Falsos negatius?
- Estelmatuti
- :: puça

- Entrades: 18
- Membre des de: dg. feb. 14, 2010 12:36 am
Falsos negatius?
Hola maques!
Ara ja no sé què pensar... Resulta que estic al dia 34 del cicle i m'he fet dos TE i tots dos em donen negatius (un el dia 29 i un altre el dia 33), però tinc més flux blanc del normal i dolors com de regla però tampoc massa forts. També estic molt cansada i no és que tingui massa gana. Amb tot no sé si pensar que són psicosímptomes i els nervis o bé que realment estic
De fet a principis de desembre vaig deixar el nuvaring i des de llevors aquest és el 2n cicle sense anticonceptius, la regla del mes passat em va baixar el dia 42.
Creieu que pot ser que m'hagi sortit un fals negatiu? o potser que ho he mirat massa aviat? potser hauria d'esperar també fins el dia 42 per tornar-ho a mirar?
No sé, digueu-me si us plau què en penseu.
Gràcies!
Ara ja no sé què pensar... Resulta que estic al dia 34 del cicle i m'he fet dos TE i tots dos em donen negatius (un el dia 29 i un altre el dia 33), però tinc més flux blanc del normal i dolors com de regla però tampoc massa forts. També estic molt cansada i no és que tingui massa gana. Amb tot no sé si pensar que són psicosímptomes i els nervis o bé que realment estic
De fet a principis de desembre vaig deixar el nuvaring i des de llevors aquest és el 2n cicle sense anticonceptius, la regla del mes passat em va baixar el dia 42.
Creieu que pot ser que m'hagi sortit un fals negatiu? o potser que ho he mirat massa aviat? potser hauria d'esperar també fins el dia 42 per tornar-ho a mirar?
No sé, digueu-me si us plau què en penseu.
Gràcies!
Re: Falsos negatius?
Estelmatuti, pot ser que te l´hagis fet massa aviat.
Jo estic a dia 32 i, si no em ve abans la warri, esperaré fins al 37, perquè aquest cicle he ovulat molt tard.
A veure si tenim sort!!!
Jo estic a dia 32 i, si no em ve abans la warri, esperaré fins al 37, perquè aquest cicle he ovulat molt tard.
A veure si tenim sort!!!
Jo crec que te l'has fet massa aviat perquè pel que veig sembla que els teus cicles són molt llargs. Espera't uns dies més i repeteix-lo si no t'ha vingut la regla encara. Podries estar-ne.
Estelmatuti: jo també penso que t'has fet el TE massa aviat... Saps quan vas ovular? Si saps quan vas ovular, conta 14 dies des d'aquell dia i aleshores ja te'l pots fer. Si no ho saps, jo m'esperaria al dia 42 que és l'ultim dia del teu cicle més llarg. Molta sort 

- Estelmatuti
- :: puça

- Entrades: 18
- Membre des de: dg. feb. 14, 2010 12:36 am
maria81 ha escrit:Estelmatuti: jo també penso que t'has fet el TE massa aviat... Saps quan vas ovular? Si saps quan vas ovular, conta 14 dies des d'aquell dia i aleshores ja te'l pots fer. Si no ho saps, jo m'esperaria al dia 42 que és l'ultim dia del teu cicle més llarg. Molta sort
Moltes gràcies pels vostres comentatris.
Sinera espero que et puguis fer el test i et surti POSITIU!
Respecte el que em dius Maria estic una mica desorientada. Resulta que el dia 15 vaig tenir flux com clara d'ou i vaig notar unes punxades com de warri. Suposo per tant que vaig ovular. Comptant els 14 dies després em passo de 6 dies. Què pot passar? Es que pot ser que tinguis clara d'ou i no ovulis? Perquè pel que he llegit sempre passen 14 dies des de l'ovulació fins la warri. Oi?
Algú té alguna idea de què pot passar?
Gràcies per la vostra ajuda!
- nurieta 26
- :: rateta

- Entrades: 151
- Membre des de: dg. feb. 21, 2010 2:35 pm
Podrien ser nervis? juguen males passades. A mi sempre que he estat nerviosa se'm belluga la warry, podria ser?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 58 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |