vé de camí...que sàpiga que no deixo de pensar en ell o ella...
Tanca els ulls i escolta el so del teu cor. Ell guarda moltes coses bones.
Es a on hi ha el tresor de la vida: el nostre desig i la nostra il·lusió.
El secret del nostre somni.
Re: A tú petitó...
Nes... que dir-te.... tinc els ulls entelats d'aquestes paraules amb les que m'he sentit tant identificada... crec que ningú ho hauria expressat millor... es preciós... guarda-ho, guarda-ho que el dia que tinguis el teu petitó... estarà mooolt orgullós de tenir una mare que fins i tot quan potser ni existía li sortien aquestes paraules tan maques del seu cor.
Petonets guapa, ojalá la teva recerca sigui curteta i les teves paraules ja tinguin fruit...

Petonets guapa, ojalá la teva recerca sigui curteta i les teves paraules ja tinguin fruit...

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935

Nes! m'has deixat sense paraules... ufff!!! quina forma d'expressar uns sentiments que crec que totes hem viscut en algun moment...
Es un detall molt molt maco!!! El teu fill pot estar molt orgullos de la seva mare i tant de bo ja estigui de cami...
Un petonet ben fort!!!
Es un detall molt molt maco!!! El teu fill pot estar molt orgullos de la seva mare i tant de bo ja estigui de cami...
Un petonet ben fort!!!

S'em cauen les llàgrimes.........
Dessitjo que aquest amor incondicional que sents, ben aviat el poguis expressar posant-li nom a qui el dirigeixes.
Petit / petitona: la mami t'espera amb molta ilusió, busca el camí, ella et guia i està desitjant tenir-te amb ella.
Molta sort Nes! i gràcies per compartir amb nosaltres aquests sentiments tant profuns i dolços.
Dessitjo que aquest amor incondicional que sents, ben aviat el poguis expressar posant-li nom a qui el dirigeixes.
Petit / petitona: la mami t'espera amb molta ilusió, busca el camí, ella et guia i està desitjant tenir-te amb ella.
Molta sort Nes! i gràcies per compartir amb nosaltres aquests sentiments tant profuns i dolços.
- suyoscar
- :: zebra

- Entrades: 1449
- Membre des de: dl. juny 08, 2009 12:32 pm
- Ubicació: Barcelona-Blanes
jo ...fa poc que estic per aqui y aquestes paraules m´han emocionat molt.
el dia de dema el teu fill@ tindra una mare que sabra que avanç de sentirte ya testimaba....
el dia de dema el teu fill@ tindra una mare que sabra que avanç de sentirte ya testimaba....
Nes, no ens coneixem però m'has deixat sense paraules... es tan bonic això que has escrit que, com les demés et dic que ho guardis i ho continuis, al teu fill li encantarà llegir-ho en el futur, és preciós
Que tinguis molta sort a la recerca del petit i que l'espera sigui molt curta.
Que tinguis molta sort a la recerca del petit i que l'espera sigui molt curta.

Gràcies per compartir-ho amb nosaltres...
A mi també m'ajuda escriure, sento que els sentiments em flueixen i els accepto millor...
Abans de tenir la baldufeta, ja li escrivia també, i en néixer, els primers mesos, entre teta i teta, li anava confeccionant l'àlbum amb tots els escrits, ecografies i paperets varis que tenia, per ordre cronològic... la meva nena encara no ho pot apreciar, però sé que li encatarà quan sigui més gran!
Ànims i endavant, que tot arriba!
A mi també m'ajuda escriure, sento que els sentiments em flueixen i els accepto millor...
Abans de tenir la baldufeta, ja li escrivia també, i en néixer, els primers mesos, entre teta i teta, li anava confeccionant l'àlbum amb tots els escrits, ecografies i paperets varis que tenia, per ordre cronològic... la meva nena encara no ho pot apreciar, però sé que li encatarà quan sigui més gran!
Ànims i endavant, que tot arriba!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Paraules plenes d'amor... felicitats per aquests sentiments tan tendres!
És preciós! M'he emocionat! Gràcies per compartir amb nosaltres aquestes paraules tan tendres i honestes. Crec que moltes ens hem sentit identificades en part del text.
Et desitjo el millor, molta sort!
Et desitjo el millor, molta sort!
Gràcies noies,
les meves paraules són els sentiments de totes. Continuaré escrivint un diari al que un dia sera el meu fill, li vull explicar tot, avui nomès he compartit la part potser mes desesperada, perdoneu-me perque són les hormones, però pretenc no nomès que sàpiga com l'he desitjat des de fa anys, sinó com he rigut en dies com avui, en els que em trobo parlant amb la meva panxa. Li vull explicar què i qui l'esperarà, li vull explicar com sóm, li vull explicar que no podré parar de petonejar-lo i abraçar-lo, li vull explicar què el seu pare té molt de geni i fins i tot mal caràcter, però que possiblement será una de les millors persones que a la vida coneixerà, li vull explicar que canto molt malment però que li he cantat cada dia, que li parlo idiomes diferents perquè vull que sigui cult, que no hi hagi res que l'aturi mai, és tant el que li vull explicar...ostres és tant gran el desig que tinc de portar-lo al món...sento que el pit m'esclatarà.
Una forta abraçada i molts ànims a totes.
les meves paraules són els sentiments de totes. Continuaré escrivint un diari al que un dia sera el meu fill, li vull explicar tot, avui nomès he compartit la part potser mes desesperada, perdoneu-me perque són les hormones, però pretenc no nomès que sàpiga com l'he desitjat des de fa anys, sinó com he rigut en dies com avui, en els que em trobo parlant amb la meva panxa. Li vull explicar què i qui l'esperarà, li vull explicar com sóm, li vull explicar que no podré parar de petonejar-lo i abraçar-lo, li vull explicar què el seu pare té molt de geni i fins i tot mal caràcter, però que possiblement será una de les millors persones que a la vida coneixerà, li vull explicar que canto molt malment però que li he cantat cada dia, que li parlo idiomes diferents perquè vull que sigui cult, que no hi hagi res que l'aturi mai, és tant el que li vull explicar...ostres és tant gran el desig que tinc de portar-lo al món...sento que el pit m'esclatarà.
Una forta abraçada i molts ànims a totes.
- esperantabril

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
Nes!!! què emotiu! m'has recordat a quan jo buscava l'Abril, també li vaig fer un diari i és que és un amor tan màgic que neix fins i tot abans de es creï la vida!
naltros vem haver d'esperar 16 mesos, i al que feia 15 li vaig fer una cançó, és deia AIGUA DE MAIG, per allò de "esperado como el agua de mayo" doncs mira, li devia agradar tant la cançó que ens va escollir aquell mes i fins i tot es va endarrerir 7 dies en nèixer, just els 7 dies que calien per a nèixer l'1 de maig... per mi és tan màgic tot plegat, és realment com si hagués sentit la meva crida feta cançó, així que endavant amb el diari, és una crida dolcíssima!!!!
et deixo la cançoneta: http://www.youtube.com/watch?v=3Vid4LN9tpg
naltros vem haver d'esperar 16 mesos, i al que feia 15 li vaig fer una cançó, és deia AIGUA DE MAIG, per allò de "esperado como el agua de mayo" doncs mira, li devia agradar tant la cançó que ens va escollir aquell mes i fins i tot es va endarrerir 7 dies en nèixer, just els 7 dies que calien per a nèixer l'1 de maig... per mi és tan màgic tot plegat, és realment com si hagués sentit la meva crida feta cançó, així que endavant amb el diari, és una crida dolcíssima!!!!
et deixo la cançoneta: http://www.youtube.com/watch?v=3Vid4LN9tpg
Ostres nena! Que bonica, m'has fet emocionar moltíssim! Com no ens han d'arribar finalment aquests petitons...amb tot el que ja sentim per a ells. Si com dius es veritat que ens veuen per un forat, no deixaré de repetir-li quant l'estimo i lo buida que em sento mentre no el puc acaronar...
Gràcies per compartir aquest bonic sentiment que també vàreu tenir...
Un petò molt fort.
Gràcies per compartir aquest bonic sentiment que també vàreu tenir...
Un petò molt fort.
Que bonic nes, tan debo sigui ben curteta la teva espera.
m has emocionat.
una abraçada ben forta i et desitjo el millor.
m has emocionat.
una abraçada ben forta i et desitjo el millor.
- gretagalgo

- Entrades: 1639
- Membre des de: dv. set. 11, 2009 9:45 pm
Molt bonic... m'has deixat sense paraules... ets un 

QUE BONIC I QUE EMOCIONANT !!!!!!
CREC QUE TOTES HO PENSEM NI QUE NO HO EXPRESSEM ESCRIVINT´HO.
CREC QUE TOTES HO PENSEM NI QUE NO HO EXPRESSEM ESCRIVINT´HO.
Nes: Senzillament, preciós. Jo també fa molt temps que busco i em sento com tu.
Espero i desitjo que el teu
arribi ben aviat, perquè ara ja sap com te l'estimes.
Espero i desitjo que el teu
arribi ben aviat, perquè ara ja sap com te l'estimes.- --->alisaga<---
- :: lleona

- Entrades: 938
- Membre des de: dt. nov. 10, 2009 4:10 pm
- Ubicació: Barcelona
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |