QUANT VEU TRIGAR A ANAR A PER EL SEGON?
QUANT VEU TRIGAR A ANAR A PER EL SEGON?
Doncs això...i n'esteu contents de la decisió?
El nostre ara té 14 mesos i pensavem posar nos-hi d'aqui a una 3-4 mesos, però esta bastant malat i encara dormim poc a les nits.
Us hi llençarieu?
Gràcies!
El nostre ara té 14 mesos i pensavem posar nos-hi d'aqui a una 3-4 mesos, però esta bastant malat i encara dormim poc a les nits.
Us hi llençarieu?
Gràcies!
- suyoscar
- :: zebra

- Entrades: 1449
- Membre des de: dl. juny 08, 2009 12:32 pm
- Ubicació: Barcelona-Blanes
Re: QUANT VEU TRIGAR A ANAR A PER EL SEGON?
yo si. es la meva idea. que no es portin massa mesos. yo em portio mesos am el meu germa petit y la relacio es mol diferent a la que tenim amb el germa gran que ens portem anys.
pero es algo que u temiu que parlar els dos y saber com afectaria a la vida.
pero es algo que u temiu que parlar els dos y saber com afectaria a la vida.
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
Jo em vaig quedar de la nena quan el nen tenia 9 mesos! No feiem servir precaucions,aixi que hagués pogut ser abans i tot... I estic encantada de com em va,que es portin poc es genial 
- Silvia (Gironina)
- :: zebra

- Entrades: 1165
- Membre des de: ds. ago. 02, 2008 12:26 pm
Ens vam posar a buscar el segon quan el primer tenia 4 mesos. Em vaig quedar embarassada al segon cicle. Es portaran 15 mesos i estem encantats!!!
Val a dir que nosaltres dormiem les nits senceres des de feia temps i que l'Aran es un nen bonissim que no ens ha portat cap problema en absolut ni amb el menjar, ni dormir, ni malalties, ni res! No se si ens hi hauriem posat tan aviat en altres circumstancies... aixo ho heu de decidir vosaltres. En la meva opinio, val la pena passar uns mesos/anys xungos i tenir dos germans/es que es portin poc que passar uns mesos/anys xungos i despres tornar-los a passar quan ja te n'has oblidat!!!

Val a dir que nosaltres dormiem les nits senceres des de feia temps i que l'Aran es un nen bonissim que no ens ha portat cap problema en absolut ni amb el menjar, ni dormir, ni malalties, ni res! No se si ens hi hauriem posat tan aviat en altres circumstancies... aixo ho heu de decidir vosaltres. En la meva opinio, val la pena passar uns mesos/anys xungos i tenir dos germans/es que es portin poc que passar uns mesos/anys xungos i despres tornar-los a passar quan ja te n'has oblidat!!!

nosaltres vam anar pel 2n quan va fer els 2 anys, no dormia bé però això tan fa. És molt maco que es portin poc........
Nosaltres vam anar pel segon quan el primer havia fet els 2 anys. Així que es portaran 3 anys. A veure com anirà perquè encara no ha nascut. Em falten 15 dies.
- llaminadura
- :: rateta

- Entrades: 151
- Membre des de: dc. gen. 28, 2009 9:32 pm
- Contacta:
L'Arnau té 13 mesos i mig i ens acabem de posar a buscar el segon.
Jo tinc les regles molt irregulars i em sembla que costarà fer punteria, però bé, de moment, hem començat. M'encantaria que es portessin poquet!!
Jo tinc les regles molt irregulars i em sembla que costarà fer punteria, però bé, de moment, hem començat. M'encantaria que es portessin poquet!!
A mi m'hagués agradat que es portessin menys, però m'ha vingut la warry als 13 mesos de tenir la Rita... Estem provant. A veure si aquest mes l'encertem!!
nosaltres ens volíem posar a pel segon a partir que el peque fes un any però amb el pit a demanda jo encara no tenia la regla, així que vam regular tomes i quan em va venir, ens hi vam posar... i vam encertar a la primera! o sigui que es portaran 25 mesos (dos anyets i un mes)
i n'estem encantats
sabem que anirem de cul durant un temps però ara ja hi estem posats i preferíem això que no deixar passar tres o quatre anys i llavors tooooorna a començar amb bolquers, nits sense dormir........ fa més mandra, no?
i n'estem encantats
sabem que anirem de cul durant un temps però ara ja hi estem posats i preferíem això que no deixar passar tres o quatre anys i llavors tooooorna a començar amb bolquers, nits sense dormir........ fa més mandra, no?
Nosaltres als 22 mesos de neixer la Paula vam anar a buscar el segon. Aixi que tenim dos nenes que es porten dos anyets i mig y suposo que jugaran molt juntes. Ja us contare!!
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
PYM ha escrit:Nosaltres als 22 mesos de neixer la Paula vam anar a buscar el segon. Aixi que tenim dos nenes que es porten dos anyets i mig y suposo que jugaran molt juntes. Ja us contare!!
Ei, no sabia que al final vas escollir NOA! Bona elecció
em sembla que tots hem tingut ganes aviat d'anar pel segon! els meus fills es portaran un any i mig! O sigui que quan el gran tenia 9 o 10 mesos ja vam fer diana!
Hola,
nosaltres hem anat pel segon quan el primer ha tingut 15 mesos i hem encertat a la primera, així que es portaran 2 anys justos perquè surto de comptes dos dies després de l'aniversari del primer. Encara ens despertem dos o tres cops a les nits però volíem que no es portessin gaire temps, a lo millor el segon surt més dormilega i no tenim tants problemes....
nosaltres hem anat pel segon quan el primer ha tingut 15 mesos i hem encertat a la primera, així que es portaran 2 anys justos perquè surto de comptes dos dies després de l'aniversari del primer. Encara ens despertem dos o tres cops a les nits però volíem que no es portessin gaire temps, a lo millor el segon surt més dormilega i no tenim tants problemes....
Hola, nosaltres ja em decidit que ens hi posarem d'aquí a poc. El primer té 20 mesos i espero que no tardem gaire a fer diana !
És una decisió taannnt personal!!! Jo penso que has de tenir la criatura quan et vingui de gust, així de simple, tot té els seus avantatges i incovenients. Personalment a mi m'agradaria disfrutar la meva filla "en solitari" una miqueta més i quan ella ja sigui una mica més autònoma (cap als 2 anys, mes amunt, mes avall) anar a buscar el germanet o germaneta....No sé, a mi m'agrada més així però ja veus que hi ha de tot! Sort! 
Jo vaig esperar 5 anys. Vaig tenir a la meva nena i vaig pensar que quan comences l'escola P3 aniria pel segon. Així ho vaig fer però vaig patir un abort així que vaig esperar un temps fins que em vaig recuperar més mentalment que no pas fisicament. I ara ja fa quasi 9 messets que tinc un nen preciós que ens fa les delicies de la seva germana i de tota la familia.
Ens hi vam posar 3 mesos després de néixer la gran. M'hi vaig quedar quan tenia 4 mesos, se'n porten 13, i és fantàstic! es passen el dia jugant, rient, abraçant-se ( i estomacant-se també eh!
) crec que no ens vam equivocar. De fet, ara torno a estar embarassada, i amb la petita es portaran 22 mesos. M'hagués agradat que es portéssin menys, però no hi havia manera de desmamar-la!
Com més seguits, millor! almenys això és el que jo penso. Així els pujes de cop, i la relació que tenen és de complicitat absoluta!
) crec que no ens vam equivocar. De fet, ara torno a estar embarassada, i amb la petita es portaran 22 mesos. M'hagués agradat que es portéssin menys, però no hi havia manera de desmamar-la!
Com més seguits, millor! almenys això és el que jo penso. Així els pujes de cop, i la relació que tenen és de complicitat absoluta!Re: QUANT VEU TRIGAR A ANAR A PER EL SEGON?
Hola!
nosaltres vàrem començar a buscar el segon quan estava de 14 mesos, amb el primer ens va costar mooolt i la Iris només 3 mesos!
Es porten 2 anys i tres mesos, l'Arnau està molt content amb la germaneta, suposo que d'aquí a poc ja s'ho passaran genial.
nosaltres vàrem començar a buscar el segon quan estava de 14 mesos, amb el primer ens va costar mooolt i la Iris només 3 mesos!
Es porten 2 anys i tres mesos, l'Arnau està molt content amb la germaneta, suposo que d'aquí a poc ja s'ho passaran genial.

Nosaltres voliem que es portéssim poc, però entre que la gran es despertava molt a les nits, no era gaire menjadora i a la llar d'infants ens agafava tots els virus existents, vam voler esperar un mínim per refer-nos...Ara tindrem la segona pel maig, es portaran 2,5 anys. Espero que aquesta petita dormi, mengi i no es posi tant malaltona, i sinó, mira, ja tenim l'experiència de la primera, ja no som tant "novatos"!! 
Ui, nosaltres fins als 2 anys ni ens ho vam plantejar. No vam dormir ni una nit sencera i era durillo. Això sí, va ser dit i fet i es porten 3 anys. Jo trobo que és molt bona diferència d'edat.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |