SANITAS

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
catalanna
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

SANITAS

EntradaAutor: catalanna » dg. gen. 17, 2010 7:19 pm

Hola a tothom!
fa dies que llegeixo aquest fòrum, però és la primera vegada que em decideixo a escriure.
Tinc un dubte sobre mútues, pòlisses... després de llegir els vostres missatges al fòrum he vist que totes parleu molt bé de la Clínica Quirón i que entra per Sanitas. Algú em pot dir amb quina de les pòlisses?? Opció, multi... totes cobreixen el seguiment durant l'embaràs i les proves o n'he d'agafar alguna específica?
De fet, dic Sanitas per dir, però si algú coneix una assegurança de qualitat que sigui més barata i que no tingui una carència de més de 10 mesos, que m'ho digui!
Gràcies i sort!
ClaraO.
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

Re: SANITAS

EntradaAutor: ClaraO. » dg. gen. 17, 2010 7:30 pm

hola bonica, jo sóc de Sanitas i la opció és Multi pq entri l'embaraç
Una abraçada i que tinguis molta sort !
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
sílvia76
:: poltre
:: poltre
Entrades: 632
Membre des de: dc. set. 16, 2009 8:56 am

EntradaAutor: sílvia76 » dg. gen. 17, 2010 8:57 pm

Catalanna, jo igual que la Clara soc de Sanitas des de fa bastants anys i la opció perquè t'entri tot és Multi.
Jo estic molt contenta amb aquesta mútua, és l'únic que et puc dir, el tema de la Quirón de sentir-la m'han parlat
molt bé, però la Dexeus també és molt bona... i la Corachan i la Tècnon, n'hi han moltes de bones i la que està més
especialitzada amb el tema és la Dexeus, però qualsevol d'aquestes ñm'han parlat molt bé.
Espero haver-te ajudat.
Sort!!
...és cosa demostrada - deia Pangloss - que les coses són com són i no poden ser de cap altra manera: perquè, si tot és fet d'acord amb un fi, tot és fet necessàriament a fi de bé...Voltaire
Patty
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2013
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 10:47 pm

EntradaAutor: Patty » dg. gen. 17, 2010 11:31 pm

Hola, jo també soc de Sanitas. Hi ha una opció que es Sanitas PYMES per si tu o el teu marit teniu una empresa podeu contractar aquesta opció sempre i quan sigueu 5 persones (per exemple: marit, dona i 3 empleats d 'empresa) i surt molt economica i tens la cobertrura igual que uan Multi. Jo fa que soc de sanitas més de 10 anys i estic molt contenta de com he sigut tractada en les meves dues cesareas.
Una abraçada. :globus:
Imatge
Imatge
catalanna
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dl. gen. 18, 2010 6:31 am

Moltes gràcies per la informació! Crec que ja ho tinc clar. I, és veritat, tenim sort de tenir tantes clíniques bones!
catalanna l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 21, 2010 10:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
madrona
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: madrona » dl. gen. 18, 2010 9:32 am

Jo també sóc de Sanitas, i la meva opció és Pymes. però només en som 3. En qualsevol cas, la Multi era la que tenia abans. No tinc cap queixa de com m'han tractat la veritat. només hauries de tenir en compte el temps de carència (els primers mesos com assegurada encara no tens dret a que et cobreixi segons quines coses : el part per exemple).

Sort.
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::