TRIAR EL SEXE DEL BEBE MITJANÇANT FIV.

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
pititta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 10:13 am

TRIAR EL SEXE DEL BEBE MITJANÇANT FIV.

EntradaAutor: pititta » dt. abr. 06, 2010 3:59 pm

Hola noies!
Aquesta setmana santa hem estat amb uns amics de vacances i després d'unes copetes de vi i estant soles les mames una ens va confessar que s'està plantejant fer una FIV a EEUU per tenir un nen ( ja té 3 nenes). El seu marit vol de totes totes un nen i des del primer embaràs que intenten tenir un nen amb mètodes "més" tradicionals, però no l'han encertat. Ella no ho veu clar, també li faria il·lusió però ho veu massa complicat. Però el seu home insiteix a mirar-ho. La informació de la clinica els l'ha donat el seu gine d'aquí.
Per cert, les 3 nenes són moníssimes i també demanen un germanet :cnen:

Algú coneix algun cas? Ella ens ho va dir per si sabiem d'algú que s'ho hagués fet, doncs el gine li va dir que tot i que la gent no ho diu hi ha parelles que s'ho fan.
Jo primer vaig trobar-ho molt frívol totplegat i faig pensar en les pobres parelles que han de fer fiv per infertilitat, però ella diu que no fan mal a ninngú i té raó. No la vull jutjar per això, només la vull ajudar.
Mari Loli
:: papallona
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: dg. juny 28, 2009 9:19 am

Re: TRIAR EL SEXE DEL BEBE MITJANÇANT FIV.

EntradaAutor: Mari Loli » dt. abr. 06, 2010 6:32 pm

Hola! Crec que no es pot triar el sexe del bebé sinó és per una causa medica(malaltia congènita associada al sexe).
Imatge
url=http://daisypa
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dt. abr. 06, 2010 6:45 pm

Jo no sé si es pot triar el sexe o no... sols tinc clar, q pagant Sant Pere canta....
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
towanda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1381
Membre des de: dt. març 31, 2009 9:08 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: towanda » dt. abr. 06, 2010 7:01 pm

Itac@ ha escrit:Jo no sé si es pot triar el sexe o no... sols tinc clar, q pagant Sant Pere canta....

Tens tota la raó, i sobretot als EEUU , tot es compra amb diners , fins i tot va haber una polémica en una clínica d'allá als EEUU que prometíen fer un bebe a la carta , que sigui del sexe que volen els pares, que tingui els ulls de la mare, etcc... peró no sé com va acabar la cosa , penso que tant no han arribat encara,
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Elidé
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dt. abr. 06, 2010 7:25 pm

Quan nosaltres estàvem en tractament a l'IVI va sortir el tema un dia a la consulta i el doctor ens va dir que aquí a Espanya està prohibit triar el sexe si no hi ha una malaltia greu que ho justifiqui (és a dir, malalties que es transmetran a un fill però no a una filla o a l'inrevés). Concretament, en aquells moments no sabíem si l'esterilitat del meu marit era genètica (i per tant hereditària) i vaig preguntar si era possible seleccionar els embrions perquè el nostre hipotètic fill no tingués el mateix problema, i em van dir que no ho podien fer perquè la llei no ho permetia.
Magalí
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:55 pm

EntradaAutor: Magalí » dt. abr. 06, 2010 9:15 pm

Per experiència pròpia sé que a Espanya no es pot triar el sexe del nadó si hi no una una malaltia hereditària lligada al sexe( si és nena segur que tindrà la malaltia, si és un nen no, per exemple). I ho trobo molt bé que sigui així, i penso que si aquesta persona vol fer passar a la seva dona per una FIV només per poder tenir un mascle, trobo que és molt egoista i s'ho hauria de fer mirar, és la meva opinió, però és que quan sento aquestes coses m'esgarrifo.
pititta
Entrades: 170
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 10:13 am

EntradaAutor: pititta » dt. abr. 06, 2010 9:28 pm

Magalí, el pare és un noi molt maco i només planteja la possibilitat a la seva dona i ella hi està d'acord. Jo no els jutjo, són una família molt maca que es desviuen per les seves filles.
Ells tenen aquesta il·lusió, tots dos, i el marit no l'obligaria a fer res, més faltaria!
isa
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dc. abr. 07, 2010 7:01 am

Ho trobo una frivolitat bestial, una barbaritat vamos, triar el sexe del teu fill per gust....al meu parer, horrorós.
Ara, als EEUU com han dit per aquí, pagant Sant Pere canta, segur que ho poden fer.
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Eva_
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

EntradaAutor: Eva_ » dc. abr. 07, 2010 7:25 am

Jo també ho trobo una frivolitat. Nosaltres hem tingut nen i nena. Ni haguéssin set 2 nens m'hauria agradat igual, jo no em crec amb el dret de decidir sobre això.
I què en pensarà aquest noi quan sigui adult?
Potser d'aquí a un temps es tindran bebès a la carta. Doncs jo estaré contenta de no haver triat ni sexe, ni ulls ni cabells.
Això sí, tothom és lliure de decidir, i ho respecto.
Imatge
Imatge
geletes
:: tigre
:: tigre
Entrades: 712
Membre des de: dg. oct. 26, 2008 5:39 pm

EntradaAutor: geletes » dj. abr. 08, 2010 11:17 pm

ei la teva amiga ja sap tot el k comporta una fiv?? no és un proces gaire fàcil... i no et garanteixin l'èxit...

no sé ho trobo molt fort que tenint 3 nenes pel capritx d'un nen ella hagi de fer-se una fiv

ja firmaria jo tenir 3 nenes...

i més si estan sans ho trobo raro q els deixen triar...

ufff
Edat: 28 els dos
Temps buscant: des de febrer 2008
Diagnòstic: teratozoospermia (6% normals)
1a IA: 28/03/09 - negativa
2a IA: 20/04/09 - negativa
1a FIV-ICSI febrer-març 2010
Beta + però es para i els perdo
TRANSFER 2 conges-beta negativa

DESCANS FINS ESTIU 2011!
Cris20
Entrades: 697
Membre des de: dl. març 09, 2009 9:30 am

EntradaAutor: Cris20 » dl. abr. 12, 2010 2:39 pm

Pititta, no coneixo cap cas de fiv per aquestes raons... per raons de infertilitat si que en coneixo...
No vull jutjar però trobo molt fort de fer-se un fiv per escollir el sexe...sobretot sabent que hi ha gent que ho fa per infertilitat... A més és un proces llarg i no sempre fàcil...no sé...realment el sexe del bebé és tan important???
Espero que la teva amiga prendra la millor decisió per ella i les seves nenes.
Imatge
1IA-, 2IA-, 3IA-, ... 4IA+!
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::