VARICOCELE
VARICOCELE
Hola bona tarda,
Fa bastant que no entrava al Forum, com algunes ja sabreu portem buscant un baby desde setembre de l'any passat sense sort, un dels problemes pot venir de varicocele que te el meu marit. Li van fer un seminograma fa uns mesos i van veure que tenia menys quantitats de bitxets de lo normal. La operació de varicocele ho pot solucionar o no.. aixó no ho savem.. esperem que si pero jo no em faig gaire il·lusions.
Demà operan al meu marit de varicocele, no se per aquí hi ha més persones en la mateixa situació que jo..
gràcies
Fa bastant que no entrava al Forum, com algunes ja sabreu portem buscant un baby desde setembre de l'any passat sense sort, un dels problemes pot venir de varicocele que te el meu marit. Li van fer un seminograma fa uns mesos i van veure que tenia menys quantitats de bitxets de lo normal. La operació de varicocele ho pot solucionar o no.. aixó no ho savem.. esperem que si pero jo no em faig gaire il·lusions.
Demà operan al meu marit de varicocele, no se per aquí hi ha més persones en la mateixa situació que jo..
gràcies
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: VARICOCELE
A nosaltres també ens el van diagnosticar, però vem tenir sort, i al cap d'1 mes d'haver-se fet el semio, ens vem quedar (portàvem 1 any buscant), i no va caler operació.
Ja veuràs com tot anirà bé i dins de poc, ho aconseguireu!
Ja veuràs com tot anirà bé i dins de poc, ho aconseguireu!
jo hem vaig quedar al primer mes de busqueda pero estan de 6 setmanes vaig tenir un abort i mirant per internet he vist que a vegades pasen quan l'home te varicocele perque no només obstrueix el bitxets sino que a vegades tambñe els malforma..
ell porta esperant l'operació desde un any abans de començar a buscar perque se'n va adonar que li havia sortit i va anar al metge
ell porta esperant l'operació desde un any abans de començar a buscar perque se'n va adonar que li havia sortit i va anar al metge
Mira, al meu germà el van operar fa moooolts anys i ara té un fill de 16 mesos la mar de guapo! I no és que li hagi costat quedar-se, és que tenia 14 quan el van operar...
Ja veuràs com tot va genial!
Ja veuràs com tot va genial!
nena ahora he visto el pq operan a tu marido jeejjjjejeje, no pongo nada en el face por si acaso, pero ya veras como irá bien y vuestro sueño se hará realidad.!!!!!!!!!!! bexetes

[Url = http://lilypie.com] [img] http://lt1f.lilypie.com/enPop1.png [/ img] [/ url]
08 de Novembre del 2010, vas arribar a les 04.20 hores
- nusi_nusi
- :: dinosaure
- Entrades: 6157
- Membre des de: dv. ago. 14, 2009 9:21 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
- Contacta:
Alba, ben retornada, ja veuràs que tot anirà bé i us quedareu embarassats en res!
ptns i molts ànims!
i pel que necessitis aqui em tens! guapa!
ptns i molts ànims!
i pel que necessitis aqui em tens! guapa!
El post d'en Martí: viewtopic.php?f=71&t=16960
El post de l'Helena : viewtopic.php?f=115&t=30924&hilit=Nusi_nusi
El meu post punt de creu: http://elblogdenusinusi.blogspot.com.es/
Molts anims que segur que anirà be!!!
El meu home esta operat d'un varicocele de fa uns quants anys, quan ens hi vam posar, estava tot amoïnat perque el seminograma d'abans de l'operació li donava un nivell molt baix de bitxos. Mai va tornar a fer-se el seminograma de despres, amb el que es va quedar amb el dubte de si havia millorat (aquests homes....), pero t'haig de dir que no hem tingut cap problema per quedar-nos.
No t'hi amoinis que això segur que no es bo!
El meu home esta operat d'un varicocele de fa uns quants anys, quan ens hi vam posar, estava tot amoïnat perque el seminograma d'abans de l'operació li donava un nivell molt baix de bitxos. Mai va tornar a fer-se el seminograma de despres, amb el que es va quedar amb el dubte de si havia millorat (aquests homes....), pero t'haig de dir que no hem tingut cap problema per quedar-nos.
No t'hi amoinis que això segur que no es bo!
- suyoscar
- :: zebra

- Entrades: 1449
- Membre des de: dl. juny 08, 2009 12:32 pm
- Ubicació: Barcelona-Blanes
mi niña estate tranquila porque ya veras que todo ira super bien y para vustro aniversario celebrareis ojala vuestro embarazo!!!
mira a veces todo te lo pientan mal y luego sale genial y sino miranos a nosotros que me decian que primero podia ser cancer de ovario y luego una endometriosis que podia producir esterilidad...y miranos ahora...con un bebito en camino.
ya sabes que te mando muchisimos animos y mañana pensare en vosotros ppara que todo vaya genial.

mira a veces todo te lo pientan mal y luego sale genial y sino miranos a nosotros que me decian que primero podia ser cancer de ovario y luego una endometriosis que podia producir esterilidad...y miranos ahora...con un bebito en camino.
ya sabes que te mando muchisimos animos y mañana pensare en vosotros ppara que todo vaya genial.
por desgracia para junio no podrá ser porque parece ser que tendrá que estar unas semanas sin relaciones... me desanimo cada vez más pero bueno... quizá el descanso obligado venga bien a mi cabeza
- suyoscar

bueno tu tranqui que vendra no te desesperes porque eso es muy malo y la cabeza pensando en negativo hace malas pasadas seguro...tu piensa en super positivo...no pienses en lo peor porque hoy en dia haya adelantos super buenos y sino hay soluciones seguro...pero claro lo jodido es pensar en negativo.
neni venga parribaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa y muchos animossssssssssssssssss
neni venga parribaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa y muchos animossssssssssssssssss
me da a momentos... me desanimo y luego vuelvo a animarme, solo tengo 24 años y las prisas a veces son malas consejeras pero cuando deseas tanto algo y ves que nada pues te desesperas (que te voy a contar a ti)
- suyoscar

ya lo se mi niña...mira yo si dios quiere lo tendre con 29 años asi que aun te queda pero no puedes desesperarte.primero haber que pasa con javi y ya veras como estara super bien todo y muy pronto tendreis eso que deseais...pero te quiero relajada vale??'
Alba.. 24 años!!! eres jovencísima aún.. jejejej
No te deseperes mujer, ya sé que es muy fácil decirlo, pero todo irá bien, ya lo verás y dentro de poquito tendras un pequeñajo en camino!!
Os deseo mucha suerte y muchos ánimos!!!
No te deseperes mujer, ya sé que es muy fácil decirlo, pero todo irá bien, ya lo verás y dentro de poquito tendras un pequeñajo en camino!!
Os deseo mucha suerte y muchos ánimos!!!
No Su! nada de verme desanimada prometido! además me han dado esta tarde una muy buena noticia y por esa parte estoy muy feliz!
Shimmy gracias guapa!!! yo mañana hablaré con el médico y le preguntaré cuanto tiempo tiene que esperar y a ver si luego le harán otro seminograma o que.... pero bueno lo primero es su salud el resto se que acabará viniendo!
Shimmy gracias guapa!!! yo mañana hablaré con el médico y le preguntaré cuanto tiempo tiene que esperar y a ver si luego le harán otro seminograma o que.... pero bueno lo primero es su salud el resto se que acabará viniendo!
Claro que si guapisima!!

Alba, quant de temps...
no et puc ajudar amb això del Varicocele, però el que sí que et puc dir és que nosaltres també vam haver de fer una pausa obligada de 3 mesos, i em va anar moooolt bé per veure-ho tot des d'una altra perspectiva. Quan ens van donar llum verda, m'hi vaig quedar a la primera!!! ÀNIMS, et desitjo molta sort, i que vagi molt bé l'operació, que com tu dius, el primer és això ara mateix!
no et puc ajudar amb això del Varicocele, però el que sí que et puc dir és que nosaltres també vam haver de fer una pausa obligada de 3 mesos, i em va anar moooolt bé per veure-ho tot des d'una altra perspectiva. Quan ens van donar llum verda, m'hi vaig quedar a la primera!!! ÀNIMS, et desitjo molta sort, i que vagi molt bé l'operació, que com tu dius, el primer és això ara mateix!

Alba bonica nosaltres fa un any i mig ens van diagnosticar varicocele!!!! feia un any que buscabem i el meu home es va fer un esperminograma que va sortir molt fluixet, vam buscar un centre on ens tractessin el problema, CONCEPTUM de Reus...i en 15 dies van operar el meu home, és una petita operació i en dues horetes ja estavem a casa, després 15 dies de repós...prenen un medicament que es diu Androferti durant 6 mesos ens vam quedar embarassats...el vam perdre a les 7 setmanes...però al cap de dos mesos tornavem a estar embarassats i aquest cop SÍ
!!!! el dia 6 de març de 2010 va neixer la nostra pastisseta...la Júlia
!!!
Així que ja veuràs com tot anirà genial...jo recomano l'operació
després potser calen 6 o 7 mesos de regenaració de l'esperma però val tant la pena l'espera que per uns mesos més no passa res!!!
T'envio molts i molts ànims i moltíssima sort!!!! ja veuràs com d'aquí pocs mesos estarem cel·lebran el teu positiu
!

!!!! el dia 6 de març de 2010 va neixer la nostra pastisseta...la Júlia
!!!Així que ja veuràs com tot anirà genial...jo recomano l'operació
T'envio molts i molts ànims i moltíssima sort!!!! ja veuràs com d'aquí pocs mesos estarem cel·lebran el teu positiu

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Baidu [Spider] i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |