Serà un positiu?
Serà un positiu?
Bon dia a tothom!!!
Primer de tot, moltes felicitats pels positius que hi ha per aquí!!!
Em pregunto si el test em donarà positiu...fa dos o tres dies que noto unes molèsties al baix ventre, primer van començar com una molèstia puntual, de tan en tant, però ahir cap al tard ja em va començar a "molestar" gairebé tota l'estona. Tinc com una "tibantor i inflor" que jo diria que abans de les
no tinc...pot ser que no m'hi hagués fixat mai? Diria que me'n recordaria no? Ahir me'n vaig anar a dormir amb aquesta sensació i avui ja m'hi he llevat. És com si tingués alguna cosa que m'apretés... El que també em fa rumiar molt són els pits. Va durar dos o tres dies, just després de l'ovulació que tenia el mugrons "hiper sensibles", no recordo haver-los-en tingut mai tant, però per altra banda, normalment m'acostumen a fer mal abans de la
i ara no me'n fan.
Seran psicosímptomes? O serà un positiu??? Segons els meus càlculs, el dia 2 m'hauria de venir la
, normalment em llevo i ja estic tacant...no sé si podré aguantar!!! I si em faig un TE avui? Què me'n dieu??? Perdoneu pel rotllo i gràcies per la vostra paciència!!!
Primer de tot, moltes felicitats pels positius que hi ha per aquí!!!
Em pregunto si el test em donarà positiu...fa dos o tres dies que noto unes molèsties al baix ventre, primer van començar com una molèstia puntual, de tan en tant, però ahir cap al tard ja em va començar a "molestar" gairebé tota l'estona. Tinc com una "tibantor i inflor" que jo diria que abans de les
no tinc...pot ser que no m'hi hagués fixat mai? Diria que me'n recordaria no? Ahir me'n vaig anar a dormir amb aquesta sensació i avui ja m'hi he llevat. És com si tingués alguna cosa que m'apretés... El que també em fa rumiar molt són els pits. Va durar dos o tres dies, just després de l'ovulació que tenia el mugrons "hiper sensibles", no recordo haver-los-en tingut mai tant, però per altra banda, normalment m'acostumen a fer mal abans de la
i ara no me'n fan. Seran psicosímptomes? O serà un positiu??? Segons els meus càlculs, el dia 2 m'hauria de venir la
, normalment em llevo i ja estic tacant...no sé si podré aguantar!!! I si em faig un TE avui? Què me'n dieu??? Perdoneu pel rotllo i gràcies per la vostra paciència!!!Re: Serà un positiu?
Hola,
jo me'l faria i sortiria de dubtes (n'hi ha que son fiables 4 dies abans de la falta). Poden ser psicosímptomes però també podria ser embaràs. Jo el cicle passat se'm va endarrerir gairebé una setmana. Estava dels nervis. Va ser fer-me el test (em va sortir negatiu), tranquil·litzar-me i al cap d'un parell d'hores d'haver-me'l fet començar-me a baixar. Seguirem intentant però almenys em va servir per tranquil·litzar-me. En el primer embaràs (tinc una nena de 3 anys que vol un germanet) no em vaig notar cap símptoma, només que no em baixava i el test positiu. Tot i així, aquest darrer cicle els psicosímptomes també em van fer una mala passada.
Ja ens explicaràs. Tant de bo sigui un positiu!! Seria una molt bona manera de començar l'any!!
Molta sort!!
jo me'l faria i sortiria de dubtes (n'hi ha que son fiables 4 dies abans de la falta). Poden ser psicosímptomes però també podria ser embaràs. Jo el cicle passat se'm va endarrerir gairebé una setmana. Estava dels nervis. Va ser fer-me el test (em va sortir negatiu), tranquil·litzar-me i al cap d'un parell d'hores d'haver-me'l fet començar-me a baixar. Seguirem intentant però almenys em va servir per tranquil·litzar-me. En el primer embaràs (tinc una nena de 3 anys que vol un germanet) no em vaig notar cap símptoma, només que no em baixava i el test positiu. Tot i així, aquest darrer cicle els psicosímptomes també em van fer una mala passada.
Ja ens explicaràs. Tant de bo sigui un positiu!! Seria una molt bona manera de començar l'any!!
Molta sort!!
Re: Serà un positiu?
Gràcies Rainbow!!!
El que passa és que ja no podré aprofitar la primera orina del matí, m'esperaré al proper viatge al WC!!!
El que passa és que ja no podré aprofitar la primera orina del matí, m'esperaré al proper viatge al WC!!!
Jo esperaria fins demà al matí per fer-me el TE, l'hormona de l'embaràs estarà més concentrada.
Gràcies neuetes, em sembla que així ho faré...
Molt sort Nelly!! A veure si demà matí comences l´any amb un positiu
!!! Seria començar-lo molt bé, oi???
Bona entrada d´any a tothom!!!

!!! Seria començar-lo molt bé, oi???Bona entrada d´any a tothom!!!
Estaria genial!!! Aquesta espera és "des-esperant" 

- lila29
- :: girafa

- Entrades: 2806
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
- Ubicació: sant fruitós de bages
- Contacta:
Any nou, positiu nou?? Ja ens diràs!

Sí lila, ja us ho diré, i tant!!! Com m'agradaria poder-vos donar aquesta gran notícia!!!
Esperem que sigui un positiu!!! i ens ho dius, ok? Que demà ho voldrem saber per celebrar-ho amb tu!!
Bona entrada d'any!!

Bona entrada d'any!!

Ai neuetes, no sé si fer-me'l demà al matí amb la primera orina o esperar-me un dia o dos més a veure què passa, o millor encara, què no passa...i si em faig un TO demà al matí a primera hora? Em queda una tireta...
Un TO? Però que no dius que t'ha de venir el dia 2? o sigui demà passat? A hores d'ara no estaràs pas ovulant!!
Home, si esperes un o dos dies més el resultat serà molt més fiable... però si et fas un clearblue... l'hormona te la pot detectar uns quants dies abans. I així surts de dubtes. Però sempre ha de ser amb la primera orina del matí.
Apa! no et mengis tant el cap i a gaudir de la festa d'aquesta nit!! i ja hi pensaràs demà.
Ja ens explicaràs. Petons.

Home, si esperes un o dos dies més el resultat serà molt més fiable... però si et fas un clearblue... l'hormona te la pot detectar uns quants dies abans. I així surts de dubtes. Però sempre ha de ser amb la primera orina del matí.
Apa! no et mengis tant el cap i a gaudir de la festa d'aquesta nit!! i ja hi pensaràs demà.
Ja ens explicaràs. Petons.

Bon dia a tothom i bon any!!
El meu regal de principi d'any no ha estat gaire bo...m'he llevat a la nit i taco marró...ara al matí una miqueta, només el paper però...no sé si serà
o sagnat d'implantació...uf, toca esperar una miqueta més...normalment la
em comença sempre així i durant el primer dia taco una mica de marró, el segon dia normalment res i el tercer ja apareix amb totes les de la llei...tocarà esperar una mica més...ara ja m'he desanimat...fins ara encara tenia esperances però...ara ja no gaires, la veritat...un petó molt fort!!!
El meu regal de principi d'any no ha estat gaire bo...m'he llevat a la nit i taco marró...ara al matí una miqueta, només el paper però...no sé si serà
o sagnat d'implantació...uf, toca esperar una miqueta més...normalment la
em comença sempre així i durant el primer dia taco una mica de marró, el segon dia normalment res i el tercer ja apareix amb totes les de la llei...tocarà esperar una mica més...ara ja m'he desanimat...fins ara encara tenia esperances però...ara ja no gaires, la veritat...un petó molt fort!!!- lila29

- Contacta:
Weno..ja ens diràs algo! Bon Any!
Vinga Nelly, no et desanimis. Encara s´ha de veure amb un parell de dies què passa.
Ànims guapa!!!

Ànims guapa!!!
Bueno... no et desanimis!!! Segur que aquest any que hem encetat t'espera una bona alegria. Tots els meus desitjos...

Ai noies, no sé...crec que m'hauré d'esperar...que aquest cop no serà...allò de les impressions vaja...de totes maneres esperaré fins demà o demà passat a veure com va tot plegat. Gràcies per aguantar-me, ara m'he quedat una mica xof...
Doncs no, no serà un positiu...aquesta nit m'he llevat al lavabo i ja tacava rosadet...al matí temperatura de 36'5...quan m'he llevat gairebé no tacava, tornava a ser marronet però la temperatura ja ho diu tot...en fi, que ni m'he molestat a fer-me el TO...
Gràcies per aguantar la meva histèria!!!
Gràcies per aguantar la meva histèria!!!

- lila29

- Contacta:
Cap histèria dona, ja ens aniràs informant! 

De moment suposo que encaixar la
i després tornar-hi!!! Pq suposo que allò que baixa la temperatura i torna a pujar no serà oi?
i després tornar-hi!!! Pq suposo que allò que baixa la temperatura i torna a pujar no serà oi?Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |