GINECÒLEGS AL MARESME
GINECÒLEGS AL MARESME
Hola a totes!!!
Sou del Maresme? Us visiteu per la zona? Teniu alguna recomanació o "antirecomanació"? Jo estic buscant una segona opinió (m'han recomanat operar-me d'un quist) i m'agradaria triar bé.
Gràcies!!!
Sou del Maresme? Us visiteu per la zona? Teniu alguna recomanació o "antirecomanació"? Jo estic buscant una segona opinió (m'han recomanat operar-me d'un quist) i m'agradaria triar bé.
Gràcies!!!
Re: GINECÒLEGS AL MARESME
Hola!!
Doncs jo et recomano a L´Institut Fontsastre de Mataro, a mi em porta la D.Nuria Carreras i estic molt contenta amb ella, em va portar també el meu embaraç i el meu part i molt bé. Tambè el D.Font em va operar d´un pòlip i bé, pero m´agrada més ella.
Espero haver-te ajudat.
Doncs jo et recomano a L´Institut Fontsastre de Mataro, a mi em porta la D.Nuria Carreras i estic molt contenta amb ella, em va portar també el meu embaraç i el meu part i molt bé. Tambè el D.Font em va operar d´un pòlip i bé, pero m´agrada més ella.
Espero haver-te ajudat.
Gràcies, Irene! Et van treure un pòlip? Abans o després d'embarassar-te?
Hola guapa, jo vaig al CGO de Mataró, amb la Dra Velasco i la veritat es que estic molt contenta amb el centre, la doctora i l'atenció.
Chambrina, merci! La veritat és que tothom en parla molt bé, d'aquest centre.
a mi em porta el Dr. Torres Pons, qe visita a Mataró i a Granollers.
Hola!! Jo també em visito a l'Institut Font Sanstre, concretament el Dr. Font, i genial!! estic molttt contenta!! 

musica ha escrit:a mi em porta el Dr. Torres Pons, qe visita a Mataró i a Granollers.
Jo vaig demanar hora per aquest metge, perquè n'havia sentit parlar bé, i ho té pleníssim!!! Sí que deu ser bo, sí!
Mara17, ostres quina llàstima! tan ple ho té? bé, sé per altres noies que la dra. Velasco també dona hora per al cap de 2 mesos o així! però de seguida que et quedis embarassada, et donarien hora per la setmana que toca la primera eco, la setmana 7 (amb el dr. Torres). La veritat és que aquest home no té mai pressa, i a vegades t'has d'esperar molt, però llavors quan entres tu a la visita s'agraeix....
A mi, la primera visita de control (sense estar embarassada) me la van donar de seguida perquè deuria trucar just en un moment que deurien acabar de cancelar una altra visita...i també perquè eren les vacances d'un Nadal...
Jo abans anava amb la Dra. Carreras del Font Sastre, però em vaig canviar perquè només em donava hores pels matins i quasi sempre me les cancel·laven el mateix dia....i era un show per combinar-m'ho amb la feina.
A mi, la primera visita de control (sense estar embarassada) me la van donar de seguida perquè deuria trucar just en un moment que deurien acabar de cancelar una altra visita...i també perquè eren les vacances d'un Nadal...
Jo abans anava amb la Dra. Carreras del Font Sastre, però em vaig canviar perquè només em donava hores pels matins i quasi sempre me les cancel·laven el mateix dia....i era un show per combinar-m'ho amb la feina.
M'han dit que em trucaran tan bon punt tingui una hora. El problema és que volia demanar segona opinió (perquè ja tinc una gine habitual) i, esclar, la volia relativament ràpid. Però no descarto si em dóna l'hora més endavant, perquè ja tenia pensat canviar de gine i vull triar bé!! Així que provaré fins que trobi l'ideal!!! 

Mara17, ves insistint, i així et veuran interessada. Prova d'anar-hi i els hi dius que no estàs gaire contenta d'on vas ara (això sempre els agrada i s'esforcen més a buscar-te un forat...jejeje). Jo també vaig fer la ruta dels gines fins que al final em quedo amb aquest! Evidentment, de tots el metges sempre trobaràs diferents opinions! A mi me'l van recomanar 2 noies del socpetit, precisament, que van tenir els seus fills amb ell, i de moment estic contenta!
Gràcies, Musica, em sembla que ho faré. Ara faré el procés per la SS per operar-me d'un quist (que sembla clar que m'he de treure), però després em buscaré gine nou per la mútua. Algú té referències de la doctora Turrado?
que vagi molt bé l'operació MAra!
Ui, està tot embastat i prou, Musica. M'han confirmat per la privada dos metges que l'operarien i ara vull començar els tràmits per la SS, no sé si és molt lent... espero que no. De moment tinc hora per l'eco i visita per comentar resultats.
Hola mara17!!!
Sento contestar tan tard, pero a mi el pòlip me´l van treure als 2 anys més o menys de tenir el meu fill (El D.Font ) , i va anar molt bé, no em vaig enterar de res, va ser com un legrat i prou.
Respecte això que dius de la D.Turrado, no sé si serà la mateixa que vaig conèixer jo al CAP de Premià, pero si és aquesta, amb mi va ser una borde de collins!!! només dir-te que li vaig posar una queixa!!!! resulta que feia 11 mesos que m´havia fet la revisió ginecològica, faltaven només uns dies per fer l ány,... i en aquell moment tenia problemes amb les regles,.... pues tu et creus que la tia em va treure de sobre perquè encara no feia l´any de l´última revisió!!!! ni em va voler escoltar els problemes que tenia!!! em va dir que agafés hora per un altre dia!!!! total, si no faltaven ni 15 dies!!!!
Espero que no sigui aquesta, perquè quin parell de ...!!!! desde llavors em vaig tornar a la mútua.
Sort!!!!
Sento contestar tan tard, pero a mi el pòlip me´l van treure als 2 anys més o menys de tenir el meu fill (El D.Font ) , i va anar molt bé, no em vaig enterar de res, va ser com un legrat i prou.
Respecte això que dius de la D.Turrado, no sé si serà la mateixa que vaig conèixer jo al CAP de Premià, pero si és aquesta, amb mi va ser una borde de collins!!! només dir-te que li vaig posar una queixa!!!! resulta que feia 11 mesos que m´havia fet la revisió ginecològica, faltaven només uns dies per fer l ány,... i en aquell moment tenia problemes amb les regles,.... pues tu et creus que la tia em va treure de sobre perquè encara no feia l´any de l´última revisió!!!! ni em va voler escoltar els problemes que tenia!!! em va dir que agafés hora per un altre dia!!!! total, si no faltaven ni 15 dies!!!!
Espero que no sigui aquesta, perquè quin parell de ...!!!! desde llavors em vaig tornar a la mútua.
Sort!!!!
Havia pensat d'anar-hi, amb la Turrado, però al final no. Com que la setmana que ve tinc hora amb el de la SS ja decidiré què faig.
Moltes gràcies!!!
Moltes gràcies!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |