Trompes obstruides

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
CBB
Entrades: 3
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 5:53 pm

Trompes obstruides

EntradaAutor: CBB » dt. feb. 23, 2010 6:12 pm

Hola a totes les buscadores,
El meu marit i jo fa 1 any que estem buscant un fill. Sabeu d'aquelles persones que han nascut per tenir una gran familia? doncs aquests som nosaltres. Ni massa rics ni massa pobres, només amb moltes il·lusions i ara una mica perduts. Ahir em van fer una histero i va sortir que les dues trompes estan obstruides. Estic molt trista i encara no he portat els resultats a la ginecologa, però pel que he pogut llegir és un problema amb poca solució, i sent de l'Institut Marquès suposo que m'enviarà directa a FIV. Pel que em van dir abans de fer-me la prova, les laparoscopies per desobstruir les trompes poden deixar cicatrius on els òvuls fecundats poden nidar i donar-se embarassos ectòpics.
Alguna de vosaltres està en la mateixa situació que jo? Alguna s'ha quedat embarassada de forma natural amb aquest problema? He d'acceptar anar directament a FIV?
Gràcies!
Cris
CBB
Entrades: 3
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 5:53 pm

Re: Trompes obstruides

EntradaAutor: CBB » dt. feb. 23, 2010 6:13 pm

En cas de FIV, sabeu quin seria el camí per fer-ho per SS? A l'Institut Marquès quant ens podria costar?
xell13
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dt. feb. 23, 2010 7:08 pm

hola maca,
només et puc dir q si vols llegir la meva història està per aquí explicada amb tot tipus de detalls
jo tb tenia les trompetes així com tu, vam fer 2fivs negatives i llavors em vaig quedar de manera natural
ara tinc el meu tresor q aviat farà 7mesos!!
tot és possible...jo en sóc un clar exemple...
no sé quan et podria costar per l'institut marquès, nosaltres vam anar per l'ivi
la SS depèn de l'edat q tinguis, són uns anys abans no t'avisen...així q si teniu els diners t'aconsello q no perdeu el temps aneu de dret a la privada...tot i q també podeu anar per la ss, jo ho vaig fer i em va arribar la carta quan ja estava :-())
molts ànims maca!!
si necessites quelcom xiula :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
ttmp
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 12:05 pm

EntradaAutor: ttmp » ds. març 13, 2010 8:32 pm

HOLA jo em vaig quedar embarassada naturalment als 3 mesos de buscar, però no va sortir bé (no hi havia embrio) i em van fer un raspat a les 10 setmanes de gestació.
VAn seguir buscant tras 3 mesos de descans, sense sort.
Ens van fer totes les proves i va sortir a la HSG que tenia una trompa obstruida.
Vam començar a fer relacions programades i en las ecos van descobrir q ovulava mes vegades per l'ovul de la trompa dolenta...amb lo que les probabilitats baixaben molt.
Ens van dir de fer IA però no vam acceptar pq era lo mateix i van decidir anar directament a FIV.
A la primera ens van quedar, així que jo de tu si veus passar el mesos i sents q no pots mes ves directament a FIV i deixaràs de patir, i si no es ala primera serà a la segona!!
Jo vaig anar de pagament pq aqui la gine de la Ss ens va dir q la llista d'espera era minim 2-3 anys...
Molta sort bonica que tot això es molt dur, jo encara pateixo molt pq tot vagi bé.
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::