Ginecòlegs Adeslas a Terrassa
Ginecòlegs Adeslas a Terrassa
Hola a totes,
volia demanar consell sobre els ginecòlegs Adeslas a Terrassa. Era de Caser-Muface i he decidit passar-me a Adeslas per temes de RA. Crec que DKV està millor per ginecòlegs, però no pel tema de RA, que és el que ara m'ocupa.
A veure, us dic els noms per saber si algú me'n recomana algun:
Fernando Ayensa
Antonio Garcia
Policlínic: Jorge Moreno, Raquel Andreoni, Leonidas Williams i Gerard Miranda.
Moltes gràcies!
volia demanar consell sobre els ginecòlegs Adeslas a Terrassa. Era de Caser-Muface i he decidit passar-me a Adeslas per temes de RA. Crec que DKV està millor per ginecòlegs, però no pel tema de RA, que és el que ara m'ocupa.
A veure, us dic els noms per saber si algú me'n recomana algun:
Fernando Ayensa
Antonio Garcia
Policlínic: Jorge Moreno, Raquel Andreoni, Leonidas Williams i Gerard Miranda.
Moltes gràcies!
Re: Ginecòlegs Adeslas a Terrassa
Neu, dels que has comentat només coneixo els del Policlínic. Et puc dir que la Dra. Andreoni és un bellísima persona i professional però no fa parts i del Dr. Moreno no m'han parlat molt bé. Més que res, pq tinc una amiga que anava amb ell i no s'apuntava les coses, t'ho preguntava a tu.
Re: Ginecòlegs Adeslas a Terrassa
Hola Neu,
Jo sóc de Terrassa, jo només conec el Dr. Williams i no te'l recomano per res. Hi vaig anar ara fa 1 any per una revisió general i no em va agradar gaire la veritat... Als resultats de la citologia deia clarament que tenia fongs i ni se'n va adonar vaig ser jo que després me la vaig llegir i vaig haver de tornar a ensenyar-li i em va dir, ostres si t'he de donar tractament...
Després d'aquesta experiència he tornat al meu ginecòleg de tota la vida que està a BCN però que hi farem...
Prova algun dels altres, sí que et pud dir que a la mútua tenen molt bons ginecòlegs, no sé si te'n toca cap d'alla...
Molta sort wapa.
Jo sóc de Terrassa, jo només conec el Dr. Williams i no te'l recomano per res. Hi vaig anar ara fa 1 any per una revisió general i no em va agradar gaire la veritat... Als resultats de la citologia deia clarament que tenia fongs i ni se'n va adonar vaig ser jo que després me la vaig llegir i vaig haver de tornar a ensenyar-li i em va dir, ostres si t'he de donar tractament...
Després d'aquesta experiència he tornat al meu ginecòleg de tota la vida que està a BCN però que hi farem...
Prova algun dels altres, sí que et pud dir que a la mútua tenen molt bons ginecòlegs, no sé si te'n toca cap d'alla...
Molta sort wapa.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 100 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |