Dct. Jaramillo de Ginex
Dct. Jaramillo de Ginex
Bon dia noies...
Algu s'ha visitat amb el Doctor Jaramillo de Ginex, a la Corachan?
Tinc la primera visita dilluns i m'agradaria sapiguer que tal.
Gracies!
Algu s'ha visitat amb el Doctor Jaramillo de Ginex, a la Corachan?
Tinc la primera visita dilluns i m'agradaria sapiguer que tal.
Gracies!
Re: Dct. Jaramillo de Ginex
Veig que ja ha passat temps. Perdona pero no ho vaig veure abans, com et va anar? A mi hem va atendre al part perque la meva metgessa estava fora de Barcelona i, va anar molt rebé.
La nena s'havia quedat aturada i no podia sortir i, començaven a baixar les constants. Varem fer una cessarea pero, m'ho va comunicar i demanar la meva opinió que, en aquesta situació va ser... lo que diguis! Hem va explicar tota l'estona el que feia i, feien broma (jo no podia riure i hem moria de ganes amb els nervis) i, ell mateix hem va possar la meva petita a la cara perque li pogues donar un peto tot que no parava de plorar pobreta. Li dono un 10 ara, a consulta hi començaré a anar ara.
La nena s'havia quedat aturada i no podia sortir i, començaven a baixar les constants. Varem fer una cessarea pero, m'ho va comunicar i demanar la meva opinió que, en aquesta situació va ser... lo que diguis! Hem va explicar tota l'estona el que feia i, feien broma (jo no podia riure i hem moria de ganes amb els nervis) i, ell mateix hem va possar la meva petita a la cara perque li pogues donar un peto tot que no parava de plorar pobreta. Li dono un 10 ara, a consulta hi començaré a anar ara.
Gracies Crispina...
jo ja hi he anat a consulta un parell o tres de cops i de moment li dono un 10.
Ara començarem a estimular l'ovulació a veure si conseguim un embarás i en tot moment em va explicar els passos i tot el que habiem de fer.
Ja veurás que t'agradara!
Ja m'explicarás !
jo ja hi he anat a consulta un parell o tres de cops i de moment li dono un 10.
Ara començarem a estimular l'ovulació a veure si conseguim un embarás i en tot moment em va explicar els passos i tot el que habiem de fer.
Ja veurás que t'agradara!
Ja m'explicarás !
hola, acabo de veure aquest post. Jo acabo de perdre el meu fill a les 20 setmanes, i l'únic positiu que en trec, és que el dr Jaramillo és un home d'una gran sensibilitat, un gran metge (ha estat un munt d'anys al clínic, on ell mateix em va derivar, ja que és on ell ha treballat, i el ténen molt ben reconegut, tothom parlava meravelles d'ell) i una molt millor persona, va venir tots els dies al clínic a visitar-nos, i no en tenia cap obligació, MAI cambiaria de ginecòleg, és EXTRAORDINARI. Estic passant el pitjor moment de la meva vida, i segur que seria pitjor si no haguéssim trobat el seu recolzament i professionalitat.
De debò, hi pots confiar. Una abraçada
De debò, hi pots confiar. Una abraçada

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???
http://www.elfildenjan.blogspot.com
Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |