TESTS D'EMBARÀS
TESTS D'EMBARÀS
Hola noies!!!
A veure si alguna de vosaltres em pot ajudar... He llegit que hi ha testos d'embaràs més fiables que altres, es veu que n'hi ha que detecten l'homona hcg en concetracions més baixes, i que fins i tot n'hi ha que poden detectar un embaràs uns quants dies abans de la no-warry.
Doncs m'agradaria saber si sabeu quines són les marques més fiables i saber si a algú li ha donat mai un positiu abans de la data de la no-warry!!!
Gracies anticipades maques!

A veure si alguna de vosaltres em pot ajudar... He llegit que hi ha testos d'embaràs més fiables que altres, es veu que n'hi ha que detecten l'homona hcg en concetracions més baixes, i que fins i tot n'hi ha que poden detectar un embaràs uns quants dies abans de la no-warry.
Doncs m'agradaria saber si sabeu quines són les marques més fiables i saber si a algú li ha donat mai un positiu abans de la data de la no-warry!!!
Gracies anticipades maques!

Tildagràfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/2e18b3
Intentant embaràs des de maig del 2009
Embaràs ectòpic a l'agost del 2009
No hi hagut embaràs fins a setembre de 2011 (22 cicles)
Proves fertitlitat: OK
Última eco: Hidrosalpinx a la trompa esquerre (s'haurà d'operar?)
Llista d'espera IA
Llista d'espera IA
Re: TESTS D'EMBARÀS
Bona nit tilda;
tinc entes que els Test d'embaraç de Clear Blue ho detecten fins a 4 dies avanç de la falta.
tinc entes que els Test d'embaraç de Clear Blue ho detecten fins a 4 dies avanç de la falta.
Tilda, jo em vaig fer un test de la casa Predictor i també detectava 4 dies abans de la primera falta. No obstant, jo me'l vaig fer un dia després del dia de la no-warry.
Molta sort, maca!
Molta sort, maca!
Hi han diferentes marques que ho detecten abans de la data de no-warry, encara que la fiabilitat va augmentant com menys dies queden per la data. 3 o 4 dies abans, no tens la mateixa fiabilitat que un dia abans, o fins i tot, que el mateix dia.
A la teva farmàcia en vendran diferents marques, pregunta-hi i t'indicaran quines venen.
El clearblue està molt de moda, i ho sentiràs molt anomenar pel fòrum, però no és l'únic.
De totes maneres, com a buscadora de fa molt de temps, t'aconsello no començar amb TE abans de la data de regla. Psicològicament, és millor saber que no estàs prenyi per la warry, i no per un TE. És un consell, espero que no et molesti.
De vegades és dificil esperar a que passin els dies, i no podem evitar fer-nos algun TE sense esperar gaire.
Molta sort, i que tinguis una recerca ben curteta!!
A la teva farmàcia en vendran diferents marques, pregunta-hi i t'indicaran quines venen.
El clearblue està molt de moda, i ho sentiràs molt anomenar pel fòrum, però no és l'únic.
De totes maneres, com a buscadora de fa molt de temps, t'aconsello no començar amb TE abans de la data de regla. Psicològicament, és millor saber que no estàs prenyi per la warry, i no per un TE. És un consell, espero que no et molesti.
De vegades és dificil esperar a que passin els dies, i no podem evitar fer-nos algun TE sense esperar gaire.
Molta sort, i que tinguis una recerca ben curteta!!
Buscant germanet/a des de setbr 2008. Ja portem quasi 10 anys....
Després de quatre IAs sense èxit,... amb cada cop menys paciència, ho seguim intentant per la via natural...

Després de quatre IAs sense èxit,... amb cada cop menys paciència, ho seguim intentant per la via natural...

Estic d'acord amb la Isabel.
Al segon mes que buscava em vaig fer un TE i veure No Embarazada va ser com clavar-me una punyalada al cor. Fa més mal això que veure la warry.
Muaks
Al segon mes que buscava em vaig fer un TE i veure No Embarazada va ser com clavar-me una punyalada al cor. Fa més mal això que veure la warry.
Muaks
Doncasvaig comprar un, que no me'n recordo quin era, que deia que te'l podies fer 4 dies abans de la data i me'l vaig haver de fer dos cops abans no sortis positiu. El primer me'l vaig fer un dia abans i em surtia negatiu, el segon un dia després i també negatiu i al final me'l vaig fer al cap d'una setmana i llavors ja si va ser un positiu sense cap mena de dubte.
Jo recomano que t'esperis una mica i sinó venen uns per internet que els venen en un tubet i n'hi van molts a dins ja que son com una tira reactiva de paper. Aquest son molt econòmics i pots anar fent varis dies o inclús si no hi ha sort doncs un tub et dura uns quants mesos. jo conec una nois que sel's va comprar i li van anar superbe i li van marcar de seguida. De vegades lo mes car no te perquè ser lo millor.
Sort!!!
Jo recomano que t'esperis una mica i sinó venen uns per internet que els venen en un tubet i n'hi van molts a dins ja que son com una tira reactiva de paper. Aquest son molt econòmics i pots anar fent varis dies o inclús si no hi ha sort doncs un tub et dura uns quants mesos. jo conec una nois que sel's va comprar i li van anar superbe i li van marcar de seguida. De vegades lo mes car no te perquè ser lo millor.
Sort!!!
Gràcies maques, esperaré tan com pugui... la impaciència juga males passades oi?
Però el que passa és que tinc hora al ginecòleg dilluns 11, i espero la no-warry per dimarts 12, i com que vaig tenir un ectòpic a l'agost i aquest és el primer cicle que torno a intentar-ho em fa molta por tornar a tenir un altre ectòpic. I, és clar, com que tinc hora dilluns m'agradaria saber si estic embarassada perquè el gine em comenci a controlar que no torni a ser ectòpic... És que per la Seguretat Social costa aconseguir hora... i així aprofitaria que ja tinc hora dilluns per començar a fer el seguiment de l'embaràs. Tinc forces possibilitats de tornar a tenir un ectòpic havent-ne tingut un.
Bé, és per això que voldria fer-me la prova un dia abans de la no-warry, per anar controlant la situació...
Clar, tot això suposant que estic embarassada!!!!!!
Gràcies i ja us informaré

Però el que passa és que tinc hora al ginecòleg dilluns 11, i espero la no-warry per dimarts 12, i com que vaig tenir un ectòpic a l'agost i aquest és el primer cicle que torno a intentar-ho em fa molta por tornar a tenir un altre ectòpic. I, és clar, com que tinc hora dilluns m'agradaria saber si estic embarassada perquè el gine em comenci a controlar que no torni a ser ectòpic... És que per la Seguretat Social costa aconseguir hora... i així aprofitaria que ja tinc hora dilluns per començar a fer el seguiment de l'embaràs. Tinc forces possibilitats de tornar a tenir un ectòpic havent-ne tingut un.
Bé, és per això que voldria fer-me la prova un dia abans de la no-warry, per anar controlant la situació...
Clar, tot això suposant que estic embarassada!!!!!!
Gràcies i ja us informaré

Tildagràfica:
Llista d'espera IA
Llista d'espera IA
Que tinguis sort i tant de bo que no es torni a repetir el mateix 
tilda, jo em vaig fer un TE de Unitest (comprats per internet). Me'l vaig fer 2 dies abans de la falta i per la tarda, havent deixat passar només unes 2 o 3 hores des del pipi. I ja veus, va sortir positiu ben ràpidament!
Crec que també depèn de cada dona. Conec noies que els mateixos test de Unitest els hi han donat sempre negatiu, tot i estar embarassades. En un dels mesos que pensava que estava embarassada perquè se'm va retrassar molt la regla, em vaig fer un Clearblue i va ser negatiu. Per mi va ser molt pitjor veure un negatiu amb el Clearblue que amb un de ratlletes!!!!
Crec que també depèn de cada dona. Conec noies que els mateixos test de Unitest els hi han donat sempre negatiu, tot i estar embarassades. En un dels mesos que pensava que estava embarassada perquè se'm va retrassar molt la regla, em vaig fer un Clearblue i va ser negatiu. Per mi va ser molt pitjor veure un negatiu amb el Clearblue que amb un de ratlletes!!!!
Hola reina, ja ho vaig comentar amb un altre post, despres de 2 avortaments, l'ultim cop vaig fer el Clearblue 1 setmana abans de la primera falta i em va donar positiu 1-2 setmanes. Me'l vaig fer perque notava simptomes i tenia que començar a prendre progesterona quan abans millor.
Suposo que depen dels nivells d'hormones i un negatiu no vol dir que no estiguis embarassada.
Molts anims!!!
Suposo que depen dels nivells d'hormones i un negatiu no vol dir que no estiguis embarassada.
Molts anims!!!
Al final he comprat aquests tests de tiretes per Unitest, està molt bé pq valen 10 euros i n'hi ha 10! A més, diuen que en unes 24 hores t'arriben a casa. Mira, suposo que deuen ser igual de fiables que els altres i pel que valen no em sabrà greu gastar-ne dos o tres tiretes si cal!!! El que em feia ràbia era gastar-me 20 euros amb un d'aquests que venen a les farmàcies si encara no era del tot fiable...
Quan m'arribin ja els provaré! Aviam si hi ha sort, ja us explicaré el què!!!!!
Gràcies a totes!!! Aquí cada dia s'aprenen coses noves...

Gràcies a totes!!! Aquí cada dia s'aprenen coses noves...
Tildagràfica:
Llista d'espera IA
Llista d'espera IA
tilda ha escrit:Al final he comprat aquests tests de tiretes per Unitest, està molt bé pq valen 10 euros i n'hi ha 10! A més, diuen que en unes 24 hores t'arriben a casa. Mira, suposo que deuen ser igual de fiables que els altres i pel que valen no em sabrà greu gastar-ne dos o tres tiretes si cal!!! El que em feia ràbia era gastar-me 20 euros amb un d'aquests que venen a les farmàcies si encara no era del tot fiable...
Gràcies a totes!!! Aquí cada dia s'aprenen coses noves...![]()
![]()
Jo t'explicaré la meva experiència en aquest tercer embaràs. Em vaig començar a marejar molt, i tenia com un buit a l'estomàc que no era normal. Però encara em faltaven 5 dies per la regla. Jo m'havia comprat aquestes tiretes que dius, o sigui que en tenia de sobres! em vaig fer la prova aquella mateixa tarda, i em va sortir la ratlleta de positiu!!!!
i mira que el paper deia que no ho provéssis fins 24 hores després que t'hagués de venir la regla! És clar, que estic embarassada de bessons, i suposo que també es genera més hormona d'aquesta que detecten els testos. Però si ho proves un dia abans, jo diria que si ho estàs, t'hauria de sortir positiu. Per si de cas, fes-ho amb el pipí del dematí, que diuen que té més concentració d'hormona!Re: TESTS D'EMBARÀS
Va ara explicarè què em va passar a mi i el meu positiu.
Vaig comprar aquella oferta que hi ha per internet de TO i TE (ja estava farta de comprar els TO del Clearblue,son super cars).
Em faltaven dos dies per que aparegués la warrindonga i comquè tenia TE de sobres a mig matí m'en vaig fer un (encara no sé perquè,suposo que per gastar-los)tot d'una va començar a sortir una ombreta molt fluixeta,per aqui sempre havia sentit que una ombreta era positiu.
A la tarda em vaig fer el Clearblue que va donar EMBARAZADA 1-2.
Vaig comprar aquella oferta que hi ha per internet de TO i TE (ja estava farta de comprar els TO del Clearblue,son super cars).
Em faltaven dos dies per que aparegués la warrindonga i comquè tenia TE de sobres a mig matí m'en vaig fer un (encara no sé perquè,suposo que per gastar-los)tot d'una va començar a sortir una ombreta molt fluixeta,per aqui sempre havia sentit que una ombreta era positiu.
A la tarda em vaig fer el Clearblue que va donar EMBARAZADA 1-2.
A tres dies de la no-warry m'he fet el test, aquesta impaciència... evidentment negatiu... i tinc petits síntomes de que em baixarà la marranota aviat. Amb la il·lusió amb què ens haviem posat a la recerca un altre cop!!! Bueno, era massa bonic això d'encertar-ho a la primera!!!! La veritat és que és una mena de ràbia (pq en principi no estic embarassada) i alleujament (pq segur que no hi ha ectòpic!)... Això és un patir!!!! Tot i així si no em vé la warry diumenge em faré un altre test!
Aquests testos de la casa Unitest estan força bé he llegit que detecten les hormones a una concentració de 25 mU/mg, que em sembla que és força aviat. Clar que com moltes heu dit segur que depèn moltíssim de cada dona!
Un petonet i fins a la propera!!!

Aquests testos de la casa Unitest estan força bé he llegit que detecten les hormones a una concentració de 25 mU/mg, que em sembla que és força aviat. Clar que com moltes heu dit segur que depèn moltíssim de cada dona!
Un petonet i fins a la propera!!!

Tildagràfica:
Llista d'espera IA
Llista d'espera IA
Tilda, maca!
Que no decaiguin els ànims! Si aquest cop no ha pogut ser... a veure la propera!
Petonets!!!!
Que no decaiguin els ànims! Si aquest cop no ha pogut ser... a veure la propera!
Petonets!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |