Embaràs, a la Quiron o a la Teknon???

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Piña
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dc. feb. 17, 2010 4:44 pm

Embaràs, a la Quiron o a la Teknon???

EntradaAutor: Piña » dv. març 19, 2010 12:57 pm

Hola a totes!!
D'aquí a poc ens posarem a fer els deures i buscar un baby .... La 1 º visita de revisió, per veure que tot estigués bé la vaig fer a la Quiron amb la Doctora Castagno. Em va agradar molt, i a més com el meu embaràs seria una mica especial perquè tinc Epilèpsia, em va donar molt ànim, confiança i no em va posar cap inconvenient, només portar més control de l'habitual. Vaig sortir contenta de la visita amb la Doctora. A mes, se que a la Quiron tenen Unitat de Nounats (que no totes les clíniques tenen) i per al meu futur part m'agradaria sapiguer, que si passa alguna cosa (que no passarà) el meu nen estara a prop meu i atès al moment i no que l'hagin de desplaçar a un altre lloc.
La veritat vaig agafar la Clínica Quiron per proximitat i de moment el tracte és molt bo i m'agrada vastant a més de que les instal.lacions són noves i molt xules :ok: :ok: , però també m'han parlat molt bé de la Teknon. ¿?¿?¿?¿?¿ M´agradaria sapiguer mil coses....com són l'habitació, que comoditats hi ha, no només per a mi i el nadó sinó també per al papi, si et donen al nadó des del 1r moment o ho tenen més temps ells en la saleta dels nadons, l'atenció del personal, ja no només professionalment parlant, sinó com a persones, etc, etc, etc....
Ara que encara estem a temps m´agradaria saber la vostra opinió, segons les vostres experiències o futures mamis, com jo :-()) , per quina de las dos s'han decidit i perquè...
Que dieu???? Quiron o Teknon????
Una abraçada a totes i ens veiem per aki noies.

Muaaaaaaaaaaaaaa
Itx77
:: gosset
Entrades: 431
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 8:56 am

Re: Embaràs, a la Quiron o a la Teknon???

EntradaAutor: Itx77 » dv. març 19, 2010 1:10 pm

Hola !
Jo vaig tenir el meu nen a la Teknon i n'estic molt contenta...
La meva gine m'agrada molt ( ella va atendre el part), les llevadores molt maques, el nen me'l van donar tan bon punt va néixer, després el van agafar uns minuts per pesar-lo i medir-lo i me'l van tornar a donar de seguida, vam pujar junts a l'habitació i ja no ens vam separar ( vaja, només unes estonetes al matí, quan li feien les cures ).
L'habitació està molt bé, el papi té un sofà llit per quedar-se (al vespre venen a prepara-te el llit i al matí el tornen a deixar de sofà)...
Vist des d'ara, l'única cosa que canviaria va ser l'assessorament i ajuda a la LM... Però suposo que jo també vaig pecar d'inexperta...
en general, molt contenta. Si tinc més fills, neixeran allà...
Sita81
:: zebra
Entrades: 1733
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 4:27 pm

EntradaAutor: Sita81 » dv. març 19, 2010 1:40 pm

Hola piña. Jo en principi aniré a la teknon. De moment només he fet una visita i encara no estic embarassada. Tot i així, crec que les dues clíniques estan molt bé, i si ja t'ha agradat la Quiron, tan les instal·lacions com la doctora i a més et cau aprop jo de tu em quedaria amb la Quiron i no hi donaria més voltes. És el que faria jo eh! Tu fes el que et sembli, evidentment :love: Però jo t'entenc pq també m'ha costat molt decidir-me i estava entre aquestes dues clíniques. Al final he escollit la Teknon però podia haver escollit la Quiron. I com que m'ha agradat la primera visita a la Teknon doncs ja m'hi quedo i així ja estic tranquil·la. Ens tornem lelos buscant on anar i, al cap i a la fi, per sort, són molts els bons metges que hi ha i les bones clíniques. Igualment, et quedis amb la que et quedis de les dues no t'hi capfiquis, serà una bona elecció! :ok:
LONDONER
:: rateta
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dj. gen. 07, 2010 6:57 pm

EntradaAutor: LONDONER » dv. març 19, 2010 4:06 pm

Hola noies, tot just fa 20 dies que acabo de ser mare. He tingut a la Fiona a la Teknon, perque el ginecoleg que em porta desde fa més de 15 anys es alla, i tot i que a mi al principi no m'acabava de fer el pes tenir-la en aquest centre, he de dir que l'experiència ha estat molt positiva. La nena va nèixer per cesàrea perque jo fa uns anys vaig patir una miomectomia i vaig trecar aigues verdes, fets que aconsellaven una intervenció ràpida, pero no urgent. Aixi que en menys d'una hora arribavem a la clinica i naixia la nena. He de dir que en la cesàrea deixen entrar al pare i posar-se darrera del cap de la mare, fet que ajuda molt a la mare a passar els nervis, i que et deixen veure a la nena res més neixer, pero se la enduen uns minutets per fer-li el primer reconeixement. De seguida me la van tornar i la van posar damunt meu, mentre encara m'estaven cusint la panxa. Un cop jo vaig estar "arreglada", se la van tornar a endur, mentre em pujaven a l'habitació, on al cap de res me la portaven i m'ensenyaven com posar-la al pit. A les nits se l'enduen si vols, i jo ho vaig agrair les 2 primeres nits perque em va costar refer-me. Pero venen cada nit i et pregunten que vols fer. Totes les inferemeres, tant les que atenen a la mare, com les de la nursery son molt amables. Van de volid i intenten atendre't el millor possible, pero imagino que la "falta de personal" es comu pel que m'han dit a tots els centres. La comadrona que em fa atendre (la Paloma) molt carinyosa també, i l'anestesista (al que jo tenia pànic pel tema de l'epidural), un noi argenti, relativament jove, un encant. De veritat que l'experiencia amb el personal tant de quirofan com de planta va ser molt bona. I de les instal.lacions ja no t'en parlo, perque imagino que al igual que la Quiron, son inmillorables.
Montse P
:: papallona
:: papallona
Entrades: 118
Membre des de: ds. maig 23, 2009 8:22 am
Ubicació: La plana de Lleida

EntradaAutor: Montse P » dv. març 19, 2010 4:21 pm

Hola
Jo, fa gairebé 7 mesos, vaig tenir els meus bessons a la Quirón, i MOLT BÉ! Jo sóc de prop de Lleida, i les clíniques que m'entraven per la mútua no tenen neonatologia, així que aquest va ser el motiu que em va fer decantar per anar a BCN, concretament a la Quirón, per si de cas era necessari,ja que era un embaràs de risc (pel fet de ser bessons) i així ho va ser, ja que van nèixer a la setmana 34+5, i van estar uns 10 dies a neonatologia. Els nens van ser tractats extraordinàriament, i nosaltres també.
Les instal·lacions són noves, i estan molt bé; l'habitació és gran, amb un sofà-llit per l'acompanyant (que segons el meu marit era molt còmode), un bany ampli; el fet que l'entorn era agradable, ajudava a passar millor les hores, ja que els dies que vaig ser a la clínica no tenia els nens al meu costat, tot i que eren uns metres més enllà, i jo sabia que estaven al meu costat. El personal que ens va atendre era molt agradable: infermeres, llevadora, ginecòloga,... Si torno a quedar-me embarassada, segur que tornaré anar allà. Per cert, a la Tecknon tenen unitat de neonats? em sembla que és un aspecte a tenir en compte, per si de cas és necessari, que segur que no ho serà!
Molta sort!!!!!!
Elbereth
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

EntradaAutor: Elbereth » dv. març 19, 2010 4:27 pm

Ei! Doncs jo vaig tenir les 3 primeres visites a la Quirón i fatal...em van canviar 3 cops de ginecologa i la última no havia portat cap embaraç gemelar!!! Aixi que res! Vaig marxar de cap a la Teknon (la ginecologa no em visita a la clinica pero si que els vaig tenir allà) La veritat es que molt be, molt tranquila i fins i tot el meu home va entrar amb mi per disfrutar del part (cesarea). Els peques van estar 12 dies a la secció de neonatología i el tracte va ser meravellos! Les habitacions molt comodes, amb sofa llit per l'acompanyant i el menjar estupendo!!! Aixi que jo recomano la Teknon! Petonets i sort!
gegar82
Entrades: 432
Membre des de: dj. nov. 27, 2008 3:56 pm

EntradaAutor: gegar82 » dv. març 19, 2010 10:44 pm

Hola| jo vaig tenir al Samuel a la Teknon fa una mica mes d'un any, va ser cessarea però en el nostre cas no van deixar entrar al meu marit, quant em cosien va entrar amb el nen en braços i va estar alla fins que vam pujar a lhabitacio on van aprofitar per posar-lo ben guapo i ja mel van pujar, jo tb vaig trobar una mica escasa la informacio en quant a lactancia, la primera nit sel van emportar "obligatoriament" pq com era cessarea aixi descansaba i despres tu decideixes, durant el dia no se l'emporten a no ser per les cures i quant passa el pediatra.
Imatge
Imatge
Panxupacte:Anoa,Bombolla,Madrona,Ninapetita,Nidiagi ,Pimpam,Mama2010,Martavila,Nivaira Brownie i Gegar
Itx77
Entrades: 431
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 8:56 am

EntradaAutor: Itx77 » dl. març 22, 2010 8:48 am

A la Teknon si que hi ha unitat de neonats...
nurma
Entrades: 1953
Membre des de: dv. juny 15, 2007 10:13 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: nurma » dv. abr. 16, 2010 10:56 pm

Jo he tingut als 2 a la teknon i pq no tindré cap mes però sino els tindria altre cop alà, per mi tot perfecte. A més nosaltres vam estar 2 mesos a la UCIN amb la nena i va ser impressionant com totes les infermeres s'involucraven i ajudaven en tot (sembla que els hi facin un curs d'amabilitat i empatia a totes) , gràcies a elles l'estada va ser una mica més portable.
ImatgeImatge
viewtopic.php?f=35&t=4959
ImatgeImatge
viewtopic.php?f=50&t=13087
Traer un niño al mundo es una decisión extraordinaria. Es decidir tener por siempre el corazón fuera del cuerpo.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::